Onko kansalla tahtoa puollustaa kuolemaan asti?

koivussakasvaa

Ketä reservi puolustaa , mustia kynnenalusiako , vai jotain muuta suurempaa tavoitetta. Onko kuitenkin totuus , että reservi ei puolusta kotimaata vaan eliitin asemaa yhteiskunnassa?

38

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapan_edes_pari

      Muiden motivaatiosta en tiedä, mutta itse tappelen mieluummin kuin lähden kiltisti keskitysleirille. Sen jälkeen on valinnanvara vähissä.

      • Anonyymi

        Oot käyny venäjällä armeijan missä on kerrottu tuleva suomen valtaussuunnitelma, että suomalaiset lähetetään keskitysleirille? Kerro toki lisää.


    • syitä.on

      Kyllä mä suuresti ihmettelen näitä jotka kyselee täällä "miksi ja mitä puolustaa".

      Vaikuttaa siltä että näillä ko. kyselijöillä ei ole elämää, eikä ylipäätään yhtään mitään, ei sellaisia edes taistelutantereella tarvita, ovat vain riesana jaloissa pyörimässä ja itkemässä.

      Minulla ainakin on puolustettavana, oma elämä, perhe, koti, omaisuus, sukulaiset ja vapaus elää täällä Suomessa, ei ole helpompaa elämä muualla jos niin kuvittelee, muun Euroopan tilanne aika kireä, terrori-iskuja tapahtuu viikoittain.

      Miksi nämä surkuttelijat eivät pakkaa laukkuaan ja muuta pois jos ei Suomessa eläminen kiinnosta?

      Valitetaan lisäksi "eliitin asemasta", niin se vaan nyky-yhteiskunta pyörii ja tarvitsee sen eliitin joka johtaa, muuten menee kaaokseksi koko homma jos ei ole ketään kuka johtaa, kuinka nämä vinkujat kuvittelisi maailman toimivan jos ei ole johtajia, eläimilläkin on ryhmässä johtajansa ja kuri on yhtä kova tai kovempi ihmisillä.

      • Anonyymi

        "Miksi nämä surkuttelijat eivät pakkaa laukkuaan ja muuta pois jos ei Suomessa eläminen kiinnosta?"

        Varsinainen riman alitus. Eikö ÄO enempään riitä?


    • SeAvarakatseinen

      Taitaa olla myöhäistä puolustautua, sitten, kun on tullut tapetuksi R Y S S I E N toimesta heti, tai kun tulee tapetuksi Siperian leireillä pakkotyöllä tai nälällä hieman myöhemmin! Suomalaisilla on kokemusta , mutta myös esim. inkeriläisten, Suomesta Paratiisin rakentajiksi vapaaehtoisesti muuttaneiden .... tai jonkun muun orjakansan mallin mukaisesti.
      Lukaisehan kirja: "Pelastunut Albumi", Tammi/Ella Ojala, niin tulet toisiin ajatuksiin.
      Kaikk´ tapettiih`!

      • Anonyymi

        Siinä seuraava venäjän armeijan käynyt joka tietää mitä tapahtuu.
        Kyseessä tietysti natopalstan trolli, joka on pahempi uhka suomelle ku joku tämän ajan venäjän armeija.


    • Aloittaja on hyvä ja sivistää itseään hiukan lisää. Ts. kuinka kävikään aikoinaan rajan taakse, "parempaa elämää" etsimään lähteneille.
      http://kauppa.siirtolaisuusinstituutti.fi/product/89/olimme-joukko-vieras-vaan

      Eiköhän tuossa ole perusteluja riittämiin ... . Se vaan on nyt niin, että naapurin umpikieroutunut historiankirjoitus edelleen väittää Suomen kuuluvan itselleen. Leninin Itsenäisyyslupaus Suomelle on laiton, koska bolshevikkien vallankaappaus / hallitus oli kuulemma laiton.

      Naapurilla on taipumus pyyhkiä slaavikyykkynsä jälkeen perseensä kaikenlaisilla sopimuksilla, suullisilla, tai kirjallisilla, jos ne eivät ole omaksi eduksi.

      Ei tarvi ihmetellä, miksi menetetystä Karjalasta lähtöisin olevat, laukkuryssien ajan muistavat, jakavat kotonaan opetettua ... "Älä ikinä luota ...".

      IMHO.

      • älävuaanunohda

        Pysy vaan siellä natopalstallas... ja käy lääkärissä.


      • älävuaanunohda kirjoitti:

        Pysy vaan siellä natopalstallas... ja käy lääkärissä.

        Kaada itteles vuan ....


