Piiskaa piukoissa trikoissa

piukat_trikoot

Taas on kesä ja on päässyt juoksulenkille päällään tosi piukat trikoot. Vielä kun ne kiskaisee kunnolla ylös, että sauma uppoaa syvälle pakaroiden väliin niin on kiima päällä. Mikä onkaan kiihottavampaa kun vastaan tulee ihmisiä ja katsovat kiinnostuneina jäntevää takapuolta.

Nautinto olisi täydellinen mikäli joku vastaan tulija tajuaisi jutun juonen, että tarjoilen takapuoltani jollekin kiinnostuneelle piiskan antajalle. Tulisi keskustelemaan ja veisi juttua kohti kurituksen antamista. Lopuksi taluttaisi käsipuolesta koivikkoon ja vetelisi kämmenellä ja koivunoksalla pitkin piukkoja pakaroita. Toteutuisipa tuollainen vielä joskus.

Luin joskus jostain, että miehet jotka käyttävät tosi kireitä housuja ovat kaikki alistuvia ja esittelevät itseään tarkoituksella löytää alistaja itselleen. Tiedä sitten pitääkö tuo paikkansa, ainakin minun kohdalla se pitää täydellisesti ja luulen niin olevan muidenkin kaltaisteni kohdalla.

6

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljaalle

      Paljaalle se olla pitää. Siinä ne tunteet yhdistyvät.

      • piukat_trikoot

        Oikeassa olet. Piiskaa pitää antaa paljaalle. Tietysti ennen sitä pitää kämmenellä vedellä pitkin trikoo pakaroita että poika tajuaa kuka määrää.


      • Paljaalle
        piukat_trikoot kirjoitti:

        Oikeassa olet. Piiskaa pitää antaa paljaalle. Tietysti ennen sitä pitää kämmenellä vedellä pitkin trikoo pakaroita että poika tajuaa kuka määrää.

        Kyllä sen piiskattavan on tajuttava jo ennen piiskausta se, kuka on auktoriteetti.
        Jos ei tajua, ei kannata piiskaakaan antaa. se kun olisi silloin lähinnä väkivaltaa.


    • Mielenkiintoosta

      Mielenkiintoinen teoria, että miehet jotka käyttävät kireitä housuja, olisivat kaikki alistuvia. Muodilla ei sitten lienee mitään tekemistä asian kanssa, kun jopa perinteisen tumman puvun housut ovat nykyään melkein mallia pillit. Eli sitten lähes kaikki miehet ovat alistuvia.

    • On tuo juttu varmasti kuten ketjun aloittaja kirjoitti. Kaikilla eläimillä, myös ihmisillä on pakaroiden esittely alistumisen merkki. Varmaan on tässä sama juttu taustalla, jos tuolla tavalla esiintyy piukoissa trikoissa. Mitä enemmän pakaroitaan esittelee trikoissaan sitä alistuneempi on kyseessä.

    • OutolintuOulusta

      Jäi vaan ihmetyttämään tuo sinun juoksutapasi😆tiukat trikoot vedetty niin että pakarat erottuu,ja VASTAANtulijat havaitsee ne...😏

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe