Monikohan teistä paljon puhujista otti osaa kisaa?
Siis eikö ainutkaan suun pieksijä!
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005258629.html
Nakukymppi
7
834
Vastaukset
- eijulkkis
En ole suun pieksijä mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksia. Kuinka paljon se kuvaaminen häiritsee siellähän on monet lehdet paikalla ja katsojat kuvaavat koko ajan eikä tiedä minne ne kuviaan laittavat. Tekisi mieli osallistua mutta tuo kuvaaminen mietityttää en sentään mihinkään iltapäivälehteen haluaisi.
- Noin-simppeliä
Osallistuja hyväksyy kuvaamisen täysin - muutoinhan eivät osallistuisi.
- joku8000
Ainakin ajeltuja oli suurin osa
- Ovat-sairaita
joku8000 kirjoitti:
Niin, joillekin naturismi/nudismi on vain muiden tirkistelyä tai itsensä paljastelemista. Noita kieroutuneita on tämä foorumi pullollaan.
- Kaltaisiasi
joku8000 kirjoitti:
Niin, joillekin naturismi/nudismi on vain muiden tirkistelyä tai itsensä paljastelemista. Noita kieroutuneita on tämä foorumi pullollaan
- nakujuoksija
Osittainen vastaus alkuperäiseen kysymykseen on, että 115 osallistujaa oli mukana. Itsekin olin, ensimmäistä kertaa. Alunperin piti mennä vain katsomaan vaimon kanssa, mutta paikalle tultaessa innostus nousi. En todellakaan osallistunut siksi, että joku saisi minua kuvata ja laitella kuvia julkisuuteen ja tämä olikin ainoa syy, miksi epäröin. Osallistuin siksi, että alastomana aurinkoisessa kesäillassa juokseminen oli kokemus, jonka halusin saada. Varsin vapauttava tunne ja tunnelma yleisesti reitin varrella oli upea. Suosittelen kaikille!
- 2010mukanaollut
Vielläkö vanhaperinne jatkuu ? kisan jälkeisillä yksityis sauna/kimppaillalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068