Mietin onko uusi trendi tullut muodiksi maailmassa. Nyt ovat varttuneet naiset pop nuorten miesten mielitiettyinä.
Ranskan Presidentti Macron 39v toi ranskalaiseen tapaan reilusti kansan tietoisuuteen,;
avioliittomme ei ole tavanomainen, vaimoni Brigitte on 64v. Tapa jolla hän asian toi esille, hän sai kansan hyväksynnän avioliitolle.
Jostakin olen lukenut, varhaiskypsät miehet, siis hyvin älykkäät, valitsevatkin puolisoksi itseä vanhemman, syykin selvä vanhemmalla naisella on tietoa, taitoa, kestävyyttä ratkaista asiat ,
kaikin sopivin, osaavan,tiedollisin, taidollisin tavoin. Elämän ruuhkavuodet ovat takanapäin.
Netin sivuilta löytyy aviopari, joka on tullut esiin poikkeavan iän vuoksi. Tässäkin on kysymyksessä nuori lahjakas politiikko mies, ikää Antilla on 34v ja vaimo Kaija on 54v, siis ei ihan tavanomainen tapaus. Luin netistä yhteinen vauvakin on tulossa lisäämään heidän yhteisen elämän onnea.
Onnea, menestystä, runsain mitoin kummankin avioparin yhteiseen elämään.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jk.
Vanha sanonta pitää paikkansa;
"Nainen on kuin vuosikerta viini, joka vuosien karttuessa tulee aina vain maukkaammaksi ja
paremmaksi."
Kuinkas asian voisi paremmin ilmaista!
L.
Vuosikertaviini ja nainen
2
155
Vastaukset
- Ramoona-
Minäkin luin tuosta Antti Lindtmanin ja Kaija-vaimona vauvan odotuksesta. He menettivät ensimmäisen lapsensa kohtukuoleman kautta. Nykyisin itsestään huolehtiminen pitää naiset nuorina (eikä vain nuorekkaina) pitkään, eikä lapsen saanti ennenkään ollut tavatonta tuossa iässä. Yleensä pelotellaan, että lapsen murrosikä voi olla koetteleva, jos vanhemmat ovat isovanhempien ikäluokkaa. Mutta onhan tuleva isä kuitenkin kolmikymppinen, onnea perheelle !
Varmasti kypsissä naisissa on nuoriin miehiin vetoavaa, mutta uskon että ihastutaan persoonaan, joka on viehättävä jo nuorena. Pääasia että molemmat ovat aikuisia ja tekevät päätöksensä ilman muiden painostusta.
Kyllä mieskin vanhemmiten usein muuttuu edulliseen suuntaan, tiedän monta isoisäksi tullutta, joiden on helpompi lastenlasten kautta näyttää hellä ja pehmeä puolensa, myös perhepiirin ulkopuolella. Minä olen pitäytynyt aina noissa vanhemissa miehissä.Uskoen sanontaan,että parempi vanhan parran alla,kuin nuoren vallan alla?
Mieheni, tämä toinen oli minua lähes kymmenen vuotta vanhempi.
Kyllä nainen varmaankin kypsyy naisena ja avautuu naisena erilailla ikääntyessään,kuin teininä.
Mies ehkä hakee kypsästä naisesta äitiä,rakastajaa,huolehtijaa ,palvojaa,siis todella naista,ei kikattavaa teiniä.
Aikuinen nainen on tasapainoinen,ei enää mikään haihattelija ja aikuinen nainen osaa käsitellä miestä.
Nuoremman miehen kanssa elämä antaa naiselle haasteita,täytyy huolehtia ulkonäöstään,täytyy huolehtia kropastaan,kunnostaan ja mikäettei se elämä vois amallekin maistua ,jos kohdalle sattuis tarjokkaita??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473