Olen masentunut vl-tyttö

VieläLieneeToivoa

Tämä vl-opin tekopyhyys alkaa ottaa päähän. Omia fraaseja
fraasiin perään ja epätoivoista jankuttamista että ollaan ainoita
oikeita, Ei edes tehä todellista lähetystyötä kuten Vapahtajamme käski.

Mistä löytyisi elävä (eikä toisiaan kyttävä ja juoruileva) seurakunta ?

En oole vielä tohtinut käydä vapaissa suunnissa, mutta olen kuullut että siellä olisi
Kristus uskoisia.

Onko ehdituksia missä olisi Kristuskeskeisiä uskovaisia.

50

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esimer-

      kiksi tuolla:

      http://www.suviseurat.fi/

      Aloitus vähän sakkaa. Eihän seuroissa koskaan kuulla, että oltaisiin AINOITA OIKEITA. Sen sijaan kuullaan aina, että usko Kristuksen sovitustyöhön pelastaa.

      • VeikkoEmil

        #Eihän seuroissa koskaan kuulla,#

        Olet selvästi normaali totuutta väistävä vl.


      • vl-valheet
        VeikkoEmil kirjoitti:

        #Eihän seuroissa koskaan kuulla,#

        Olet selvästi normaali totuutta väistävä vl.

        Se on helpompi elää valheessa, niin ei tartte pelätä hoitokokouksia.


      • Oletko_sinä
        vl-valheet kirjoitti:

        Se on helpompi elää valheessa, niin ei tartte pelätä hoitokokouksia.

        Kalevi harkinnut palstahäiriiköinnin lopettamista?

        Jumalan valtakunnan seuroissa on aina hyvä olla, koska siellä luvataan uskoa kaikki synnit anteeksi.


      • Keskitysleiriläinen

        "Jumalan valtakunnan seuroissa on aina hyvä olla, koska siellä luvataan uskoa kaikki synnit anteeksi."

        Onhan se hyvä, että saa uskoa anteeksi sen, että on syntynyt.


      • Jarkkama

        Tänään iltapäivällä seurapuhuja sanoi "ainoassa oikeassa uskossa". Ehkä puhujalla on suurempi tieto ja valta kuin vapahtajallamme Jeesuksella Kristuksella. Kuulosti minusta pahalta.


      • pläääh123

        Anna elämä Jeesukselle.Älä seuraa lestaadiolaisten oppia ja perinnäissääntöjä.Vapaat suunnat ohjaa oikealle tielle ilman suorituspaineita oppiriitoja ja suorittamis rituaaleja.Tuollainen vie ilon.kun suorittaa ja yrittää olla mieliksi.Lerstadius ei löydy raamatusta!


    • avatkaajosilmänne

      voi heitä raukkoja kun elävät kuplassaan vaikka uloskin pääsisi.

      mikä ihme saa ihmisen kehittämään itselleen tuolalisen kasvihuoneen ja sulkeutumaan sinne elinajakseen ei tajua!!

    • avatkaajosilmänne

      voi heitä raukkoja kun elävät kuplassaan vaikka uloskin pääsisi.

      mikä ihme saa ihmisen kehittämään itselleen tuolalisen kasvihuoneen ja sulkeutumaan sinne elinajakseen ei tajua!!

    • helvettiinvieväuskovl

      VL usko on hullu pedofiiliusko. Kristinuskossa- vaikka vl siihen kuuluu- tuomitaan
      pedofiilit tuomioistuimiin. Toisin kuin vl. Siionissa

      vallitsee "sisäinen seurakunta tuomioistuin"
      -
      Se on yhtä hullua kuin...................

    • GudsBarn

      Tervetuloa esikoislestadiolaisten seuroihin! Siellä saat kuulla Elävää Jumalan Sanaa, joka päästää syntisen ihmisen Jumalan lasten ihanaan vapauteen. Olet sydämellisesti tervetullut seuroihimme, niin kuin kaikki muutkin. www.esikoislestadiolaiset.fi

      • Kerran_kä-

        vin. Vähänlaisesti oli väkeä. Lapset puuttuivat tyystin. Yksi nuori tyttö/nainen oli ja hän itkeskeli avoimesti syntisyyttään ja kulki henkilön luota toisen luo ja pyyteli anteeksi. Muita nuoria ei ollut. Enimmäkseen keski-ikäistä ja vanhempaa väkeä. Jumalan valtakunnassa talostelu näyttää vähän erilaiselta.. Saattaahan toisilla paikkakunnilla olla toiminnassa mukana nuoria ja lapsiakin. Sekin tuntui kummalliselta, että esikoiset kelpuuttivat tilaisuuteensa puhujaksi kirkon papin, jolla ei ollut oikein mitään uskonnollista vakaumusta ja joka ei ainakaan ollut esikoinen.

        Jos aloittaja sattui kuuntelemaan juhannusaaton seuroja Siikatörmältä niin kylllähän niissä kaikissa seurapuheissa ja esitelmässäkin kävi selkeästi ilmi Jumalan rakkaus syntistä ihmistä kohtaan. Ei siellä mitään fraaseja kuultu eikä jankutusta "ainoistra oikeista", vaan Raamatussa ilmoitettuun Jumalan sanaan perustuvaa syntien sovituksen sanaa.


      • Porissa_alkavat
        Kerran_kä- kirjoitti:

        vin. Vähänlaisesti oli väkeä. Lapset puuttuivat tyystin. Yksi nuori tyttö/nainen oli ja hän itkeskeli avoimesti syntisyyttään ja kulki henkilön luota toisen luo ja pyyteli anteeksi. Muita nuoria ei ollut. Enimmäkseen keski-ikäistä ja vanhempaa väkeä. Jumalan valtakunnassa talostelu näyttää vähän erilaiselta.. Saattaahan toisilla paikkakunnilla olla toiminnassa mukana nuoria ja lapsiakin. Sekin tuntui kummalliselta, että esikoiset kelpuuttivat tilaisuuteensa puhujaksi kirkon papin, jolla ei ollut oikein mitään uskonnollista vakaumusta ja joka ei ainakaan ollut esikoinen.

        Jos aloittaja sattui kuuntelemaan juhannusaaton seuroja Siikatörmältä niin kylllähän niissä kaikissa seurapuheissa ja esitelmässäkin kävi selkeästi ilmi Jumalan rakkaus syntistä ihmistä kohtaan. Ei siellä mitään fraaseja kuultu eikä jankutusta "ainoistra oikeista", vaan Raamatussa ilmoitettuun Jumalan sanaan perustuvaa syntien sovituksen sanaa.

        suviseurat ensi torstaina. Siellä kannattaa käydä katselemasa ja kuuntelemassa. Joilla ei ole mahdollisuuksia matkustaa Poriin, voivat kuunnella seuroja ja Kesäseuraradion ohjelmaa radiosta tai netistä.


    • jämpti_elin

      Minkä ikäinen tyttö olet?

      Voisi kai "keksi" lohduttaa, jos olet jo aikuinen tyttö?

      • VieläLieneeToivoa

        Olen 14-vuotias.


      • VieläLieneeToivoa kirjoitti:

        Olen 14-vuotias.

        Olet auttamattomasti liian nuori "keksitettäväksi"
        -


    • auttama

      Ymmärrän sinua! Ei ole helppo olla uskova kun uskon edustajat ovat kaksimielisiä.
      Kehoittaisin sinua ensin tutkimaan Raamattuasi avoimella mielellä, jotta voisit tietää mikä on raamatun totuus. Sitten voit yrittää ystävystyä eri uskovien kanssa. Muista että siellä missä Herran henki on , siellä on vapaus. Jos tunnet että seura kahlitsee sinua ja pakoittaa sinua johonkin millä ei ole pohjaa Raamatussa, voit olla varma siitä että parasta pysytellä sellaisen seuran ulkopuolella.

