mopojätkät metsätöihin vaikka taimikonhoitoon jos ei kaikille uskalla raivaussahaa antaa niin sitten jaloin polkemaan heinii taimiin ympäriltä tosin jostain pitäs rahat palkkoihin keksii mutta eivät ois sitten keulimassa pitkin katuja ja jos oikein ahkerii ovat niin kunnon palkka on sitten varaa ostaa mersu kun tulee ikää tarpeeksi.
mopojätkät töihin
10
472
Vastaukset
- MopopojatkoLääkäriksi
Jospa itse ensin ajelisit vaikka alakouluun, kun tuo kirjoitustaito on jäänyt kovin köykäiseksi. Mopopojille kyllä riittäisi ihan oikeat vanhemmat, jotka viitsisivät kasvattaa ja ojentaa jälkikasvuaan, etteivät olisi koko kylän häpeäpilkku. Metsänraivuuseen sitten ihan oikeat alan ammattilaiset!
- Mersulla
Vai pitäs vielä pilkut ja pisteet ei näillä silmillä ja nakkisormilla löydä niitä tästä älypuhelimesta
- MopopojatkoLääkäriksi
Mersulla kirjoitti:
Vai pitäs vielä pilkut ja pisteet ei näillä silmillä ja nakkisormilla löydä niitä tästä älypuhelimesta
No isokirjain nyt ainakin on löytynyt, edistystä sekin :)
Jos sinulla olisi omaisuun metsässä, niin ihanko oikeasti haluaisit ja uskaltaisit päästää jotkut mopopojat ilman mitään koulutusta raivaussahan kanssa heilumaan metsääsi? Tuskin!
Minä ainakin olisin niin fiksu, että palkkaisin sinne metsäalan ammattilaisen. Mopopoikien vanhempia sitten kehoittaisin huolehtimaan niistä lemmenöiden hedelmistä.
- ekkuilija
Mopopojat kuuluu kesään...kyl se aika koittaa kun mopot jää talliin..
- Tyämiäs
Hyvinhä tuota taimikonhoidonki jälkeen kerkiää kylille keulimaan:) ps. On sitä ammattitaitoo
- Ojennustanuorisolle
Johan nuo polisnajat paria sankaria kovasti puhuttivat möhköntien risteyksessä, taas sai törtöt ansion mukaan.
- aiSielläOnNuorisoakin
ei siis, pelkkiä juoppoja juntteja...
- JotenkinJunttia
Minulle ei tule koskaan niin paljoa ikää tai rahaa, että mersun ostaisin.
- EiMinullekaan
Kovin on yliarvostettu menopeli tuo mersu.
- Anonyymi
Minä ajan Susukin Peeveellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763501
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272199Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065