seuraa vaellukselle Pirkanmaalta

Vaeltajaksi

Hei kaikki,
Olen 38v nainen ja olen päättänyt toteuttaa haaveeni päästä kiinni vaellusharrastukseen :) Haen pelkästään seuraa vaellukseen ja mukavintahan olisikin löytää joku porukka johon liittyä. Jos tiedät jonkun hyvän porukan, johon aloittelijatkin pääsisi mukaan tai olet itse halukas lähtemään retkiseuraksi niin kirjoita ihmeessä :)
Asun Tampereella ja viisainhan olisi ensin istua alas ja juoda kuppi kahvetta suunnittelun ja tutustumisen merkeissä :)

10

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

Olisitko kiinnostunut lähtemään viikolla 28 Hossaan. Me olemme vaelluskavereita, 53v mies ja 50 v nainen. Porukasta yksi joutui perumaan, joten autossa ja mökissä olisi tilaa. Olemme Pirkanmaalta ja viime keväänä olimme esim Karhunkierroksella. Hossassa olisi tarkoitus tehdä päiväretkiä, n. 10 -15 km.
      Ota yhteyttä, jos asia kiinnostaa.

• TerkutPorista

Moi!
      Vieläkö on vaellusseura hakusessa?
      Olen 43-v heteronainen. Olen käynyt pohjoisen vaellusreiteillä reilu kymmenen kertaa. Eli erityisen kokenut vaeltaja en ole, mutta ongelmitta olen selvinnyt. Jonkun kerran on kaverina ollut ensikertalainenkin, ja hyvin on mennyt. En kuulu mihinkään vaellusporukkaan. Olen lähinnä keskikuntoinen tepastelija. Minulla on lomaa elokuun tokasta vkosta eteenpäin. Jos sinulla on tuolloin mahdollisuus lähteä, esim Lappiin, niin aletaan suunnittelemaan retkeä. Asun tällä hetkellä Porissa.

• Moikka!
        Kuinka pitkä loma jakso sinulla on silloin elokuussa. Minä pidän lomani pätkissä ja joku pätkä voisi osua siihen ajankohtaan.
        Voit vastata minulle myös s-postiin. Nimimerkin mukaisesti tänne suomi24:ään

• Patikointiseuraa

Hei,
      Joko vaelluseuraa on löytynyt?

Haluaisin tehdä joko päiväretken tai yhden yön stopilla vaelluksen Joutsijärven ympäri. Se on tässä Pirkanmaalla Porin suunnalla, Kierroksen pituus 27 km.

Olen 46 v. mies ja en ole löytänyt lähipiiristä ketään joka haluaisi ko. patikan tehdä. En ole kokenut valtaja, mutta tuolla matkalla riittää hyvä kunto :)

Minulle sopisi parhaiten viikolla 31.

• Kiersin tuon Joutsijärven lenkin kesäkuun alussa ja olin puolivälissä laavulla yötä. Ei se kuitenkaan ollut niin ihmeellinen, että sinne haluaisi heti uudelleen lähteä.

• Kanoottirider

Iso-Syötteen kansallispuistoon lähdetään ajalle 3.-6.8. ja melotaan inkkarikanooteilla Pärjänjokea reilu 20 km. Mökkiin ja autoon mahtuu vielä 2 henkilöä. Mökkivuokra ja polttoainekustannukset jaetaan porukan kesken ( noin 100€/ henk)

Lisätietoja voipi kysellä osoitteessa [email protected]

• laikavE

Posion korouoma on ihana merkitty reitti, mahdoton eksyä, itse lähinnä käväsen ihan pieniä päivä reissuja lähimaastoon, marjastus ja sienestyksen merkeissä ja onhan nyt ihanaa hyötyliikuntaa hillastus ja täällä pohjoisessa soita riittää, ja ihania paikkoja joita voi ihastella, itse melkein 2vuotta sitten trelltä pois jätin edellisen elämän taakse en kadu sekunttiakaa, voin tehdä etänä työt toteuttaa unelmaa joka silloin jäi vaiheeseen monien mutkien kautta, ja aikaa on ja koirakin pyörii tuossa jaloissa

• Moikka!

laikavE .Nyt ollaan menossa 7.9 Leville vähän ruskaretkelle. Kuljetko siellä päin?

• lappiin_miehen_mieli

Aikookos ap tai joku muu vaeltaa tänä kesänä?

• lapinmiehenmielelle

Minä olen aatellut jos mitä seuraa löytyy. Olen ns. sateenkaari-ihminen ja sen mukaisesti olisi kiva löytää telttaseuraa vaellukselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      34
      4011
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1476
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1237
    5. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      130
      1011
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      785
    Aihe