      Mielelläni auttaisin sinua, mutta en ole edes Suomessa. Käy tutustumassa eri seurakuntiin, kenties löydät jonkun jossa tunnet olosi vapaaksi. Muista: Jumalan lapsia on eri seurakunnissa, Heidät tunnet siitä, että he osoittavat vilpitöntä rakkautta toinen toisillensa ja myös sinulle.

      • pisitän_paikkoja

        2. Piet. 2:
        19 He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

        2. Tim. 4:3
        Sillä aika tulee, jona ei he voi terveellistä oppia kärsiä, vaan omain himoinsa jälkeen kokoovat itsellensä opettajat, että heidän korvansa syyhyvät,

        1. Kor. 7:22
        Sillä joka orjaksi on Herrassa kutsuttu, se on Herran vapaa: niin myös joka vapaaksi on kutsuttu, hän on Kristuksen orja.


    • Häävieras

      Kaikista kristillisistä seurakunnista löytyy Kristus keskeisiä uskovaisia. Ole vain rohkea ja käy tutustumassa eri seurakuntiin.

    • Miksi-et-eroa-lahkosta

      Ja etsi rehellisempiä seurakuntia - kyllä ev.lut.seurakunnasta löytyy aidompaa ja rehellisempää toimintaa kuin on vl-lahkossasi, johon olet syntynyt. Ei varmasti ole helppoa irtautua, mutta voi olla oman mielenterveytesi kannalta parasta, että uskallat etsiä ja löytää aidompaa uskomista kuin vl-lahko edustaa. Siellä maallikkosaarnaajat saarnaavat omia tulkintojaan Raamatusta.

      VL-lahko edustaa puhdasta ihmisoppia - ihmisten asettamia ehtoja ja vaatimuksia "ollakseen ainoa oikea uskovainen." Miksi lahkossanne on niin paljon valheellisuutta ja tekopyhyyttä, että kauhistuttaa. Rivijäsenet on valjatettu ry:n nokkamiesten palvelijoiksi.

      Tekopyhiä fariseuksia lahko on pullollaan.

      • " MIKSI et "
        -
        Älä kallista sitä pulloa.
        -


    • irtiottoa-syosittelen

      Ensimmäinen askel parempaan on se kun uskallat ottaa kunnon irtioton vanhoillislestadiolaisesta herätysliikkeestä.
      Tunnet vapauden.
      Ja kun rukoilet niin voit löytää terveen ja hyvän seurakunnan.
      Mutta vl-liikkeessä ei ole mitään tervettä, ei tervettä oppia, ei tervettä elämää, ei mitään vaan uskonnolla manipulointia ja vallalla sitomista tähän epäterveeseen joukkoon.

      Ole rohkea, lähde niin nopeasti kun vain ikinä pääset.

      • Tuskin_hän

        Jumalan valtakunnasta mihinkään lähtee. Kaikillahan on joka päivä epäilyksiä. Kuitenkin nytkin kymmenettuhannet nuoret kokoontuvat Poriin Suviseuroihin ja nauttivat Jumalan lapsen osastaan. Niin aloittajakin.


    • Älä lähe etsimään onnea ns. vapaista suunnista. niissä vallitsee villihenki. Niissä ei tarjota oikeaa apua masennukseen vaan kaikki asiat tahdotaan hengellistää. Pysy vapaista suunnista erossa.
      Kielillä puhuminenkin ymmärretään niissä aivan väärin. Eihän se Raamatussa tapahtunut kielillä puhuminen oikeasti tarkoittanut mitään pseudokieliä, vaan ihan ymmärrettäviä kieliä.

      • Greego

        Paavali sanoo että kielillä puhuva puhuu itselleen ja Jumalalle. Kielilläpuhuminen rakentaa sitä henkilöä joka puhuu tai rukoilee kielillä.
        Yleisissä kokouksissa joskus joku saa sanoman kielillä, toinen saa sen sanoman selityksen, tai sitten kielilläpuhuja itse saa myös selityksen.

        Eri asia on että kaikilla ei ole kielilläpuhumisen lahjaa. Se ei ole pelastumisen ehto vaan hengellinen armolahja seurakunnan rakentumiseksi.

        Paavali puhui kielillä kiittäessään Jumalaa. Lisäksi sanotaan alkutekstissä "...puhun kielillä MIELUUMMIN kuin teistä kukaan" (sana MALLON tarkoittaa mieluummin).


      • Humpuukia koko kielillä puhuminen siinä mielessä, miten se vapaissa suunnissa käsitetään!
        Täyttä humpuukia. Vapaissa suunnissa "kielillä" puhuja on joko psykoosissa, tai teeskentelee. Tulkitsija taas on usein täysi teeskentelijä, tai hänkin on jonkinasteisessa psykoosissa.

        Olen sen verran nähnyt TV7:skassa, sekä YouTubessa "kielilläpuhumista", että se sössötys voi olla millään lailla merkityksellistä. Parhaimmillaan kielilläpuhuminen saattaa kuulostaa pelkältä hölkönkölkönhölkönkölköltä.... samoja tavuja toistetaan loputtomiin, mutta selittäjä saa ihmeen kaupalla mitä hienompia lauseita siitä tulkittua.


    • Itse olen ollut enemmän ja vähemmän vaikeuksissa viimeisten vuosien ajan. Menneenä keväänä itsemurha oli hyvin vahvana mielessä ja tarkoitukseni oli toteuttaa itsemurha, kunnes pitkien vääntöjen jälkeen pääsin lopulta tutkimuksiin (tai olen pääsemässä). On ollut totaalista köyhyyttä, ruokajonoissa jonottamista jne. Vaikka myöntävä päätös tutkimuksiin pääsemiseksi tuli maaliskuussa, asiat eivät vieläkään ole edistyneet millään tavoin. Olen vain odottanut, milloin ne tutkimukset alkaa. Olen vahvasti hajamielinen ja epäilen, että taustalla voisi olla ADD.... Olen jo alkanut epäillä jopa kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Viimeisin töppäys ja paha sellainen tapahtui toukokuun alussa. Tuolloin join pitkästä aikaa ahdistukseen alkoholia ja sen seurauksena syyllistyin rikokseen, jossa lähinnä oma henki vain oli vaarassa. Olen nyt rikoksesta epäiltynä ja odotan tuomiota. Poliisiasemalla olen käynyt jo kuulusteluissa ja minulle sanottiin, että vähimmäisrangaistus kyseisestä rikoksesta vähimmäisrangaistuksena on ehdollista vankeutta ja päiväsakot päälle. Avaan toilailujani tässä: join ahdistukseen alkoholia, jonka seurauksena olin lähtenyt filmipoikki toikkaroimaan junaradalle..... Olin siellä nähnyt hylätyt spaypullot joilla olin sitten päätynyt tekemään muutaman töhryn radan varteen, josta jäin rysän päältä kiinni.

      Kun olen vihdoin päässyt jotenkin leivänsyrjään kiinni, töppäänkin niin pahasti, että koko tulevaisuus on nyt vaakalaudalla. Tein kaiken tuon tyhmyyden todella humalassa... ja humalatilan hankin ahdistukseen ja epätietoiseen odotteluun. Taisi olla elämäni pahin virhe ja tästä tuskin noustaan enää ikinä. Tässä odotellaan, kumpi koittaa ennemmin, tutkimuksiin pääsy, vai tuomio :(

      • JOS_Sinullas

        ona mahdoilisuuksia päästä Potiin siviuseuroihin nyt tällä viikolla niiin terbetuloa sinne. Kaikkii asiat serlviavöät, jkun Jeesuksen veri puhdistaa.


      • Näillä näkymin olen tulossa. Nyt vain tuli uusia käänteitä, jotka voivat estää suviseuroihin pääsyn. Olen ollut nyt viime viikot aika lamaantuneena joka alkaa näkymään pikkuhiljaa taloudellisessa tilanteessanikin. Töiden haku on tökkinyt ja vähän kaikki muukin. Etuudet ovat taas jäissä. Leipäjonojakaan ei näin kesällä ole siinä mitassa, mitä niitä oli keväällä, kun järjestäjät ovat kesätauoillaan.
        Toinen asia onkin sitten se, että vaikka nyt olisikin mahdollisuuksia tulla, eikä mikään muukaan asia estä tulemista, on se, että onko mieltä tulla tällaisena huonona ja epäonnistuneena ihmisenä sinne.
        Kirjoittelen tänne sitten, tuliko lähdettyä suviseuroihin, vai ei. Yöpaikka ja kyydit yhä selvittämättä.


      • GudsBarn

        Rakas ystäväni, Luzer. Esikoislestadiolaisten joukkoon voit aina tulla huonona ja kaikinpuolin epäonnistuneena. Jumala ei katso sitä, miten hyvin itse kukin olemme onnistuneet. Jumala katsoo vain sitä, turvaammeko Häneen, joka on onnistunut voittamaan synnin, kuoleman ja perkeleen vallan.


    • entinenuskovainen223

      Sen voin Kokemuksesta sanoa, että vaikka se ei aina tunnu mukavalle se vanhoillislestadiolaisena olo. niin ei se ole sen helpompaa muissakaan uskonnoissa. olen entinen vanhoillislestadiolainen mies. oon kieltäny uskon 2005 kesällä. Itse olen sitä mieltä että kannattaa olla mukana vanhoillislestadiolaisten toiminnassa ja vaikka esittää lestadiolaista. Rukoilu auttaa Moneen asiaan vaikka sitä ei aina itse huomaa. itse me luodaan oma elämä miten se menee. eli onko masennusta tai ei. kannattaa unelmoida ja lopettaa turha asioiden pohtiminen. aloita vaikka joku harrastus.

      • entinenuskovauinen

        Ps. Helvettiä ei ole olemassa sitä mieltä olen. kun olet syntynyt vanhoillislestadiolaiseen perheeseen niin se on helpompi elää sen opin normien mukaan, sitten ainaki on ystäviä ja kavereita vielä olemassa. ei se elämä uskottomana ole sen hauskempaa. eikä Helluntalaiset kuin mitkään muutkaan suunnat ole sen kummempia uskontoja eikä ne masennusta poista.


      • Mitä_meerkitystä
        entinenuskovauinen kirjoitti:

        Ps. Helvettiä ei ole olemassa sitä mieltä olen. kun olet syntynyt vanhoillislestadiolaiseen perheeseen niin se on helpompi elää sen opin normien mukaan, sitten ainaki on ystäviä ja kavereita vielä olemassa. ei se elämä uskottomana ole sen hauskempaa. eikä Helluntalaiset kuin mitkään muutkaan suunnat ole sen kummempia uskontoja eikä ne masennusta poista.

        on sinun mielipiteilläsi? Oleellista on vain Raamatussa ilmoitettu Jumalan sana.


    • feikki_mikä_feikki

      Eiköhän tämä aloittaja "masentunut vl- tyttö " ollut taaskin näitä feikkejä....
      Kuka oikeesti ton ikäinen ( 14v-) tulis tänne kyselemään??
      Kysymysten tyyli lisäksi kertoo hyvin kliseisestä väittämistä, jotka ovat tääl olleet esillä näiden solvaajien toimesta esillä täällä vuosikausia.
      Huvinsa kullakin , oisko multinikki asialla?

