Nainen tai naiskaverukset. Kiinnostaako lähteä mukaan juhannuksena Metsälinnan lavalle?
La Anita Hirvonen, su Souvarit.
Ajan Varsinais-Suomesta ilmeisesti Tampereen kautta Ristiinaan. Unelmoin telttayöstä ja retkeilyn yhdistämisestä tanssiin. Päivällä pyöräillään tai melotaan tai ollaan vaan kesästä nauttien.
Viihdyn mieluiten keskustelutaitoisen, koulutettun naisten seurassa, jolla on huumorintajua, arvot kohdillaan ja ennakkoluuloton asenne elämään.
Nautin hitaiden tanssimisesta naisen kanssa, jonka hengityksen kuulen korvassani. Kunto sellainen, että parit polkat menee tarvittaessa ilman turhaa kevittämistä.
Olen kohtelias oinas, salskea ja pituuteni on 182 cm. Ikäni näkyy email osoitteesta.
Luotettava, omilla toimeentuleva ja osaan varmasti pitää suuni kiinni ja enkä varmasti perään soittele pyytämättä.
Ota tai ottanette yhteyttä emaililla kertoen hieman itsestäsi ja mitä odottaisit juhannukselta: [email protected]
Juhannus kanssasi?
Kivajuhannus
1
257
Vastaukset
- sielläootellaan
"Nautin hitaiden tanssimisesta naisen kanssa, jonka hengityksen kuulen korvassani. Kunto sellainen, että parit polkat menee tarvittaessa ilman turhaa kevittämistä"
- Huh, mikä mies ;)
Metsälinnassa naisia riittää , joten Tervetuloa !
Molempina iltoina siellä ruusuillaan -
https://www.youtube.com/watch?v=Gt4OxPm07Yc
https://www.youtube.com/watch?v=xJazmkyXjn0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221