Aihe

Netrauta.fi surkea

netrauta.fi

Moneenlaisia kirjootuksia löytyypi netin syöövereistä.

Älkää vaan tilatko mitään jos on tiukka aikataulu. Tuotetta ooteltu 1kk ja laskukin on tullu mutta tuotetta ei näy.5-10päivää luvattiin toimitus ajaksi.en suosittele.tuote on kuulemma tulossa mutta voi olla et saavat sen takas.

Tilattu tuote ei vastannut myynnin mukaisia puheita ja mainoksia, tuote oli väärä ja toimitus venyi pitkäksi luvatusta, asiakaspalvelussa oli ruuhkaa, joten vastine toimittajalta pitkittyi. Asia kuitattiin tuotteen olevan tilatun mukaista, näin ei todellakaan ollut. Kannattaa olla tarkalla silmällä internetissä olevien mainoksien perään, tuote ei todellakaan aina ole sitä mitä hienoissa kuvissa esitetään.

Tilasin mökillemme Netraudasta sisäportaat.

Tarkoitus oli asentaa ne kesälomamme aikana. Mikä olisikin onnistunut, mikäli toimitus olisi tullut luvatussa toimitusajassa. Lähetin Netraudan tuotesivulle oheisen palautteen, mitä ei julkaistu, koska ei ole palauteohjeiden mukainen (???):

"Portaat ja siihen tilattu kaide sirot ja nätit, tosin natisevat aika paljon, sillä kaikki on kiinnitetty ruuveilla, ei liimaamalla. Luvattu toimitusaika 5-10pv ei pitänyt paikkansa: toimitus tilauksesta 22pv ja kaide, joka aluksi tuli väärin, saapui lopulta 39pv:n toimitusajalla. Tästä aiheutui meille ylimääräistä vaivaa ja matkakuluja, sillä portaat tulivat mökillemme. Näitä ei korvattu tai edes pahoiteltu asiaa. Huono kokemus, mutta hyvät portaat."

Sain sähköpostiini viestin, että tätä palautetta ei julkaista, voisitteko antaa uuden palautteen - no en anna.

Olen reklamoinut asiasta ja vaatinut korvausta meille aiheutuneista kululuista ja vaivasta(edes ylim matkakulut). Ei kuulemma mikään ole mennyt pieleen, joten ei korvattavaa. Tilausvahvistuksessa luki: toimitusaika 5-10 päivää, seuraava toimitus 3.8 (tuli 18.8 ja oikea kaide lopulta 4.9). Asian käsittely oli Netraudassa asiakasta väheksyvää.

Netraudan tuotesivulla palautteeksi kelpaa näköjään vain täysin kehuva palaute, joten niihin arvioihin ei voi luottaa.Annoin portaista 4 tähteä, mutta kokonaisuudesta 2 tähteä. Oli julkaistavaksi liian matala. En asioi enää Netraudan kanssa.

Tilasin ja maksoin tyhmyyttäni etukäteen kesägrillin peitteen. Tarkistin tapahtuman tiliotteeltani, 2.8.2015. Saa nähdä saanko sitä koskaan. Mistä löytyisi rohkea ihminen, joka ottaisi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kyseisen firman tiimoilta?

Järkyttävän huonoa asiakaspalvelua ja tilaamaamme tuotetta ei saatu lainkaan. Tilasimme siis pesualtaan. Toimitusajaksi mainittiin 5-10 päivää. Maksoimme tuotteen (n. 900€) heti ja jäimme odottamaan toimitusta. Teetimme puusepällä altaan maksamisen jälkeen allakaapin mittojen mukaan. Kuukauden päästä tilaushetkestä kyselimme maksamamme tuotteen perään ja vastaus oli, ettei sitä ole olemassa / tulossa. Hienoa siinä vaiheessa sitten alkaa etsimään teetettyyn kaappiin sopivaa allasta. Aiheutuneesta vahingosta emme saaneet minkäänlaista korvausta ja lähetämääni reklamaatioviestiin emme saaneet lainkaan vastausta. On kyllä harvinaisen huonoa palvelua. Viimeinen kerta, kun asioimme kyseisen kepulifirman kanssa.

Kylppäriremppa oli menossa nyt touko-kesäkuussa ja tilasin täältä puhelimitse kotimaisen suihkuseinän, minkä toimitusajan piti olla 2-5 päivää ja ajattelin, että remonttireiskat saavat sen kiinnitettyäkin vielä remontin loppuvaiheessa. Meni viikko, meni kaksi, remontti valmistui ja remppamiehet lähtivät eikä suihkuseinää tullut. Monien tiedustelujen ja yhteydenottojen jälkeen suihkuseinä tuli, mutta väärän levyisenä ja jälleen selviteltiin. Kävi ilmi, että alkuperäinen tilaukseni oli lähtenyt väärällä tuotekoodilla siis asiakaspalveluhenkilön tekemänä ja siitä alkoi ongelmavyyhti. Melko tarkkaan kuukausi tilauksen tekopäivästä sain lopulta oikean levyisen suihkuseinän ja seuraava ongelma olikin saada seinä paikoilleen. Olin jo aiemmin ollut yhteydessä johonkin asiakaspalvelua ylempään portaaseen ja saanut 50,- euron hyvityksen torjuttuani tarjotun lahjakortin, mutta sen kummemmin vastuuta omasta virheestä ei tämä firma tunnu ottavan. En todellakaan suosittele!

54

4456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisääihmistenkokemuksia

      Varastosaldot, luvatut toimitusajat ja ylipäänsä mikään kerrottu ei pidä paikkaansa. Olen nyt yrittänyt saada rahojani takaisin tavaroista joita en saanut ja ne laskutettiin kuukauden siinä onnistumatta. Luvattu on kyllä kolme kertaa.

      Tilasin viikko sitten 1-3pv toimitus ajalla Netraudasta porakoneen kamppanjahintaan,tavaraa ei tullut ilmoitetussa ajassa,yritin ottaa mailitse yhteyttä asiakaspalveluun 3 päivän päästä,vastaus sisälsi muutaman lauseen ja äidinkielillisen kirjoitusvirheen he he.... arvasin heti tietysti että tietokone vastailee niihin kyselyihin ei ihminen. nyt oli mennyt 3 päivää siitä kun he ovat yrittäneet selvittää toimituksen tilaa,no ei sitä tietenkään ole tutkittu kun tietokone vastailee automaattisesti niihin kysymyksiin,puhelimella ei pääse kun lyö varattua kokoajan. täytynee odotella vielä muutama päivä ja jos ei ala kuulua tai en saa puhelimella yhteyttä pitänee kuluttajasuojan kautta saada edes rahat takas!

      Tilasin 800 euron arvosta erilaisia työkaluja. Nettisivuilla ja tilausvahvistuksessa luki "Tuote lähtee asiakkaalle 24h sisällä tilauksesta. Todellinen toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää riippuen toimituspaikkakunnasta.". Tavarat lähti 48 tunnin päästä liikkeelle, mutta toimituksesta puuttui tärkeimmät tavarat ja kysellessä missä ne ovat, tuli asiakaspalvelun vastauksena epämääräisiä "kuukauden päästä varmaankin". Nettisivuilla silti edelleen samaa tuotetta myyvät 1-3 päivän toimitusajalla.

      Kyselin mitä he tarjoavat hyvityksenä virheestä, heidän vastauksensa oli sanasta sanaan: "...asiakas voi halutessaan perua tilauksen ja näin ollen hankkia tuotteet jostakin mistä ne saa tarpeisiin sopivasti."

      En suosittele kenellekään! Monikin kauppa voisi myydä vaikka kuinka halvalla tavaraa jota heillä ei ole ja olettaa että asiakas peruuttaa ne edulliset tuotteet ja maksaa ne tulleet tuotteet jotka kappas kumma ovat juuri ne jotka olisi saanut lähirautakaupasta samaan hintaan.