      • entinenuskovainenui66

        Missä kohti aloituksessa lukee että kirjoittaja on 14v se voi olla vaikka 21v tyttö. ja kun et oikeasti tiedä onko se feikki vai ei niin parempi olla hiljaa. jos et itse ole feikannut.


    • AloittajaVlTyttö18v

      Joku pelleillee iälläni. Olen 18v. Kävin vapaaseurakunnan kokouksessa mutta jotakin oli vierasta.
      Juttelin hyvin raamattua tuntevan vanhemman naisen kanssa. Perusteli yllättävän hyvin kaikki raamatulla.
      Suvareiden joitakin saarnojan kuuntelen radiosta. En jaksanut lähteä Poriin.

      • Olitpa_14-

        tai 18-vuotias niin voisithan kuunnella Kesäseurardiota. Kymmenet tuhannet ihmiset, nuoretkin, laulavat Jumlan kunniaksi.


      • "olitpa"
        -
        14-18 v. aika alussa sanoit että olen 14 v.
        miksi keillät sen nyt.?.
        -


    • täysfiasko

      netissä voi kirjoittaaa mitä tahansa nimettömänä. varsinkin juuri nyt on hyvä mustamaalata. toivottavasti joskus kaikki kirjoittaminen vaatii tunnistuksen.

    • pitkäänhellari

      Aloittajalle. Pääasia on että ihminen on uskossa Jeesukseen Kristukseen. Jo on halu ja palo julistaa evankeliumia kaikille kansoille ja tehdä lähetystyötä, on kyllä merkki aidosta uskosta. Kyllä teidänkin liikkeessä on paljon oikeita uskovaisia, vaikka on tullut yleiseksi käsitykseksi että vain vl. on oikea uskovien yhteisö pelastukseen.
      Kaikilla meillä on omat virheemme ja maan päällä ole ketään täysin oikeaoppista seurakuntaa. Olen yhteiskristillinen ihminen vaikka hengellinen kotini on helluntaiseurakunta.
      Rukoile johdatusta. Kyllä Jumala osittaa sinulle paikan ja tehtävän.
      Siunausta sinulle nuori uskonsisar.

    • vähänpelottavia

      Kuinka olla mahdollista että kaikista vanh.lest. lapsista tulee juuri sellaisia uskovaisia kuin vanhemmat ja seurakunta haluaa?
      Täytyy olla kovaa aivopesua syntymästä saakka. Tapasin kerran kaksi teini-ikäistä tyttöä jotka olivat kuin robotteja, eivät puhuneet, eivät nauraneet, istuivat vaan kädet polvillaan kuin kirkonpenkissä, minua ahdisti tuollainen sulkeutuneisuus. Teininä pitäisi toteuttaa LIDL-mainosta "elä kuin viimeistä kesäpäivää"!!

    • VaihtoehtojaVl-mafialle

      En ole enää masentunut. Enkä vanhoillislestadiolainen. Tyttö en ole koskaan ollutkaan.

      Olen vuoden vertaillut eri kuppikuntia. Näyttää siltä, että körttiläisyydessä on vähiten kyttäystä. Mutta vertailuni jatkuu...

      • TutustuvainenSisar

        Nykykorttiläisyys on mennyt ihan hungingolle, Ei mitään jälkeä alkuperäisestä.

        Vähän eri kaleibeeria nämä Jntuset, Viljo veti vl-liikellä pois Voittosäärikörmyilystöja Simo Juntunen veti köriti libiraaliski ja yhteiskuntasössötys puolueksi. Ei juuri mitään kristillistä enää koörteissä.

        Tutusttukaa rukoilevaisuuteen. Siellä kuulee vielä oikeaa saarnaa.


    • 77777777

      Mene ihmeessä käymään, kun aika on sopiva. Niin tein itsekin. Usko tuli, kun Jumalan Henki valtasi. Ei ensimmäisellä kerralla, mutta seuraavalla. Herra meidät tuntee ja ohjaa tilanteet sopiviksi. Minut ohjattiin isompaan tilaisuuteen, mikä ei puhutellut arkaa ihmistä. Seuraava oli sopivan pieni. Pyysin rukoilemista puolestani. Niin muutama muukin teki. Silloin polvistuin Herran eteen olohuoneessa ensimmäisen kerran. Myöhemmin kirkon alttarilla ehtoollisessa.
      Sinua selvästi Henki vetää elävän uskon puoleen. Se on oikea suunta ikuisuuden kannalta.
      Kuuntele sydämesi ääntä. Jumala vie aloittamansa työn sinun suhteesi päätökseen. Voit iloita oikeasta uskosta jatkossa.
      Etsi itsellesi sopiva seurakunta. Käymällä eri paikoissa löydät. Julistus Jeesuksesta kertoo oikeaa suuntaa. Onnea etsintääsi ja Jumalan siunausta sinulle! Tulet kokemaan sisäistä rauhaa, jota tämä maailma ei voi tarjota. Se on sydämen uskoa.

    • 7777788

      En suosittele sinulle irtiottoa nykyisestä viiteryhmästäsi (vanhoillislestadiolaisuus).

      Kaikissa yhteisöissä, olivatpa ne hengellisiä tai mitä muuta lajia hyvänsä, joutuu kestävään kaksinaamaisuutta vähintäänkin jonkin verran. Jokaisen käsitykset ja kokemukset ovat aina hyvin henkilökohtaisia ja erilaisuuden sietäminen on toisille yksinkertaisesti mahdotonta. Yritä löytää ystäväpiiri yhteisön sisältä, jonka käsitykset ovat lähimpänä omiasi, siten voit olla paremmin osana yhteisöä ja saada siitä itsellesi hyötyä.

      Lisäksi ihmisen tärkeimpiin suhteisiin (omat vanhemmat ja sukulaiset) on hyvä pitää vähintäänkin jonkinlaiset suhteet. Ystäviä tulee ja menee, mutta sukulaiset pysyvät. He ovat läsnä niin hyvässä kuin pahassa. Viimeistään siinä vaiheessa sen huomaa kun tarvitsisi apua.

    • 77777777777

      Uskovilla tulee olla rakkaus lähimmäisiään kohtaan. Sitä ei edusta läheisen sulkeminen ulos perheen yhteydestä. Jumala ei valikoi, miksi ihminen sen tekisi?
      Meidät on luotu erilaisiksi. Yksi muotti ei sovi kaikille. Tärkeintä on yhteinen usko Jeesukseen, ei se, missä suunnassa kukin on. On rakkaudetonta hylätä omaisensa, kun kokee epäaitoutta vl-sunnassa. Nuo juuri ovat kauhistuksia ja täysin vastoin Jumalan sanaa. Rakkaudesta yhteys Herraan tunnetaan. Se ilmenee kohtelussa toisiamme kohtaan.
      Todellakin ystävät vaihtuvat ja omaiset pysyvät. Ainakin niin on tarkoitettu, ellei ihmiset sitä katkaise väärin perustein. Se on suorastaan julmaa.
      Oletko mahtanut ajatuksella lausua Isä Meidän rukousta? Tai Uskon tunnustusta? Minä uskon yhden yhteisen seurakunnan, syntein anteeksiantamisen ja iankaikkisen elämän.
      Jakolinjat on pahasta hengestä, ei Jumalasta.
      HERÄTYS!
      Kyse on tosi vakavasta asiasta. Kellä Poika on, sillä on elämä. Ei ratkaise, missä lahkossa kukin on.
      Usko on hiljaista sydämen uskoa, iloa ja rauhaa Herrassa. Muita ehtoja ei ole, kuin se Jeesukseen turvaava mieli, joka uskoo synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
      Vapauteen Kristus meidät vapautti, ei ihmiskäskyjen orjuuteen.
      Aloittajalla on herkkä tunto Sanan edessä, eikä sitä saa tukahduttaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe