Lieksa palstan ongelma on se, että täällä kiistellään jonninjoutavasta maidon ja piimän kaatamisesta lattialle. Elämä on. Ihmiset aikansa elävät. Vaikka uuninpankko onkin mielestäni hieman liian suvaitsevainen, on hän siinä oikeassa, että asioista olisi keskusteltava, ei henkilökohtaisiin syytöksiin mennen. On monta tapaa tuoda asiansa esille. Ei tarvitse ottaa silmätikukseen henkilöä.
Aitoa suvaitsevaisuutta on olla kaikille meille kohteliaasti käyttäytyvä. Väitänpä näin, että ääriajattelijatkin oppivat keskustelemaan kohteliaasti, jos vain on omaa tahtoa. Ja ääriajatuksetkin voi ilmaista sääntöjen puitteissa, jos oikein yrittää. Se olisi mielestäni tyylikästä keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa tällä palstalla.
Katuvankka Lieksasta
10
182
Vastaukset
Hyvä, parempi ja paras, on ajatuksissamme. Mielenkiintoista, tuleeko tästä intellektuellia? Eli älykästä keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa, monimuotoisuuden kera.
Herätevirtaa tästä.
http://rasisti.fi/- saavillinen
Ohhoh. Ossaiskoon esimerkiks uuninpankko kommetoida tai joku viissaampi?
Kiitos vastauksestasi. Vaikka tahtoni ja mieleni pyrkiikin monenmoiseen etenevään, katson sen nyt sopivaksi, olla suuremmin, tässä ”ryhtitietilassani” pitempiä kommentoimatta.
Kaikenmoinen lukeminen avartaa ihmisen mieltä. Kuvien katselu avartaa. Sarjakuvien, elokuvien, ja ennen kaikkea aito keskustelu, maisemien, ihmisten katselu ja tulkinta mielen erikoismuotoisissa tiloissamme, näkevillä silmillämme, kuulevilla korvillamme, on oivallista elämää. Kovin minua harmittaisi jos joku aisteistani puutteellinen olisi.
Olkaamme. Eläkäämme. Kesä on aluillaan, ja siksi ajattelin kuunnella seuraavaksi Tapsaa.
https://www.youtube.com/watch?v=nARegxaf6Y8
PS. Ajatelkaa ja kuunnelkaa myös sanoituksen merkitystä.
- super.ihmisiä
Me hurskastelijat olemme mielestämme oikein ylivertaisia.
- yritetään.ymmärtää
Rasset on huonosti käyttäytyviä moukkia, joilla on alhainen koulutustaso.
- lukenut.lähimmäinen
Tällä tavoin haukkumalla parannamme maailmaa, sekä ilmaisemme suvaitsevuutemme.
- sivusta.seuraaja
Palstoille ilmestyy aika usein vähä-älyisiä häiriköitä, joilla ei ole mitään kerrottavaa keskusteluun vaan tarkoituksena on pelkkä häiriköinti. Näitä ylläpito ei poista.
- ei.poista
Näitä hauhau, räks,räks, rasse, rasse räksytyksiä vähän joka ketjuun.
- pois.turha.täyttö
Lieksan kunnan keskustelupalstalle kopioidaan turhaan ulkomaiden uutisia. Lieksalaiset osaavat lukea netistä uutiset itsekin ilman tarpeetonta keskustelupalstan täyttämistä. Luen vain Lieksaa ja lieksalaisia koskevia asioita. Ulkomaiden ja ulkopaikkakuntien asioihin en koske pitkällä kepilläkään. Suurin osa aloituksista ja viesteistä tällä palstalla on täysin tarpeettomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832