Kiinteistövälitys kuopiossa

Emma-k-t

Minkä on nykyään paras kiinteistövälitys yritys kuopiossa?

Samat henkilöt muuttuneet yritykseltä toiselle ja osa perustanut uusia, mutta onko joku rehellinen hyvä olemassa? Vai onko niiden aika jo ohi?

17

3560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä_unta_näe

Ja täältäkö ajattelit saada vastauksen? Turha toivo.

• helakka

no ei missään tapauksessa SKV- kiinteistövälitys kuopio, siis , kun kyselin jotain asunnosta, vastaus oli, kun ei tiedä ja kaikki meni muutenkin päin sitä tavaraa. ei ikinä ennee.

• Anonyymi
        helakka kirjoitti:

no ei missään tapauksessa SKV- kiinteistövälitys kuopio, siis , kun kyselin jotain asunnosta, vastaus oli, kun ei tiedä ja kaikki meni muutenkin päin sitä tavaraa. ei ikinä ennee.

Eikä missään tapauksessa Kodin laatuvälitys OY

• ksjfjdkljkldjssd

Huvittavaa että aina firmojen sivuilla mainostetaan yritysten arvoina mm. että perehdymme myytäviin tuotteisiin huolellisesti, sitten kun kysyy jotain myyjältä niin vastaus on vaan tyyliin välinpitämätön "en tiiä eikä kiinnosta"

• muutamamyytyjaostettu

Firma kuin firma jossa on töissä Anneli Keränen :) Tai Aaro Tanskanen

• Pettynyt_katselija

Osaamattomia tunareita ainakin Savossa. Ei minkäänlaista ammattitaitoa ylpeydestä puhumattakaan.

• Jaanis-66

No on joo - kun näkee niin 😉

• myyitse

Ei ole vielä hyvää välitystoimistoa perustettukkaan. Ja loppujen lopuksi välittäjällehän on ihan turha maksaakaan. Ei ole mitään helpompaa asiaa kuin myydä itse oma asuntonsa. Jos asunto on yleensäkkin menevä kaupaksi, niin ei siihen mitään välittäjä typerystä tarvita. Jos et osaa itse hinnoitella asuntoasi, niin juoksuta eri välittäjätyperyksiä arvioituttamassa asuntoasi, ja sen jälkeen laitat itse myyntiin. Saat hyvät ansiot kun teet paremman työn kuin saamaton välittäjä.

• Anonyymi

Kodin laatuvälitys Oy surkein itse myy nopeammin

• Anonyymi

Kotikartano on hyvä ja ihmisläheinen liike.

• Anonyymi

samaa mieltä kanssasi

• Anonyymi

Mikä olisi hyvä ja tehokas kiinteistövälitys firma osakkeen myyntiin Kuopiossa. Ja välityspalkkio myös kohtuulinen ?

• Anonyymi

Jos otat jonkun isomman välittäjän jossa useita työntekijöitä niin sellainen ei ole paras mahdollinem, varsinkin jos välittäjät esittelevät ristiin kohteita eli ikinä ei tiedä kuka seuraavana esittelemään tulee, huono juttu, se joka ottaa toimeksiannon vastaan ja kerrot hänelle tärkeitä asioita myytävästä kohteesta min tieto ei siirry seuraavalle.

• Kodin Laatuvälitys Oy on oman kokemukseni perusteella luotettava ja ammattitaitoinen kiinteistönvälitysfirma. Asunto saatiin myytyä nopeasti ja välittäjä hoiti kaikki asiat kauppojen osalta ja neuvoi meitä tarvittavissa asioissa kuten kosteusmittauksen ja osakekirjojen osalta.

• Minulla on myös erittäin hyvä kokemus Kodin Laatuvälityksestä!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe