mopojätkät metsätöihin vaikka taimikonhoitoon jos ei kaikille uskalla raivaussahaa antaa niin sitten jaloin polkemaan heinii taimiin ympäriltä tosin jostain pitäs rahat palkkoihin keksii mutta eivät ois sitten keulimassa pitkin katuja ja jos oikein ahkerii ovat niin kunnon palkka on sitten varaa ostaa mersu kun tulee ikää tarpeeksi.
mopojätkät töihin
10
481
Vastaukset
- MopopojatkoLääkäriksi
Jospa itse ensin ajelisit vaikka alakouluun, kun tuo kirjoitustaito on jäänyt kovin köykäiseksi. Mopopojille kyllä riittäisi ihan oikeat vanhemmat, jotka viitsisivät kasvattaa ja ojentaa jälkikasvuaan, etteivät olisi koko kylän häpeäpilkku. Metsänraivuuseen sitten ihan oikeat alan ammattilaiset!
- Mersulla
Vai pitäs vielä pilkut ja pisteet ei näillä silmillä ja nakkisormilla löydä niitä tästä älypuhelimesta
- MopopojatkoLääkäriksi
Mersulla kirjoitti:
Vai pitäs vielä pilkut ja pisteet ei näillä silmillä ja nakkisormilla löydä niitä tästä älypuhelimesta
No isokirjain nyt ainakin on löytynyt, edistystä sekin :)
Jos sinulla olisi omaisuun metsässä, niin ihanko oikeasti haluaisit ja uskaltaisit päästää jotkut mopopojat ilman mitään koulutusta raivaussahan kanssa heilumaan metsääsi? Tuskin!
Minä ainakin olisin niin fiksu, että palkkaisin sinne metsäalan ammattilaisen. Mopopoikien vanhempia sitten kehoittaisin huolehtimaan niistä lemmenöiden hedelmistä.
- ekkuilija
Mopopojat kuuluu kesään...kyl se aika koittaa kun mopot jää talliin..
- Tyämiäs
Hyvinhä tuota taimikonhoidonki jälkeen kerkiää kylille keulimaan:) ps. On sitä ammattitaitoo
- Ojennustanuorisolle
Johan nuo polisnajat paria sankaria kovasti puhuttivat möhköntien risteyksessä, taas sai törtöt ansion mukaan.
- aiSielläOnNuorisoakin
ei siis, pelkkiä juoppoja juntteja...
- JotenkinJunttia
Minulle ei tule koskaan niin paljoa ikää tai rahaa, että mersun ostaisin.
- EiMinullekaan
Kovin on yliarvostettu menopeli tuo mersu.
- Anonyymi
Minä ajan Susukin Peeveellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851558Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251279- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755