      • Anonyymi

        "Leninin Itsenäisyyslupaus Suomelle on laiton, koska bolshevikkien vallankaappaus / hallitus oli kuulemma laiton. Naapurilla on taipumus pyyhkiä slaavikyykkynsä jälkeen perseensä kaikenlaisilla sopimuksilla, suullisilla, tai kirjallisilla, jos ne eivät ole omaksi eduksi. "

        Ai bolshevikit oli slaaveja? Eipä ollu. Slaavit oli ne jotka kärsi. Venäjää ja amerikkaa johti ja johtaa tälläkin hetkellä juutalaistaustainen porukka. Niil ei oo monilla amerikan tai venäjän valtion kanssa mitänä tekemistä, kunhan ajavat israelin etuja. Slaavit on ne jotka kärsii, eli ne joidenkin suomalaisten "ryssät". Pahimmat ryssät on suomessa - ryssittelevät suomalaiset jotka ei osaa lyödä hynttyitä yhteen valkoisen rodun kanssa ajaakseen myöhemmille (kenties mahdollinen skenaario näillä näkymin) kantasuomalaisille rodun/kansan elossa pitämiseks suojelualuetta vaikka karjalaan.


    • Bror-Erik1974odin

      On aika hölmön laitanationalistista spekulointia sekundaarisilla argumenteilla koko kysymys-
      höpötys kaiken kaikkiaan. Kysyjä hakekoon vastausta tasoisiltaan viisailta. :) Eiks jeh?

    • ylikessu72

      Aloottaja puhuu pskaa. Ei suomalainen mitään eliittiä puolusta. Suomalaisessa kytee syvä viha eliittiä, suurtilallista, kartanonherraa, rikkaampaa, naapuria, isomman auton omistajaa kohtaan. Erityisesti vihataan epäreilua kohtelua. Maahantunkeutuja olosi rikas &epäreilu ja joutuisi välittömästi vihattujen top 10-listan ykköspaikalle. Ja kun suomalainen varttuu pientäkin tekosyytä tappamiselle ja saisi tässä tilanteessa rynnäkkökivääreitä, konekivääreitä, sinkoja ja miinoja niin vapaaehtoisia tulisi lippujen alle enemmän ja nopeammin kuin pystyttäisiin varustamaan. Ja kapiaisten ei tarvitsisi suunnitella vastahyökkäyksiä, vaan sitoa innokkaimpia puuhun kiinni.

      • KöyhätKateelliset

        Siksikö mua vihataan naapurustossa kun ajelen 2017 Audilla?


    • valmiinaolen

      Kyllä minä ainakin olen valmis puolustamaan jo pelkästään omaa kotiani sekä perhettä vaikka henki menisi ja sama se on myös suuremmassa mittakaavassa eli omaa maata puolustan vaikka henki menisi, sotaa ja tappamista en ihannoi mutta sen teen mikä pakko on.

      • pintaalavero

        On hienoa että ilmoittauduit vapaaehtoiseksi , mutta Kokoomus ei usko sinua , haluaa hameväen rinnallesi rintamalle , vai onko heillä muuta mielessä.


      • Faktaa12

        Maa, jota olisit valmis puolustamaan, ei ole enää omasi. Se on Euroopan Unionin osavaltio.


      • gcyregc3
        Faktaa12 kirjoitti:

        Maa, jota olisit valmis puolustamaan, ei ole enää omasi. Se on Euroopan Unionin osavaltio.

        Joo mutta se maapalanen jossa tönöni sijaitsee on minun vaikka suuret päätökset tehdään eeuussa niin minä päätän mihin pottupeltoni käännän ja minun pottuja ei vihulaiset syö!


      • aattelia
        gcyregc3 kirjoitti:

        Joo mutta se maapalanen jossa tönöni sijaitsee on minun vaikka suuret päätökset tehdään eeuussa niin minä päätän mihin pottupeltoni käännän ja minun pottuja ei vihulaiset syö!

        Et välttämättä päätä !! Eu:n pottudirektiivi vaatii jokaiselta pottujenistuttajalta direktiivin noudattamista . Se vaatii , että jokaisen istuttajan täytyy tehdä kirjallinen selvitys istutus määrästä , paikasta (etäisyys vesistöön), istutus syvyydestä( vaikutus pohjaveteen) ,mahd. lisälannotteidesta , mikä laji . Ilmoitus tehdään aluehallintovirastoon, pottumaiselle pottuvirkamiehelle . Suomi on ainoana EU-maana ottanut tämänkin direktiivin tosissaan ja ensi käsänä kaikki omatoimiset pottumaan viljelijät joutuvat tekemään omatoimisen ilmoituksen pottuvirkamiehelle. Jokainen direktiivin täyttävä pottumaa merkataan direktiivi lätkällä. Lisäksi perustetaan "ilmiantopuhelin" johon kansalaiset saavat ilmiantaa ne pottumaiden viljelijät , jotka ilman direktiivin lupaa pottuja kasvattavat .Näille koituu sakko ja pottunsa he menettävät valtiolle .


    • kansakiittää

      On yleellistä kuolla sankarina maansa puolesta.

      • Sotien sankarivainajien ansiosta kaltaisesi velliperceet voivat turvallisesti pinnistää tuollaista naamaulostetta. Mee nurkkaan, häpeemään varjoos, stnan nulikka.


    • vieläää

      Yleellisempää on tuhota mahdillisimman paljon vihollisia ja koittaa samalla itse pysyä hengissä.

      • mikärajaaita

        Olet kivikautinen ajattelija. Tulevaisuudessa valtiot lopetetaan ja kansat sekotetaan keskenään. Kuka hullu menee tappamaan hyvägeenisen, joka ei edes silmälaseja tarvi, ja isänmaan selityksellä säästää rillipäisen huonogeenisen suomalaisen? Luonto ei tunne valtioita.


    • ensuojelenäitä

      Itse en ainakaan puolusta yhtään enkä ketään jotka tulivat suomeen vuonna 2015 ruotsista "hädänalaisina pakolaisina/maahanmuuttajina" näitä henkilöitä en tule puolustamaan enkä suojelemaan missään olosuhteissa.

    • Rahikaisenkamu

      Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

    • aku-tykkimies

      hyväksymällä asepalveluksen ja vannomalla olen valinnut soturin tien johon olen itseäni harjoittanut. Minun on siis aina valittava elämässä kuolemantie.Tämä ei tarkoita suinkaan elämän tyhjää pois heittämistä.

    • 77neitsyttä

      Odottaako paratiisissa 77 kiimaista neitsyttä jos menettää henkensä Suomea puolustaessaan???:D

    • jpoww

      Kyllä vaan, koskemattomia nunniakin on tarjolla.

    • reservintaistelukone

      Parempi kuolla ase omassa kädessä kuin ase ohimolla naapurin sitä pidellessä. Jälkimmäinen on nimittäin aina ollut periksiantajan kohtalo.

      • Älä muuta virka ....


    • Setämiesh

      Minä ainakin haluun kokea milladta on ampua ja tulla ammutujsi..myös nais vankien raiskaaminen ja teloittamista ois kiva kokeilla

      • Ainahan sitä saa haluta ....
        Niksulan suljetulta se vaan voi olla aika vaikeaa.

        Mun läsnäollessani, et sairas paska moista tekisi yhdellekkään naiselle ... missään, tai koskaan ...


    • fgeuws

      Voi voi, sinä raukka sotkisit housusi heti kun rytinä alkaisi ja naisvangit repisivät kappaleiksi tuollaisen hiiren.

    • aattelia

      Minulla on vene , tankit täynnä odottamassa ,jos jotain liikekannallepanoa tapahtuisi . Suuntaisin perheeni kanssa Ruotsiin , ja sielä huutaisin :olen turvapaikanhakia . Koska Suomessa voisi joutua rintamalle , heidän tulisi ottaa perheeni vastaan , ja tarjota täyden ylöspidon . Näin Minä Toimisin . Päättäjämme ovat tämän opettaneet . Esimerkkejä on kymmeniä tuhansia .Hallitus ja Eliitti myös vaatimalla vaativat tämän hyväksyntää.

      • Anonyymi

        Mene natopalstalle puhumaan roskaa. Siellä sitä riittää.


    • Anonyymi

      Kun merkel puhui kansalaisvaltioiden itsemääräämisoikeuden lopettamisesta, niin alkaa olla epäselvää mitä tulevaisuudessa puolustaa. Jos valtiot lopetetaan ja eri alueet unionisoidaan, ja kansat sekotetaan keskenään, eli juuret hävitetään. Kaikki yhtä massaa. Onko sodat siinä vaiheessa sodittu?

      • Anonyymi

        Tällaista on asiallinen kommentointi. Nelisen riviä asiaa, eikä mitään yhden kahden rivin öykkäröintiä. Mutku täälläkin päivystää se natopalstan trolli...


    • Anonyymi

      Kyllä on tahtoa puollustaa...

      • Anonyymi

        On hienoa että on tahtoa , silti syntyvyys laskee ja miinanpolkijoiden määrä samassa suhteessa. Joutuuko Natomieliset esikuntaurhot itse tarttumaan kivääriin sodan sattuessa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe