Tänään en oksenna!!

Banaaniqq

Monta kuukautta on taas sujunut hyvin syömisten suhteen; olen syönyt perusterveellistä ruokaa säännöllisesti ja suunnilleen kulutukseni mukaan, ilman sen enempää miettimättä.
Mutta viikko sitten maanantaina tuli syötyä litra jäätelöä, iski kauhea morkkis, oksensin. Seuraavat päivät meni taas ihan ok. Perjantaina teki mieli jotain hyvää, ostin pari suklaapatukkaa, söin ne, ei siinä mitään. Illemmalla muistin, että mullahan on pakastimessa vielä litra jäätelöä, ajattelin ottaa palan. No loppujen lopuksi upposi taas koko paketti ja sit eiku oksentamaan. Sen jälkeen vetelin mahan täyteen mitä ny kaapeista löytyi ja taas oksentamaan.
No, lauantaina kävin ihan kaupassa varta varten ostamassa ruokaa ja herkkuja illan mässäilyjä varten. Neljä kertaa kertaa tuli vedettyä maha täyteen ja käytyä oksentamassa. Sunnuntaina taas sama juttu. Voi huoh tätä hommaa...

En ymmärrä, ku pitkään mennyt niin hyvin! Ahmiessa ei taaskaan ollut nälkä, eikä se ruoka edes maistunut erityisen hyvältä, mut tuntu, et pakko vaan syödä ja oksentaa! Äääh, ihan ku olis riivattu tai jotain. Ihan käsittämätön se himo mättää sitä ruokaa naamaan.
Tänä aamuna suunnittelin tämän päivän syömiset ja aion pitäytyä niissä! Pakko! Ja kauppaan mulla ei oo tänään mitään asiaa :D Onneksi huomenna aamulla tapaaminen, niin sekin motivoi, sillä en pystyis menemään sinne turvonneella naamalla... Kunhan tästä päivästä nyt selviäis... Aina ku luulee olevansa turvallisilla vesillä, nii jostain yhtäkkii iskee joku tämmönen. Huoh. Pakko vaan alkaa taas suunnittelemaan päivän syömiset etukäteen ja pidettävä huoli, et kaapeissa ei oo ylimääräsiä herkkuja tmv ahmimis/oksentamishaluja herättäviä ruokia.

3

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku.noussut

      Älä lannistu. Ei ola paha, jos "kaatuu", tärkeintä on nousta ylös !
      Tsemppiä !

    • aloittajaa

      Kiitos edelliselle! Noniin, tämä päivä mennyt hyvin, kohta nukkumaan ja huomenna taas uusi päivä :) Onneksi kasvot alkaa näyttää jo ihan hyviltä ja huomenna vielä paremmilta! JOtenkin surullista, että suurin syy ja motivaattori olla ahmimatta, on kasvojen turpoaminen... Mut mikä tahansa syy mikä pitää oikealla tiellä riittää!! Pitää vaan pitää se nyt mielessä- Ja se, että huomenna saa taas herätä virkeämpänä, ilman krapulaista oloa. Koitan tässä vaan muistutella itseäni... eiköhän tää tästä

    • Ootsäälittävä

      V***n säälittävää, järki käteen hei, toiset näkee nälkää ja te purjootte sapuskanne :DD MITÄ HELVETTIÄ :D Onneks en tunne kaltasianne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe