Suomen kuninkaalliset

Shhhhhiljaa

He ovat olleet pitkään näkymättömiä pelaajia ja kamelinpaskoja.
He ovat tehneet rikollisuutta queen elizabeth2 kanssa ja heidän täytyy luopua kruunusta minun mielestä ja antaa sen minulle. Tämä asia ei jää tähän. He ovat rikollisia eikä kuninkaita. He väittävät että asioita ei olla sovittu vaikka heille ollaan kerrottu kaikki asiat ja he käyttävät lain-vetovoimaa hyväkseen psykologisesti ja mielisairaaloita sekä marijuanaa mikä on heidän pahin ja ällöttävin kamelinpaska mikä heillä on ja he parhaillaan kasvattavat marijuanaa ilman mitään hyväksyntää ja röyhkeällä mielellä muita kuninkaallisia kohtaan. Kaikki ei ole samanlaisia mutta tämä on iso totuus koskien kaikkia suomalaisia keillä on silmät päässä ja tykkävät katsoa amerikkaa euroopassa kamelinpaska mielellä. En kyllä voisi sanoa välttämättä kamelinpaskaa koska se on jotain muuta ja todellakin hyväksymätöntä nopealla terveellä järjellä. Mutta jos kaverisi ei huomaa että korvistasi tulee paskaa ulos niin.. ilmeisesti kamelinpaskaa... huutaa apina ei KAMELINPASKAA!

2

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VarkaitaHeOvat

He ovat myyneet kaiken lisäksi marijuanaa nuorille ainakin yksi heistä. Sekä he ovat käyttäneet hyväkseen marijuanan avulla viattomia ihmisiä kuin kuninkaan pitäisi tehdä jotain muuta. Ja he tekevät sitä oman edun hyväksi mutta heidän etu ei ole hyväkseen kellekkään koska ketään ei tiedä heidän suunnitelmista eivätkä he ole ikinä antanut mitään niin hyvää että voisin kirjoittaa että finland is great land to live esim.
      Jos tälläinen kruunun piiloittelu genitaali alueessa ja buckinghamin palatsin holvin avain on kuningattaren silmässä piilossa niin tälläinen piiloittelu imago ei ainakaan anna viedä pitkälle suomessa eikä ihmiskunnassa ihmisiä edes marijuanan kanssa. Oman edun tavoittelun lisäksi he yrittävät kääntää epäoikeudenmukaisen asenteen ja näkemykset psykologisesti omaksi hyväkseen. He ovat varkaita. Ja tämä ei tähän jää.

• VituMannet

Vitun idiooti kamelinpaska mulaatti finska paska svenska äidinnussijat. Heikko manipulaatio ruotsista että mamut eivät saa pesää. Naurakaa viellä tälle teidän vitun paskalle kamelinpaska Gorillalle.
      Lindaa sun mutsias vitu vinokiikari lindeman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31