Lapsuuden kodissani oli valtaisa viljelmä viinirypäleitä kasvamassa ja kävin niitä maistelemassa ja ihmettelin moista. Kysyin, että miten kauan näitä on kasvatettu, että näin mahtava sato tulee ja minulle vastattiin, että 14 vuotta.
Toisella pellolla oli valtavat kasat itäneitä siemenperunoita ja ihmettelin, että mistä niin paljon peltoa nyt löydetään, että nämä saadaan kaikki maahan.
Näin unen, jossa viinirypäleitä ja perunan siemeni
1
444
Vastaukset
- Pekkapoikatässä
Viinirypäleet kuvaavat iloa ja nautintoja ja perunansiemenet talaudellista menestystä. Uni on kertakaikkiaan hyvä uni.
Uni kuvaa joko sinun unelmiasi, tai sitten sitä myös, että ne tulevat toteutumaan yli odotusten. Olet ehkä jo pitkään odottanut jotain unelmiesi tai haaveidesi toteutumista, ehkä jopa 14 vuotta ja pian on aika niiden toteutua.. tosin perunasatoa ei vielä unessa päästy korjaamaan, mutta kaikki on valmista runsaan sadon saamiseksi, peruna kasvattaa sadon jo samana kesänä.. näin keväällä tai alkukesäsät kylvetään itänyt siemen ja syksyllä on sato korjattavissa..
Ehkä olet jo välillä menettänyt toivosi, että sinun unelmasi voisivat enää toteutua, mutta unesi antaa sinulle uutta toivoa ja suorastaan varmuutta, että sinun unelmasi ja haaveesi toteutuvat..
Viinirypäleitä et ilmeisesti ollut itse kasvattanut, joten nuo ilon ja nautinnon sadon maistelut tulevat elämääsi toisten ihmisten kautta.. tiedät itse mihin unelmaan tuo siis liittyy ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2644626Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138