Istun vedessä miehen syliin ja tämän elimen päälle

Vesileikit

Huomenna treffaan vanhan tuttuni. Olemme tehneet treffit järvelle. Tarkoituksenamme on nauttia toisistamme vedessä.

Kun vettä on rintaan asti, kiedon jalkani hänen vyötärönsä ympäri ja tunnen hänen kalunsa alapäätäni vasten. Vien hänen paksun ja suurehkon kalunsa pillunsuulleni ja upotan sitä hiljalleen sisääni!

Emme ole tavanneet yli puoleen vuoteen eikä hän ole koskaan lauennut sisääni. Nyt annan hänen nauttia loppuun asti pumppaavista liikkeistä pillussani ja ruiskia spermalastinsa syvälle vakooni!!

Kun olen saanut hänen lastinsa sisääni, tulemme rannalle, jossa hän asettuu selällään viltillä, ja minä kyykyn hänen kasvojensa yläpuolelle ja painan pilluni hänen kasvojaan vasten! Sitten annan hänen nuolla ja imeä itselleni upean orkun!!

15

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutistumisvaara

      Saattaapi olla haasteellista kun on vielä aika kylmät järvivedet, liukkaria pitää olla reilusti, vedenkestävää koska omat liukasteet huuhtoutuu järveen.

      • Vesileikit

        On tullut harrastettua kyseistä asentoa vedessä aikaisemminkin, eikä luisto ole koskaan ollut ongelma, mutta kiitos vinkistä - varaan liukkaria laiturille.

        Vesi ei itse asiassa ole enää kauhean kylmää, ja lämmitellään toki toisiamme ennen yhdyntää. Ja ehtiihän sen kalu kasvaa pillussani täysiin mittoihinsa - tiukassa ja kuumassa otteessani!


    • Hmmmmmmmm

      zxddderr,
      jos sinun elämääsi ei ole mahtunut kuin peräkamarinpoikia, älä sekaannu muiden juttuihin. Olet katkera ja onneton. Kukaan ei kaipaa katkeria tekstejäsi. Jotkut ihmiset ovat juuri sellaisia kuin kuvailevat.

    • Loiskis

      Kokemuksia seksistä luonnonvesissä?

    • Pienestäpitäville

      Vesi n 18C eli lurps ja mikromulkulla ei sitten tehtykkään mitään...

    • Vesileikit

      Aion ottaa suihin samalla, kun mies astelee veteen. Annan miehen totutella veteen ja samalla hän saa tehdä minulle, mitä haluaa - puristella ja imeä isoja, raskaita rintojani, työntää sormiaan pilluuni ym.

      Katsotaan, mitä kullille tapahtuu, kun vien sen häpyhuulilleni, suudellaan, kun istun miehen sylissä jalat hänen vyötärölleen kiedottuina. Mikäli kulli uppoaa pilluuni, kokemuksesta tiedän, että kuumassa vaossani herää veden raikkaudesta huolimatta täyteen terään ja mies ruiskii lopulta siemenensä sisääni!!

      • ei-alle-20-asteen

        ja sitten heräsit :D


    • Vesileikit

      Kerron huomenna, miten vesuleikit sujuivat!

    • aeska20000

      Vaikka kovat jätket eivät myönnä nuolevansa kiimaisen lutkan pillua..kaikki jotka haluaa pitää naista hyvänä sitä tekee.Hyviä vesileikkejä sulla ja kuka onkaan tuttusi..?Olen melkein kateellin vanhalle frendillesi.Enloy your body and your life.

      • Vesileikit

        Rannalla oli kiihkeää, kosteaa ja tyydyttävää!!! Voin vakuuttaa!
        Veteen asti ei päästy kuin pesulle, mutta viltillä kävi sitäkin kiivaampi puuhastelu!!!


      • Vesileikit

        Aika isokankinen köriläs oli kyllä sammakoksi.
        Sinulla lienee eläimistä kokemusta, kun tänne pitää tulla aukomaan, mutta kaikillahan eivät aivot kehity koskaan.


      • xxfffgtt

        Varsinkaan sulla pershoonari


    • Mua on nussittu peppuun vedessä. Pitää olla vaan ei veteen liukeneva liukaste.

      • Kerran oltiin joessa uimassa ja pullautettiin pökäleet ulos. Sitten vaan ylös ja seuraavalle laiturille katsomaan kenen ui nopeimmiten.


      • noaaahahaaa

        Ja lopuksi työnsit löylykauhan perseeseen ettei tule lisää pökäleitä


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe