Laura Huhtasaari

MiekkonenMakkonen

Hyvin outo tapa ilmoittaa syntymäpaikkansa:

""Syntyi: 30. maaliskuuta 1979 (ikä 38), Pirkanmaan maakunta""

Miksei Laura Huhtasaari kehtaa kertoa syntymäkuntaansa? Kirjoitti ainakin ylioppilaaksi Mäntän lukiosta 1999.

39

3041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaaja_jatkaa

      Laura Huhtasaari on Jussi Halla-ahon 1. varamies eli Perussuomalaisten ensimmäinen varapuheenjohtaja.

      • terroristi.mamut

        Minä äänestän Huhtasaarta, Ja PS puoluetta niin kauan kun elän.


      • ääliöSuvakki

        Miksi suvakoit ? Mikä niissä terroristeissa on sinulle niin hienoa ? Mihin tarvitset terroristeja ?


      • nightCrowlerrrr
        terroristi.mamut kirjoitti:

        Minä äänestän Huhtasaarta, Ja PS puoluetta niin kauan kun elän.

        Ei pidä paikkaansa.
        Olet väärässä.
        Pelkkää höpöhöpöjuttuja.


      • Anonyymi
        nightCrowlerrrr kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Olet väärässä.
        Pelkkää höpöhöpöjuttuja.

        Kyl määki essempeeläisenä synnyin ja persuna kuolen sanokaa mitä sanotte...


    • Tiedoksivaav

      Aito Mäntti siis ?

      • Anonyymi

        Nou nou, Kohlo se on !


    • Tyttönimi

      Mikä on L. Huhtasaaren tyttönimi?

      • Tässäpävastaus

        Huhtasaari. Kolhosta minun tietääkseni kotoisin, äiti oli amiksen englannin ja ruotsin opettaja.


      • Anonyymi
        Tässäpävastaus kirjoitti:

        Huhtasaari. Kolhosta minun tietääkseni kotoisin, äiti oli amiksen englannin ja ruotsin opettaja.

        Hä Kolho on hieno paikka siellä oli ainakin 70-luvulla jokin leirintäaluekin onko enää


    • onko.tämä.syy

      Ehkä L.H. ei kehtaa kertoa, että hän on syntynyt Mäntässä.

    • HuiKamala

      Hui kamala.

      • akka_Savosenmäestä

        Olen samaa mieltä.


    • NaapuriKolhosta

      Perussuomalaisten johtoporukka on ennenkin tehnyt takinkääntötemppuja ja unohtanut kannattajansa.
      Ei kai se nyt ihme ole, ettei LH kehtaa "muistaa" olevansa kolholainen.
      Turha odottaa, että hän mitenkään muistaisi Kolhoa, Vilppulaa tai Mänttää, jos joskus olisi sellaisessa asemassa, että voisi jotenkin asioihin vaikuttaa.
      Ei siis ääntä persuille, eikä LH:lle.
      Ei jatkoon.

    • Tapojaonmonia

      Mistähän Kolho on saanut nimensä,vaikka on erittäin kaunista maisemaa Ukonselän ja Kaijanselän
      välisenä kangaksena.Vaikka L.HS on syntynyt Vilppulassa ,niin onko hänen vanhempansa muuttaneet muualta aikanaan opettajiksi.Vaikka se on nyt samantekevää.
      Laura Huhtasaari on hyvä ,juuri sellaisena kun on.Äänet Lauralle.

      • Anonyymi

        "karu, hienostelematon," urbaani sanakirja

        Varmaan se on joskus historian alkuhämärissä ollutkin karua seutua kuin kaikki muukin täällä Suomessa. Nythän se ei kuvaa tuota merkitystä enää varsinaisesti vaan moni kunta haluaisi tuollaisen alueen


    • samaa.sakkia

      Melkoinen seko naiseksi. Eihän sitä muuten olisi Kalma-Ahon apulaiseksi päässytkään.

    • äidintuttu

      Onko Laura Huhtasaaren äidin tyttönimi Pihlajamäki? Onko Laura Huhtasaari kasvanut yksinhuoltajan perheessä?

    • lKauhjkg

      Laura oli tänään Raahessa.

      • SitäpäOli

        Meidän postilaatikon vieressä oli tänään koiranpaskaa.


    • lentosomaliaanlähtee

      Huhtasaarellahan olisi nyt mitä mainioin tilaisuus tulla johtamaan mänttilän kaupunki kuiville jos tai kun sirviö lähtee sinne kotkan pesään. Täällä olisi tomeralle tädille kovasti työsarkaa.

