Eli siis oon 12.v. täytin tammikuussa ja mietin että oonko ylipainoinen.
Pituus n.143cm (oon lyhyt) paino n.35.8kg
Kun googletin jostain sivulsivulla oli että oon ylipainoinen.
Kiitos vastauksista!
Oonko lihava (12.v.)
5
220
Vastaukset
- pituuttatulee
Painotaulukkoja ei kannata uskoa ! On sairasta, jos täytyisi painaa niin vähän.
Olen itse aika hoikka mutta taulukon mukaan minun pitäisi joko laihtua 7-9 kiloa tai kasvaa 7-9 senttiä !
Työterveyslääkärikin ihmetteli painotaulukoita, sanoi minulle, että olen jo nyt lähellä alipainoa.
Sinä kasvat vielä, älä ole huolissasi painostasi, se asettuu oikeaan lukemaan muutaman vuoden päästä. Elimistön tasapainoa ei saa kasvuiässä horjuttaa dieeteillä.
Et ole ylipainoinen. Ota huomioon, että kasvat vielä. Kun pituutta venähtää, olet jo ihan laiheliini. - 677656485uthgt7ty
Kannattaisi kotona keskustella äidin ja isän kanssa. Täällä netissä ei kaikki oo kilttejä ja mukavia setiä ja tätejä.
- ewrt
anteeks häh ? itseäskö tarkotat ?
- Guy436368
Painat vähemmän kun mää ps harrastan judoa ja sixpacki on
- hpv20
Massaindeksin mukaan olet lievästi alipainoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799