      Toimittavat matkassa tai varastossa kolhiintuneita tuotteita. Asiakaspalvelussa vain sanotaan, että tuotetta ei saa palauttaa. Hei haloo, kyllä tuotteilla on nettikaupassa 14 päivän palautusoikeus ja virheellisten palauttamisesta ei varmasti tarvitse maksaa. Antavat tahallaan asiakaspalvelussa väärää informaatiota. Olen joutunut tekemään kuluttajavalituksen asiassa.

      On odotettu jo toista viikkoa tilausta ei ole tullut. Selitellään mitä sattuu aivan surkea asiakaspalvelu ja ei osattu sanoa koska toimitus tulee jos tulee.

      Tilasin ja maksoin tuotteen 8.10.2013, jonka toimitusajaksi ilmoitettiin 5-10 pv. Lisätiedoissa toivoin pikaista toimitusta.

      Tiedustelin sähköpostilla 18.10.2013 useaan otteeseen toimituksen tilaa. Lopulta vastattiin, että ovat tänään kysyneet tukkurilta, että tuotetta löytyy ja se toimitetaan varmasti minulle 23.10.2013.

      Tänään 23.10.2013 ei sähköpostiin vastausta, eikä tuotetta ole toimitettu!

      Netraudan toiminta on mielestäni todella ylimielistä. Toimitusajoilla ei ole heille mitään merkitystä.

      En suosittele ko yritystä kenellekään, aivan liian "työläs" yritys asiakkaalle.
      Onneksi ei ole ainoa nettikauppa suomessa!!!

      Tilasin kylpyhuoneen hanan kyseisestä firmasta. Toimitusaika venyi, venyi ja venyi, eikä asiakaspalvelu ollut kovinkaan yhteistyöhaluinen tai -kykyinen.

      Jotenkin luulin että suomalaiseen firmaan voisi nettikaupassa luottaa, mutta netraudan kohdalla tämä ei pidä paikkaansa.
      Varoitankin kaikkia, että jos aiotte tehdä remonttia kesälomallanne ja ajoitus on tärkeä, älkää missään, missään nimessä tilatko netraudasta yhtään mitään.

      Hyvät puolet? Sivusto oli asiallinen. Kyllä se hanakin sieltä viimein tuli, mutta toista viikkoa myöhässä ilman mitään syytä, selitystä tai varoitusta.

      TÄYSIN EPÄLUOTETTAVA!

      Tilasin öljymaalia ja sain akryylimaalia mutta eivät suostu hyvittämään mitään eivätkä edes keskustelemaan tekemästään virheestä koska heidän mielestään ovat toimittaneet oikean sävyn vaikka se onkin "korvaavaa" laatua.

      Älkää ainakaan tilatko mitään maaleja täältä koska tuntuvat toimittavan ihan mitä sattuu. Vaikka maalit toimitettiinkin maalitehtaalta suoraan niin Netrauta oli siis tilannut sieltä eri laatua kuin mitä tilasin ja heidän tilausvahvistuksessaan minulle luki.

      Asiakaspalvelu ilmoittaa vain tyyliin että olethan saanut maalia!

      • jesperri

        Ideaparkissa mukavat myyjät.


      • Laurrrrrra

        Älä ikinä tilaa netraudasta mitään. Toimitusaika 2-5pv eikä viikon päästä näy. Asiakaspalvelu tinkasi puhelimessa päälleni, kun muutaman soiton ja sähköpostiviestin jälkeenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta kysymykseeni, mikä on rahtikirjan numero tai kuka kuljetustani toimittaa.
        Asiakaspalvelu sanoi selvittävänsä. Kysyin että kuinka monta päivää tähän selvittämiseen menee, kun perjantai aamuna on perään soitettu ensimmäisen kerran ja nyt on maanantai pitkällä...


      • Anonyymi
        Laurrrrrra kirjoitti:

        Älä ikinä tilaa netraudasta mitään. Toimitusaika 2-5pv eikä viikon päästä näy. Asiakaspalvelu tinkasi puhelimessa päälleni, kun muutaman soiton ja sähköpostiviestin jälkeenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta kysymykseeni, mikä on rahtikirjan numero tai kuka kuljetustani toimittaa.
        Asiakaspalvelu sanoi selvittävänsä. Kysyin että kuinka monta päivää tähän selvittämiseen menee, kun perjantai aamuna on perään soitettu ensimmäisen kerran ja nyt on maanantai pitkällä...

        Suosittelen myös välttämään Netrautaa. Myyvät verkkokaupassa kakkoslaadun materiaalia, jota ei ole valmistajan normaalissa valikoimassa. Eivät tietenkään kerro laatuerosta verkkokaupan tuotekuvauksessa, joten saatiin rakennuskohteeseen jotain ihan muuta kuin mitä ymmärsimme ostavamme. Asiakaspalvelu ei pysy reklamaation kohdalla faktoissa ja levittelee vain käsiään.


    • Netraudastaeimitään

      Täysin susipaska pulju.

    • suolityhjeni24

      Käykää ideparkissa valittaa. Tämä Suolisto24 palstalla mariseminen ei auta mihinkään.

    • kdkodid

      onko Uomlaöien oista

    • kusetustakokovirma

      Mitään eivät lähetä, kunhan kusettavat. En tiedä mikä virma se tommone on olevinaan, mutta elkää perkele menkö tilaamaan yhtään mitään.

    • netrautaa.fi

      Älkää ikinä tilatko netraudasta mitään. Tulee vääriä/viallisia lvi tarvikkeita.

    • ideaparkneterauta

      Entäs ideapark myymälä???

    • petepetevaan

      Ideparkin myymälä. Verkkokauppa puoli surkea.

    • halapaa

      byggmax on hyvä

      • Jukka-Antero

        Tilasin päältä ajettavan ruohonleikkurin,oli valmiiksi rikki ja kaksi vuotta vanha,käyttämätön kylläkin. En tarvitse ko. liikkeen palveluksia milloinkaan enää.


    • krautaparempi

      K-Rauta palljon parempi! :-)

    • paskaliiketämä

      suorastaan ala arvoisen paska. Menisi jo konkkaan.

    • taloon.comiii

      TALOON.COM PAREMPI VAIKKA ONKIN KALLIIMPI

    • rautanettiii

      Ikinä kuullutkaan

    • puskaradiossaarvosteluja

      Ostin toukokuussa pojan ylioppilasjuhliin paviljonkikatoksen Netraudasta. Se oli virheellinen (puuttui ruuvinreiät parista osasta). Juhliin tuota ei saatu kasattua. Vielä tänä päivänäkään ei ole tullut oikeita osia (kulunut kolme kuukautta ja kesä on ohi) ja vielä koskaan tämä paviljonki ei ole ollut käytössä - vain osittain kasattu runko seisoo puutarhassa.

      Toimitin moneen kertaan erilaisia selvityksiä ja kuvia (vaikka oli toimitettu jo aikaisemmin), mutta asiaa ei ole saatu kuntoon. Netraudan asiakaspalvelu pomputtaa vain tahallaan, ettei tarvitsisi mitään tehdä. Tästä on vaihdettu jo parikymmentä sähköpostia, mutta ei vain onnistu!

      Paviljonki maksoi yli 500 € ja nyt näitä (tai vastaavia) myydään monessa paikassa jo yli 50 % alennuksella, mutta meillä ei ole tätä vieläkään. Luulisi, että tuolla rahalla saisi hyvän tuotteen, mutta ei. Tökeröä toimintaa Netraudalta. Erittäin surkeaa asiakaspalvelua.

      Suosittelen, että kukaan ei osta yleensäkään mitään Netraudasta! Sen verran asiakaspalvelu on törkeän huonoa. Itse asiassa surkein koskaan kokemani asiakaspalvelu, vaikka taloudessa ostetaan erittäin paljon verkkokaupoista ja muista kaupoista.

      • t44g56

        Sama kokemus täällä paviljongista. Lisäksi lähetetyt osat olivat sekundaa ja reklamoinnin jälkeen toimitettu uudet samaa tuubaa. Lopuksi sovimme 100e hintahyvityksestä ja päätimme tehdä valmista niillä mitä oli ja parannella. hinta oli karmea laatuun nähden(Tammiston puu). Puoli kesää meni ja vastauksia kysymyksiin sai odotella päivätolkulla ja armoton sähköpostirumba otti aikansa ja hermot....


    • diudiudiu

      Paska firma. K rauta paljon parempi esim.

    • Löytyymonia

      Kodinterra, K-Rauta, starkki, byggmax, agrimarket, hankkija, onhan noita....

    • remonttimiehet

      Vitun vittu.... Remontti takkuaa kun Netrauta ei toimita tuotteita luvatussa ajassa.

    • Rautaavairoskaa

      Surkea on kun mikä.

      • erttti

        Keväällä tilasimme puisen paviljongin ajatuksena laadukaampi ja paremman näköinen paviljonki vrt. metallirunkoiseen. Eli maksoimme n. 300€ “ylimääräistä”. No mitä oli vastine? Tilaus tehtiin 23.5. ja toimitusaika luvattiin 5-10 päivää. Ajatus oli päästä juhannuksena jo nauttimaan paviljongista(kesäloma). Paviljonki saapui viimein kolme viikkoa tilauksesta. 12.6. Kasaustyön aloitimme 15.6. ja huomasimme välittömästi nippuja purkaessamme että puuosat ovat todella kieroja ja haljenneita. Palaute kuvineen lähti välittömästi myyjälle. Puitahan pitää vuosi kuivattaa ennen käsittelyä. Näin olen ymmärtänyt. Olikohan näin tehty? Kului 5 päivää ja asiakaspalvelu ilmoitti että asia on välitetty eteenpäin. Parin päivän päästä aloin kysellä eteneekö asia. Lopulta 28.6.(juhannuksen jälkeen) sain vastauksen että uudet osat PITÄISI olla matkalla mutta myyjän asiakaspalvelun edustaja ei ollut varma. Asiaa hoidettiin puuosa toimittajan kautta. Toimittaja olikin halunnut välittää meille tiedon ettei osanippuja kannata avata ennen kasaamista kos jos osat ovat päivän auringossa niin niiden muoto voi olla illalla ihan erilainen!? Asia selvä, näinhän juuri olimme tehneet. No sitten tuli uusia osia joista nekin olivat osa ihan samanlailla haljenneita ja kierojakin. Ehkä hiukka paremmalla prosentilla onnistuneita kuitenkin. Myyjä tarjosi 50 euron hyvityskoodia seuraavaan ostokseen. Tähän emme suostuneet kun ei ollut tarvetta oikein millekään tlilaukselle. Sitten asia vain venyi ja venyi joka yhteydentottoon vastausta odotellessa päivä/pari. Tätä jatkui yli heinäkuun puolenvälin. Jos olisimme tienneet laadun olevan tuota luokkaa, olisimme tilanneet 300€ halvemman metallirunkoisen. Lopultahan Netrauta suostui hyvittämään laskusta 100€ pois ja tähän sitten päätimme suostua ja tehdä valmista sekundasta. Paviljonki tuli siis valmiiksi heinäkuun loppupuolellla, n. 2kk tilauksesta. Kesäloman oltua ohi jo ajat sitten. p.s. kasausohjeet olivat myös huonot, aivan kuin sivuja tai vaiheita olisi puuttunut. Sanoin tästäkin mutta en saanut uusia ohjeita tai selitystä.
        Ylläolevat kommentit tukevat tätä kokemusta kyllä.
        Lopulta huonon arvostelun ratkaisi Netraudan asenne reklamointiin. Viivytttelyä ja vähättelyä.
        KIERRÄ TÄMÄ FIRMA jos haluat sujuvaa palvelua.

        Olisinpa itse lukenut nämä ennen tilausta!


      • erttti

        Tämä siis vuonna 2017......


    • Sumutettu

      Samat ongelmat kuin edellä jo on mainittu, maksu kelpaa mutta osasta tuotteita ei sitten mitään kuulukaan (tai ei ainakaan ole kuulunut tähän mennessä, n 1 kk tilauksesta ja maksamisesta). Toimitus piti olla 2-5 pv. Kaikkein törkeintä on se että tilasimme juuri täältä koska toimitusaika näytti lyhimmältä. Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Älkää tilatko Netrauta.fi mitään!

      • Jarkkp

        onko ilmalämpö pumputkin paskoja ja toimitus aika pitkä


    • Netrauta on ainakin hävinnyt hintavertailuissa Bauhausille kh-kalusteiden ja remonttitarvikkeiden osalta; ja näköjään hyvä niin. Bauhausin verkkokaupan asiakaspalvelu ja toimitus on ollut moitteetonta. Firman fb-sivuilla on aika ajoin kuponkitarjouksia; mm. ilmainen toimitus ja -10% yli 100€:n ostoksille. Ei voi muuta kuin suositella Netrauta.fi:n sijaan.

      • Remonttireiskaaja

        Näin on


      • Anonyymi

        Ei tuo tarjous ainakaan viime kesänä ollut yhdistettävissä, ilmaisella kuljetuksella oli oma alennuskoodi ja 10% alennuksella oma, jomman kumman sai, ei molempia. Jotenkin se oli tulkittavissa 10% alennuskoodin ehdoistakin, mutta on se aika yllättävää, että etua ei voi yhdistää mainostettuun tarjoukseen (ilmainen kuljetus), kun se kuljetuskin oli alennuskoodin takana.


    • Pekkispakkis

      En tilaa

      • Pekka49

        Mulle kävin samanlailla tilaukseni kanssa. Monta vkoa odotin, kunnes sanoin sinne että peruu tilaukseni, haen tuotteet muualta. Onneksi olin valinnut maksutavaksi laskun niin ei tarvinnut alkaa rahojaan odottamaan. Lisäksi tosi ala-arvoista asiakaspalvelua.

        Netraudasta tai Taloon.com:sta (samaa firmaa kaiken lisäksi) en enää koskaan tilaa mitään.


    • Pekka49

      Mulle kävin samanlailla tilaukseni kanssa. Monta vkoa odotin, kunnes sanoin sinne että peruu tilaukseni, haen tuotteet muualta. Onneksi olin valinnut maksutavaksi laskun niin ei tarvinnut alkaa rahojaan odottamaan. Lisäksi tosi ala-arvoista asiakaspalvelua. Palautteestani sain saman viestin ”Emme voi julkaista arvosteluasi, koska se ei ole suositustemme mukainen”.

      Netraudasta tai Taloon.com:sta (samaa firmaa kaiken lisäksi) en enää koskaan tilaa mitään.

      • Anonyymi

        Huojariliike.
        Myy, mutta ei hoida selviä takuuasioita!
        Varokaa!


    • Netraudankusettama

      Netrauta on kyllä niin arvoton firma kuin vain olla ja voi. Kun asiat menee vikaan, niin olet täysin niiden luokattoman huonojen Mallujasmiinoiden varassa ja mikään ei etene. Älkää ikinä rilatko sieltä tai saman firman Taloon.coimista mitään. Kannattaa hoitaa suuret ostokset oikeissa rautakauppa, missä myös reklamaatiotapauksissa hoitaa oikeat ihmiset, eikä mitkään asiat, jotka eivät osaa vastata kysymyksiin saatikka sposteihin.

      • Välitysyhtiö

        Net.rauta
        On myös huonoja kokemuksia
        Tilasin oikean tuotteen tuli väärä, asiaa käsitellään hitaasti sähköpostin välityksellä
        Tänään on 15.08.2018 keskiviikko


    • nettirauta

      Tavaraa ei toimitettu 10 päivän sisällä, jonka jälkeen peruin kaupan. Rahoja ei palautettu lupauksista huolimatta, kuin vasta kahden viikon päästä. Eli ei koskaan enää netrautaa. Palautetta ei julkaista, koska se on negatiivinen

    • Anonyymi

      Älkää tilatko täältä mitään. Toimitusajat eivät pidä. Mikäs kiire niillä olisikaan kun maksu otetaan etukäteen. Huvittava on myös tuo palautesivu. Palautettani ei julkaistu koska se oli negatiivinen kertoi saamani sähköposti. Tarjosivat mahdollisuutta muokata palautettani. En muokannut, sen verran oli heikko esitys.

    • Anonyymi

      Olisi pitänyt lukea tämä viesti ketju ennenkuin tein tilauksen.
      Etsin blåkläder henkseleitä ja flanelipaitaa ja netraudassa oli useamman kympin alennuksella. Menin kivijalka kaupaa ja tyrmistyin. eihän tämä ole mikään rautakauppa ja jouduin tekee tilauksen ja maksoin ennakkoon käteisellä.

      Meni 2 viikkoa ja tuli s-postia että menee viikolle 31 eli noin 5 kuukauden päähän ajattelin hyvä että kertoivat.
      Sitten alkoi helvetti tuli ilmoitus että olen palauttanut tuotteet joita en ole vielä eläissäni (edes kaupoissa) nähnyt. Aloimme viestittelee sähköpostia puolin ja toisin koska soittaminen heille maksaa mukavasti. He lupaavat useassa viestissä selvittää asiaa ja nyt he aikovat lähettää hyvityslaskun. Mietin lähettävätkö he sellaisen summan että saan tuotteet suoraa k-raudan hyllyltä yhdellä käynti kerralla?

    • Anonyymi

      Olisi todella pitänyt lukea nämä viestit ensin. Huhtikuussa tilasin paviljongin katon, jota en vielä ole saanut, vaikka kesäkuu on jo yli puolen välin. Muutaman kerran ovat kyselleet, mitä pidin tuotteesta. Ja tosiaan, negatiivista palautettani eivät voi julkaista. Jos tämä on nopeeta toimitusta, mitä se on silloin kun on ruuhkaa?

      Kyselyihini on tullut jos jonkinmoisia vastauksia. mutta tietoa, koska katto tulee, en ole saanut.

      Siis, ei koskaan enää Netrauta.

    • Anonyymi

      Ihan samanlaisia kokemuksia. Saunan lasiseinät tilattu Netraudasta
      Ja kun sovittu toimitusaika olisi ollut tuli viesti että eivät nyt sitten saaneetkaan lähtemään ajoissa. Nyt menee kesä pilalle kun emme pääse saunomaan.

      Netraudan kautta tilatut Jedwenin ovet olivat jotainn kaameaa kakkoslaatua. Puolet ovista virheellisiä.

      Mistä Suomesta saa tavarat luvatussa ajassa ? Mikä firma toimittaisi laatua ?

    • Anonyymi

      Tilasin lauteet 8.7.19.Luvattu toimitus 5-10 arkipäivää. 23.7. asiakaspalvelu sanoi saaneensa viestin,että "huomenna lähtee".Parin päivän päästä mitään sellaista tietoa ei ollutkaan.Kerettiin purkaa vanhat pois.Tänä aamuna tuli viesti,että toimitus tänään 29.7. Vaan eipä ollutkaa. Seuraava luvattu toimitusaika on 5.8.19!Loma pilalla netraudan vuoksi. Eipä tarvitse enää tämän firman tuotteita!?

    • Anonyymi

      Päivitänpä tuon 19.6. kirjoittamani paviljongin kattotilauksen kohtalon. Huhtikuussa siis tilasin, ensin katto oli tulossa, sitten tehdas oli lähettänyt väärän katon, sitten se oli taas tulossa, välillä jossain välivarastossa, välillä ei tiedetty syytä ja sitten tehdas ei taas ollutkaan lähettänyt sitä. Nyt tieto on, että tehdas ei pysty toimittamaan sitä tälle kesäkaudelle. Joten peruin lopulta tilauksen. Saas nähdä kuinka kauan joudun rahojani odottaan.

      Lopputulos kuitenkin se, että en enää ikinä tilaa Netraudasta yhtikäs mitään.

    • Anonyymi

      Tilaukseni eteni varsin moitteetta, muutaman päivän toimitusviiveellä, mutta kun Postin auto pihaan ajoi, niin johan selvisi toimitusviiveen syy :D

    • Anonyymi

      Surkeaa palvelua ja tuotteita ei ole, vaikka ne ovat netissä myytävänä. Kaksi kertaa saimme kysyä lähetyksemme perään kunnes joku vastasi, että tuotetta ei saa ollenkaan. Rahat kyllä kelpasi etukäteen. Emme voi suositella millään mittarilla netrautaa.

