Monikohan teistä paljon puhujista otti osaa kisaa?
Siis eikö ainutkaan suun pieksijä!
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005258629.html
Nakukymppi
7
752
Vastaukset
- eijulkkis
En ole suun pieksijä mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksia. Kuinka paljon se kuvaaminen häiritsee siellähän on monet lehdet paikalla ja katsojat kuvaavat koko ajan eikä tiedä minne ne kuviaan laittavat. Tekisi mieli osallistua mutta tuo kuvaaminen mietityttää en sentään mihinkään iltapäivälehteen haluaisi.
- Noin-simppeliä
Osallistuja hyväksyy kuvaamisen täysin - muutoinhan eivät osallistuisi.
- joku8000
Ainakin ajeltuja oli suurin osa
- Ovat-sairaita
joku8000 kirjoitti:
Niin, joillekin naturismi/nudismi on vain muiden tirkistelyä tai itsensä paljastelemista. Noita kieroutuneita on tämä foorumi pullollaan.
- Kaltaisiasi
joku8000 kirjoitti:
Niin, joillekin naturismi/nudismi on vain muiden tirkistelyä tai itsensä paljastelemista. Noita kieroutuneita on tämä foorumi pullollaan
- nakujuoksija
Osittainen vastaus alkuperäiseen kysymykseen on, että 115 osallistujaa oli mukana. Itsekin olin, ensimmäistä kertaa. Alunperin piti mennä vain katsomaan vaimon kanssa, mutta paikalle tultaessa innostus nousi. En todellakaan osallistunut siksi, että joku saisi minua kuvata ja laitella kuvia julkisuuteen ja tämä olikin ainoa syy, miksi epäröin. Osallistuin siksi, että alastomana aurinkoisessa kesäillassa juokseminen oli kokemus, jonka halusin saada. Varsin vapauttava tunne ja tunnelma yleisesti reitin varrella oli upea. Suosittelen kaikille!
- 2010mukanaollut
Vielläkö vanhaperinne jatkuu ? kisan jälkeisillä yksityis sauna/kimppaillalla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407