Kuolen pian syöpään

Ermac

En silti usko Jumalaan tai edes jumaliin. RoT syyttää sairauttani varmaan epigenetiikasta. Oli kiva olla olemassa.
Pysykää vahvoina ystävät.

15

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ermac

      Kiitän Jumalaa tästä kivusta. Kiitän myös siitä että teen tarpeeni vaippaan. Morfiinista voin kiittää.

    • Tarkkaväännös

      2Tim.2:17. Ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymaneus ja Filetus. Biblia (1776). Ja heidän puheensa syö ympäriltänsä niinkuin ruumiin mato, joista on Hymeneus ja Phileneus.

    • parantajasi

      Aloittaja on trolli. Kukaan syöpään kuolemassa oleva ei käytä aikaansa tällaisella palstalla roikkumiseen. Tai sitten tauti on jo levinnyt aivoihin.

      • Ermac

        En ole peikko. Käytän aikani kännykällä miten haluan.
        Sinun aivoissa ei nähtävästi ole mitään tuhottavaa:)


    • Kiitosjahyväämatkaa

      Maasta olet tullut ja maaksi muutut olit kuka tahansa, ihminen, eläin, kasvi, rikas, köyhä, terve, sairas, uskova, ateisti, ammattiin, säätyyn, sukupuoleen ym katsomatta. Me tiedämme nyt kuolinsyysi, meidän tänne jäävien ei tarvitse sitä arvailla tai etsiä syytä. Voit lähteä levollisin mielin, rauhassa

      • Jobinpostia

        Kyllä minä olen, tullut äitini mahasta!


      • Jobinpostia kirjoitti:

        Kyllä minä olen, tullut äitini mahasta!

        Peräsuolen vai mahdollisesti navan kautta?


      • päivystävä.ilkimys
        hiski.k kirjoitti:

        Peräsuolen vai mahdollisesti navan kautta?

        Taisi olla liian vaikea kysymys kretaleelle. Otitko itse huomioon suun kautta syntymisen mahdollisuuden?


    • pitkäänuskossa

      Jokainen saa valita ja uhmata kohtalonsa. Oma on asiasi ja valinta, jos aloitus totta olisi.

    • Vapaavalintasi

      Nii, onhan se surullista että olet kohta tilassa josta sinulla ei ole paluuta. Nimittäin ei kukaan joka ei ole lukenut Raamattua huolellisesti ymmärtämään pyrkien voi tullakaan uskovaksi joka saa ylösnousemuksen.

    • 8753758

      Hehe! Minua vituttaisi tuollainen kohtalo!

      • et.voi.välttää

        Älä hätäile, vielä se koittaa sinullekln.


    • Uskomaton_reissu

      Olettaen, että aloitus on rehellinen mitä se aivan hyvin voi ollakin, niin eipä tässä muuta voi sanoa kuin lykkyä tykö viimeisiin päiviin. Ovatkoot ne tuskattomat ja mieluisat, olosuhteet huomioon ottaen. Niin se elämä meitä jokaista vain aikansa kantaa ja sitten se on menoa entropian lopulliseen syleilyyn.

      Mikäli aloitus sen sijaan on trolli, niin siihen ei ole mitään sanottavaa. Jos on niin on, niin ei se näitä edellisiä sanoja kuitenkaan tyhjiksi tee. Enemmänkin on kaikesta huolimatta sanottavaa siitä, että miten sitä elämänsä ajan käyttää. Koskaan ei tiedä mitä kaikkea sitä voikaan ihan kohta käydä. Voi käydä onnettomuus tai voi saada pysäyttävän diagnoosin.

      Aina uskonnottomana minun ei ole tarvinnut aikaani juuri käyttää uskonnollisten kysymysten kanssa painiskeluun tai jossain jumalanpelossa kärvistelyyn. Olen saanut miettiä asiani itse, eikä minun ole tarvinnut lukea kirjasta ohjeita, saatikka väärintulkita jotain ohjeita vain esittääkseni, että noudatan kirjaa, voidakseni vain hurskastella kyseisellä väitteellä.

      Se on vapauttaa elää villissä ja kauniissa maailmassa vailla uskonnon kahleita. Kun on tätäkin palstaa lukenut muutamien muiden tällaisten lisäksi niin on saanut oppia, miten paljon synkemmin asiat voisivat olla. Toisilla sitä ajattelu pyörii pakonomaista ja ulkoisesti katsoen täysin absurdia luuppia, ja sitä muutoinkin siivittävät täysin perusteettomista premisseistä lähtevät yleensä loogisesti virheelliset hokemat, joilla mainitussa luupissa pyörimistä perustellaan mielekkääksi.

      Jos ei ennen enterin painamista vaikkapa osu meteoriitti päähän, niin ehdin kiittää tästä vapaudesta ja orastavasta viisaudesta tolkullisia ja maltillisia sekulaareja vanhempiani, tiedettä, tietokirjallisuuden toteuttajia ja koululaitosta. Kävipä minun nyt sitten miten hyvänsä jatkossa, ennen sitä entropian lopullista syleilyä, niin tiedän jo nyt eläneeni tähän mennessä sivistykseen opastettua ja muutoinkin älyllisesti mielekästä elämää. Samoin kaikkia asiallisia kirjoittajia voin kiittää mielenkiintoisista keskusteluista ja valaisevista näkökulmista.

      • Ermac

        Kiitoksia viestistäsi. Lääkkeisen takia en oikein ymmärrä lukemaani, mutta kiitos:D


      • Darwin-palkinto

        "Jos ei ennen enterin painamista vaikkapa osu meteoriitti päähän"

        Ei siinä kyllä kovin suuri vahinko tälle ihmiskunnalle tulisi, jos tosiaan kaukaa tullut kivi nuppiisi napsahtaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe