Jalkafettari

JanneDax

Kyllähän tää kesä tuo taas ihania maisemia, hienoja jalkoja varpaita ihailtaviksi.
Mä tykkään kattoo esim ylen ihana toimittaja Annika Dahlström, upea nainen ja tykkää näyttää ihania jalkojaan

4

243

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse katselen Annikan kenkiä ja runkkaan että pääsis nuuhkimaan ja laskemaan lastit niihin.

    • Siinä-tarvittava

      JALKAFETISMIN ALKEET - NÄILLÄ OHJEILLA PÄÄSET NAUTTIMAAN KUMPPANISI JALOISTA!
      8.6.2017 21:31
      Jalkafetissi on yllättävän yleistä. Se on myös yksi tavallisimpia S&M- eli sadomasokismileikkien muotoja. Domina Miranda Kane on usein alistanut asiakkaitaan käskemällä heidät nuolemaan hänen jalkojaan. Hänen mukaansa kyseessä on hyvin intiimi, sensuelli ja fetisistille kiihottava kokemus. Kane vinkkaa, miten pääsette yhdessä tutkailemaan mieltymystä, mikäli epäilet kumppanillasi olevan taipumusta jalkafetismiin.

      Älä huoli, jalkafetisimi ei vaadi vastavuoroisuutta. Se, että annat kumppanisi hieroa jalkojasi, ei tarkoita, että joudut ottamaan kenekään varpaita suuhusi, ellet halua.

      JALKAHIERONTA
      Fetissit eivät automaattisesti tarkoita piiskoja ja sitomavälineitä. Valtaleikeissä on kyse siitä, että toinen osapuoli miellyttää toista. Mikäpä sen miellyttävämpää, kuin jalkahieronta rankan työpäivän päätteeksi? Älä myöskään turhaan tunne epävarmuutta jaloistasi. On hänen tehtävänsä tehdä niistä täydelliset, joten laita hänet vaikkapa lakkaamaan kyntesi.

      KENGÄT
      Kauniit kengät vetoavat jalkafetisistiin. Jotkut pitävät erityisesti korkeista koroista, toiset sandaaleista. Selvitä, millaiset kengät vetoavat kumppaniisi ja lähde shoppailemaan. Mieti myös omaa makuasi. Millaiset kengät saavat sinut tuntemaan olosi seksikkääksi? Kanen mukaan kiiltonahka on parasta, sillä pinnan voi ”pyyhkiä puhtaaksi”.

      VARPAILLA KIUSOITTELU
      Kane sanoo, että hänen tyypillinen sessionsa asiakkaan kanssa alkaa varpaiden nuolemisella. Alistettavan asiakkaan täytyy ensin nuolla kenkiä, ennen kuin hän saa edetä varpaisiin. Anna hänen nuolla varpaat huolellisesti yksi kerrallaan, ennen kuin hän saa laittaa ne kaikki suuhunsa.

      JALKAHOMMAT
      Kuten arvata sattaa, kyse on miehen tyydyttämisestä jaloilla. Aseta penis jalkapohjiesi väliin ja anna mennä.

      TOEING
      Tämä vaatii jo ammattilaisen otteita, ja kenties liukastetta. Homma on ikään kuin suihinotto, mutta peniksen sijaan suuhun päätyvät jalat. Kartoita kuitenkin etukäteen kumppanisi rajat, sillä kaikki jalkafetisistitkään eivät nauti extreme-jutuista. Naisfetisistin kohdalla toeing voi tarkoittaa myös, että hänet tyydytetään hieromalla klitorista jalalla.

      Lähde: Metro

    • Annikanjalat

      Onko Annikan jalat jossain kuvassa nähtävillä?

    • poitsu_x

      Annikalla on upeat sääret. Onko kukaan nähnyt onko hänellä lakatut varpaankynnet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe