Rakastan sinua juuri tuollaisena

olesittenilman

Olet vain niin PÄSSI, ettet tajua sitä!!!

;(

21

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enhänmuutenvoitietää

      Mitäs jos kertoisit sen sitten ihan suoraan?

      • sovitaantapaaminen

        Tehdään sitten niin.


      • näinonnäppylät

        No, miksi ette sitten sovi. Se on miehen tehtävä.


    • Tämäpässi

      Kyllä pökkää heti kun tilaisuus tulee. .😊

    • Jiokbjuvv

      En ole kovin rakastettava. En lojaali enkä luotettava.mutta ehkä rakkaus muuttaa minut. Tosin mun kanssa rakkaus on ennemminkin me vastaan muu maailma.
      Ehkä joskus makaat sängyssäni ja tuijotat herkeämättä silmiini

    • välitänkyllä

      Olen varsinainen pässi mutta kerro se niin uskon.Vaikken uskovainen olekkaan.

    • kukassuarakastaa

      mun rakastaminen ei tee kauppoja, ei opiskele kenkäkauppoja, mun rakkaus ei oo pilikun jälkeen, senkin akateeminen kaavaken töttönen. tuu mulle perunoita nostelee, ai nii et tuukkaa, sulla oli joku ongelma, sun jalkas kanssa, jalka vaimo.
      https://www.youtube.com/watch?v=zAlNrtcPCLw
      t.hyvin henkölkohtaiseksi ei voi mennä, sillä on olemassa ameriikan ensimmäisen naispresidentinmysteeri, senkin tampioteini, älä viitsi. ole rauhassa.

      • elluhalloyb

        Rakastaa..muutama muukin kuin sinä..
        Valita saan...maailma niin jänittävä paikka....
        Mä en perunoita nosta...pää ei kestä....EI Ongelmaa jalan kanssa...se vaan kramppaa...kuuntele paremmin...pööö.....
        ÄLÄKÄ leiki tyhmää ....älä viitsi....juu nou....
        Miehen pitää olla klevö....viksu...älykäs...Ei mikään moukka ,,turve nuija....
        Tuoksuu ihanalta...mieheltä....
        Kama no ei oikke...ÄLÄ VIITSI...EI KANNATA...JUU NOU....


      • homohom

        Isken ruuvimeisselin sun silmään, jos joskus jossain törmätään. olet ikiä :(


    • tunnensen

      Kannataisiko kertoa se rakkaus tai tykkääminen toiselle. Itse ainakin olen tosi varovainen nykyisin tuon rakkauden kanssa ja suojelen itseäni. Kantsii kertoa ja pyytää anteeksi, jos on törppöillyt. Sen toedän, että rakkautta ja hellyyttä kaipaan.

    • Yritättänyt

      kammeta selkään kuin mies siinä onnistumatta....hienoa silti jos mulle oli...

    • Pässipää

      Mun kaikki sukulaiset on sanonu mua jästipääksi...

    • täältä_vain

      en halua olla ilman :(

    • koetakestää

      Mä nyt vaan oon tällanen.

    • VälittääköHänMyös

      Kulkevatko nämä tunteet molempiin suuntiin? Vai oletko kenties niitä, että vain sinun tunteillasi on ylipäänsä väliä?

      • Toivottavastivälittää

        Tunne on molemminpuolista. Muuta en osaa sanoa!


      • VastaanSinulleNäin

        En ole aloittaja, mutta voisin vastata silti kysymykseesi. En tiedä, mitä hän ajattelee, koska hän ei ole kertonut ajatuksistaan ja tunteistaan kuin ihan vähän. Olenkin toivonut, että hän kertoisi minulle ajatuksistaan, tämä kommunikoinnin puute on kauheaa, kun on vain epätietoisuus. Hänen tunteillaan on enemmän kuin paljon väliä! Mutta kun en tiedä niistä paljoakaan!


    • Hidastempoinenpässi

      Kyllä tämä pässi tajuaa. Siinä menee vain vähän aikaa.

    • täältä_vain

      tarkotat sitten sitä ja kunnolla!!!

    • rakasahanvoi

      Mitä väliä on jollain rakkaudella, jos toiselle ei kuitenkaan oikeassa elämässä kelpaa ja hän ottaa jonkun toisen?
      Rakkaudella ei ole paskankaan väliä, jos ei elä sen mukaan. Palstalla jankkaaminen on täysin turhaa.

    • tosityhmä

      Tuo on töttä kun ei se ymmärrä laittaa postia mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe