Olin kuuntelemassa terveyskeskuksessa 24h Holter-seurannan tuloksia.
Minulla on usein ollut tunnetta, että sydän pettää, sanoo lopullisesti sopimuksen irti.
Kaksi kertaa olen joutnut ambulanssilla sairaalaan tänä keväänä sydänoireitten takia, mutta oireet ovat melkein laantuneet sairaalaan päästessä.
Holter-serurannan tuloksia: Bradykardiaa noin 10 % seurannasta. Lisälyöntejä "ikään nähden normaalisti".
Syke välillä vain 30/min ! (ehkä silloin juuri tuntuu, että sydän pettää)
Seurantapäivänä ei sattunut olemaan tyypillisä usein toistuvia pahempia oireita.
Ilmeisesti kyseessä on hidaslyöntinen rytmihäiriö. Minulla on paljon päivänkestäviä kipuja rinnassa, jolloin sydän riuhtoo epätahtiin)
Lääkäriaika loppui, en ehtinyt kysyä oikein mitään.
Kardiololgilla ajattelin käydä kesällä, oireet pelottavat minua.
Mietin, tahdistinko olisi joku ratkaisu tähän ?
Minulla on digikuulokoje, joka reagoi magneettiin, on kai siis magneettinen, tuleeko siitä ongelma ?
Milloin sydämentahdistin ?
iloinen.känkkäränkkä67
0
126
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649