Tommi ei enää tyydy MAAJOHTAJAN titteliin. Tommi kutsuu itseään nyt nimikkeellä "GLOBAL LEADER OF ONELIFE NETWORK" ja "real-life Indiana Jones". Näin meidän maajohtajamme ura etenee!
Olkaamme ylpeitä Tommista! Todellakin, hän on tosielämän inbananabones kuten hän itse sanoo!
Eläköön Tommi! Kävelevä karikatyyri!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAMAUAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Tommi on ylentänyt itsensä
7
222
Vastaukset
- Avolle-viesti.Parrulta
Joka itsensä ylentää, se alennetaan. Pyhä kirja on sitä mieltä. Kultaisen vasikan, "Onecoinin" palvojat todetaan viimeisellä tuomiolla heitettäviksi pätsiin. "Sinut on vaaálla punnittu ja köykäiseksi havaittu." Sana on ikuinen, huijaukset vaan vaihtuvat, tai voisin kirjoittaa, "Raha on ikuinen, vain taskut vaihtuvat"
- AasinajajaPätkä
Rahat eivät ole hävinneet.
Vain yhteys rahoihin kadonnut.- Coinikura-häviää
Totta. Raha on ikuista, taskut vaihtuvat.
Tommi! Eikö sinua yhtään loukkaa kun sinua näin solvataan? Sinun ihmisarvosi asetetaan kyseenalaiseksi. Eikö sinua loukkaa kun sinun älykkyytesi ja hengenlahjasi asetetaan/verrataan simpun tasolle? Tiedätkö, Tommi, mikä on simppu? Minä kerron: se on pieni kala: https://fi.wikipedia.org/wiki/Simput
Hyvä Tommi! Simppujen maailmanmestari! TÄÄLÄ! Tommi! TÄÄLÄ!
MUAHAHAMUAHAHAMNUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- tomminpuolustaja
Mikä teillä on Tommia vastaan? Hieno mies vaikuttaisi olevan. Hyvä piirtämään, hyvä pituushyppäämään ja tietoa bisnesmaailmasta löytyy.
Onecoin on paskaa mutta Tommi ei välttämättä ymmärrä kryptovaluutasta tarpeeksi tajutakseen tätä.
Ehkä hän on myöskin Onecoinin uhri.- Tätätänään
Tai ehkäpä ymmärtää kusettavansa, eikös siellä joku T6 pokeri kusetus polttele taustalla? Kukaan edes vähä-älyinen ei usko että Onecoin on toimiva konsepti.
- HahahaPörssiin
Tätätänään kirjoitti:
Tai ehkäpä ymmärtää kusettavansa, eikös siellä joku T6 pokeri kusetus polttele taustalla? Kukaan edes vähä-älyinen ei usko että Onecoin on toimiva konsepti.
Ironiaaaa.....Toimiva valuutta. Pankit eivät vedä välistä. Ainoa ongelma, löytyykö ostettavaa?..
Joo Kiinasta löytyy ostettavaa.....kunhan hoidat kuljetuksen. Näillä mennään pörssiin ja arvo on korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461248Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391003Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170858Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73850Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36805- 54741
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy191715Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali141709Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42706