    • Anonyymi

      Olisi pitänyt lukee nämä viestit ennen tilausta kumpikin Taloon ja Netrauta ilmeisesti sama puulaaki.
      AIVAN VITUN LUOKATONTA TOIMINTAA.

      • Anonyymi

        Jep, samaa firmaa. Onnistuukoha helpommin tuplasti huijata ihmisiä...


    • Anonyymi

      Tilasin ruohonleikkurin monta viikkoo sit. Sen piti tulla niille 9. päivä ja toimitus 2-5 arkipäivää. Nyt ei kukaan tiedä missä leikkuri on vai onko sitä millo tulee. Ostasin muualta mut en tiiä saanko rahani takasin. Sain mejlin vastaukseks. "Ethän lähetä samasta asiasta useampia viestejä, sillä se hidastaa sähköpostien käsittelyä ja niin edelleen.

    • Anonyymi

      Olisi ensin pitänyt lukea Netraudan arvostelut / keskustelu. Oppia ikä kaikki: tilasin Netraudasta kuvan perusteella tuotteen, joka oli juuri sellainen jota hain (en löytänyt tuotetta kivijalkamyymälöistä). Tuli erilainen tuote mitä kuva oli. Asiaa ovat nyt selvittäneet ja väittävät että oikea tuote on lähtenyt heiltä. Mutta saattaa olla että netissä heillä on väärä kuva. No enempää eivät ole kommentoineet. Olen ilmoittanut että palautan tuotteen, mutta ei tule palautusohjeita. Eka ja viimeinen kerta kun tilaan. Mitä kivajalkamyymälästä ei saa, niin olen ilman.

      • Anonyymi

        Helvetti! Olispa pitänyt lukea nämä keskustelut ennen tilaamista. Ei ole tuotetta, jonka maksoin etukäteen (15 pkt laminaattia). Rahat firmalla -saankohan koskaan rahojani takaisin?!?


    • Anonyymi

      On se kumma jos joku näistä vielä tilaa. Käytännössä jos haluat kesällä tehdä, tilaus ed. syksynä ja sittenkään ei ole varmaa mitä saat...

    • Anonyymi

      Aivan samanlainen kokemus ! Erittäin huono firma
      En myöskään tilaa enään koskaan. Tuotteena piti tulla 5-10 päivän sisällä. Tilattu 8.12. kukaan ei tiedä missä se on tai milloin tulee? Asiakaspalvelu töykeää ja ala-arvoista!

    • Anonyymi

      En tajuu, ku toiset valittaa??? Mä tilasin valkoiset pitsiverhot, ja 3 päivää meni kun tuli ilmoitus että verhot voi hakee postista. Verhot on juuri sellaiset kuin oli ilmoituksessa.

    • Anonyymi

      Ostin useamman sadaneuron sähkölaitteen. Lähetystä ei ollut pakattu kunnolla ja kolhiintunut postissa. Asiakaspalvelu venyttää ja pelaa aikaa vaatimalla uudelleen ja uudelleen samoja asioita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuolleille ei pitäisi nauraa mutta nyt naurattaa

      Norjan johtava koronakieltäjä sairastui koronaan ja kuoli https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fbbd4cec-3688-4113-9424-bbd5d9c5a3c8
      Maailman menoa
      619
      15952
    2. Maisa sairaalassa

      https://aijaa.com/JHObE3 Nonni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      357
      12243
    3. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

      Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      8038
    4. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

      https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      8000
    5. Oho! Vappu Pimiä yllättäen myös Kokkisota-juontajaksi - Sikke Sumari pois äkillisestä syystä

      Maajussille morsian, TTK ja nyt myös Kokkisota. Pimiällä riittää vientiä... https://www.suomi24.fi/viihde/oho-vappu-pimia-yllattaen-myos-kokkisota-juo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      4102