      • LiisaSavosenmäestä

        Ei Laura Huhtasaaresta ole johtotehtäviin.
        Siltä puuttuu koulutus ja johtamiseen tarvittava taito ja karisma.
        Aika ponneton vaihtoehto olisi.
        Persujen rakkikoiralauman johtamiseen kyllä sopii, siinä kun ei juuri muuta tarvi, kuin että haukkuu vaan muitten mukana.


    • lentosomaliaanlähtee

      Ja menneillä kaupunginjohtajilla on ollut tuota taitoa ja karismaa? Tosiaankin, eräällähän oli pidellessään kiinni virastaan, saamalla kaupungin naurunalaiseksi utsjoelta hankoon.. Huhtasaari puuttuisi juuri niihin akuutimpiin kaupungin ongelmiin, niihin jotka laskevat kiinteistöjen ym hinnat halvimmiksi suomessa ja niihin jotka tekevät asumisen paikkakunnalla, varsinkin mäntässä ikäväksi. Enkä tarkoita kulttuuria ja taidetta.

    • huh.huh.huhtasaari

      Äiti opetti ruotsia ja englantia ammattikoulussa. Isä työskenteli vienninedistämistehtävissä Serlachiuksella. Nelihenkinen perhe asui isän työsuhdeasunnossa. (Suomen kuvalehti)

    • Itä-Udmurtti_Huhtasaari

      Mistäpäin itä-Karjalaa Huhtasaaret ovat Mänttään tunkeutuneet?

      Noita pitkänaamaisen ja matalaotsaisen KAIMAANIN piirteitä löytyy Syvältä Sisä-siittoisesta Itä-Karjalasta

    • hevimetjal

      voihan fil. maist. olla mitä vain. Menneisyys lienee salainen joten ei saa puhua siitä.
      On oikein kivaa ja miellyttävää kun hymyillään pingottuneella hymyllä ja puhutaan ydinpommista. Eihän kukaan usko että pienellä alueella asunut täysin toisen alan ihminen voisi oikeasti puhua kansantaloudesta tai maailman poliitikasta. Riittää kun kavery on.

    • Kanaaaaaaas

      Laura Huhtasaari (s. 30. maaliskuuta 1979 Vilppula[2][3]) on suomalainen poliitikko ja perussuomalaisten 1. varapuheenjohtaja.[

      • Ihansamaon

        .......ja meiän postilaatikon vieressä oli tänään koiranpaskaa, vetelää haisevaa koiranpaskaa. Tää varmaan kiinnostaa yhtä paljon kaikkia lukijoita, kuin se mikä tai mitä on joku laura huhtaranta tms.


      • koiranjätöstäsuupielissä

        Hyvät analyysit olet ottanut. Miltäpäs se maistui?


    • Uroloki

      Kyllä Hutasaari siinä hommat hoitelee missä Halonenkin, vähemmän vaan kansalaisten rahoja kylvää maalimalle.Eikä käy mainostamassa Suomea maailman sosunluukuksi ,että nyt vedetään takaisin, mitä Halonen hukkas ja se numero on 5

    • Kerrostalonmies

      Onhan se toisaalta ihan söpöä että puupääpersuilla on näissä vaaleissa kaksi vaihtoehtoa.

    • TunnenNaisen

      Rettelösaaren kaapit kolisevat sellaisia luurankoja, ettei niitä voi tuoda päivänvaloon. Syntymäpaikan ilmoittaminen väärin on hänen valehtelustaan aivan pienimmästä päästä. Julma ja tyhmä nainen.

    • Anonyymi

      Huhtasaarella ja simpanssilla on 99,4 -prosenttisesti samanlaiset geenit.

      • Anonyymi

        No siinä hän ei poikkea sitten mitenkään kaikista muista Mänttäläisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä hän ei poikkea sitten mitenkään kaikista muista Mänttäläisistä.

        Tai siis kolholaisista, sieltähän se kotosin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis kolholaisista, sieltähän se kotosin

        Jotakin ihminen häpeää itsessään jos ei totta kehtaa puhua.


    • Anonyymi

      Olen suvakki ja rakastan mamuja. Mänttäänkin pitäisi saada enemmän komeita Irakilaisia ja afrikkalaisia miehiä koska meillä ei todellakaan ole tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Sinunlaistesi ihmisten vuoksi varmaan.
      Mene nyt sinne ärrälle tai jäähallille vahtimaan ihmisten tekemisiä.
      Muista myös raportoida ne tekemiset eteenpäin ja höystää oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      up

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe