Pari mieltä askarruttavaa kysymystä

unelmahäämöttää

Nyt kun olen vihdoin ja viimein (niinkuin muutkin huan matkaajat) saanut omista ja äitini kela-rahoista säästettyä lentolipun hinnan, kysyisinkin: minkälaiset tilat thaimaahan lentävässä koneessa on, olen kuitenkin huan matkaajien mittapuulla solakka (174kg/168cm), joten mahdunko vaivatta koneen penkkiin? Toinen kovasti mieltäni vaivaava asia on, kun vaivoin säästellyistä kelarahoistani otan seuralaisekseni ladyboin, jos lievästä jännityksestä ja diapeteksesta johtuen pieni kikkelini ei jäykisty, saanko rahani takaisin? Kyseessä on kuitenkin pitkäaikainen unelmani ja vuosien säästön tulos. Ruokapuolesta sen verran, että äiti leipoi matkalaukullisen karjalanpiirakoita mukaan, joten arvelen pärjääväni jos vinkkaatte mistä saa halvimman riisipussin?

6

206

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Numeromies

Eikö olisi resuperse kannattanut ennemmin ottaa äidin leipomia riisipiirakoita, pattayan laajasta leidaritarjonnasta löydät kyllä omasi, mutta älä tyrkytä sille karjalainpiirakoita munavoilla, saat nimittäin syytteen taponyrityksestä, paino indeksi on ihan ok, pattayalla muutama suomibaari on vaihtanut kalustuksensa metrin ratakiskoihin, joita appelsiinikainalot voivat todistettavasti vääntää solmuun.

• TotuustarkkailijaMaija69

Askarruttaako aloittajaa muutkin Thaimaan matkailuun olennaisesti kuuluvat seikat ?

Olisi mukavampi vastata kaikenkattavasti kaikkeen epätietoisuuteen yhdellä kertaa ilman että ketjusta tulee sadan vastauksen niitä näitä selittely, kuten Huan Infra, Rotat, Rantahinnat, ym. jotka voisi kysyä hetikin.

• missäsiissyy

Saman tyylisiä kirjoituksia on Pattaya palstalla paljon. Tämä numeromies julistanut omien kirjoituksensa mukaan sodan Pattayaa ja siellä viihtyviä kohtaan ja päivittäin roska avauksia palstoille tunkee.. Tämän tyyliset avaukset pitäisi ylläpidon poistaa, mutta ei poista vaikka pitäisi. Nehän rikkovat kaikki suomi24 matkailupalstan sääntöjä koska eivät liity aiheeseen eli matkailuun.
      Syy on täysin siis ylläpidon surkeasta toiminnasta. Some kirjoitukset ovat tunnettuja henkisesti köyhien ihmisten temmellyskenttiä tänäpäivänä, valitettavasta mutta totta.

Thaimaa on hieno maa ja siellä asuu ystävällisiä ihmisiä. Hua Hin on hieno historiallinen kaupunki. Pattaya on taas enemmän bailaajien kohde. Täysin jokaisen ihmisen makuasia missäpäin Thaimaata viihtyy, ei ihmisiä pidä tuomita siitä mitä lomillaan tekee ja missä viihtyy. Jokainen vastaa itsestään ja elää omaa elämäänsä.

Allers eli suomi24 palstan ylläpito on kiinnostunut vain sivun mainostajien maksamista mainostuloista ei mistään muusta. Ei niitä kiinnosta yhtään mitä tänne kirjoitetaan kunhan vain sivustoilla käydään paljon niin eurot kilisee Allersin tilille. Allersin maine ei ainakaan minun silmissäni kovin korkeaa arvosanaa saa.

Mistä sitä tietää jos vaikka nämä häiriköt olisivat Allersin palveluksessa.

• MeidänPerheenTytti

Vedä kätees Maija.
        Sinä aloittelet yritykselläsi syyllistää muut ja sitten esiinnyt vastaajana ja arvostelijana.
        Väitätkö tosissasi että Numba tekee Hua Hin ja itseään vastaisia aloituksia ?

• SiisKrabille

Yhden asian tämä numeromies on todistanut. Hua Hiniin ei kannata matkustaa, siellä ei ole mitään muuta tekemistä kuin v..uilu.

• ItseniRakasYstävä

HuaHininYstävät23.9.2017 10:31
      Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti, joten osallistun taas talkoisiin saadaksemme tästä palstasta minun palstani, siis......
      Lerpanpäivää lerpan päivää taas vietetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      328
      1311
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      74
      909
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      680
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      672
    7. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      54
      640
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      638
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. 32
      521
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    14. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      506
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      23
      490
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      31
      460
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      421
    Aihe