https://www.karjalainen.fi/urheilu/item/146385-il-kontiolahden-mm-kisojen-rahariita-eteni-poliisille
Vihdoin käynnistyy tutkinta köhminnästä.
Jokohan alkaa selvitä
8
278
Vastaukset
- jokujarki
Viikossa poliisi toteaa, että kysymyksessä on liiton ja Kontun välinen asia, josta ovat keskenään päätökset tehneet ja hyväksyneet. Miten joku muu taho voisi niiden keskinäisiin päätöksiin ja sopimuksiin puuttua, ei mitenkään. Jos käyt kaupasta ostamassa paidan ja maksat sen, kauppias ja sinä olet tyytyväisiä. Sitten joku tekee rikosilmoituksen, että maksoit liikaa, eipähän kuulu muille.
Tämä hölmö rikosilmoituksen tehnyt kohta paljastuu ja pääsemme nauramaan. - kernaalitukisukka
Eiköhän tutkintapyynnön takana liene Ah-liiton ex-pj. tukisukkineen!
- Kohta_kärähtää
Näkyy olevan kunnan politikotkin tutkinnan alaisina ja edunsaajina.
- msaiklins
Ei selviä on siinä niin kierot toimiat luulisin.
- urhooo
Asia on jo selvinnyt, kun osapuolet ovat asian sopineet.
- nauranennaura
Sopijapuolten nimet reilusti esiin, kerta tällainen suhmurointi on sallittua! Onhan se kunnalle pahinta mahollista mainosta, kun useasti lehdessä kirjoitetaan Kontiolahti kusetuksesta, mikä jää aika hyvin ihmisten mieleen, kun otsikkokin rimmaakin niin nätisti.
Voishan sitä käyttää matkailuvalttina "täällä tehtiin kuuluisa Kontiolahti kusetus!" :D Kyltti vaan tien varteen. Onhan se kusetuskin taito siinä missä muutkin. - simplyy
Kontiolahden Urheilijoiden hallitus ja Suomen ampumahiihtoliiton hallitus ovat sopimuksen tehneet ja asia ok.
- kylakylla
Poliisi on todennut rikosilmoituksen tahalliseksi kiusanteoksi ja osapuolten vahingoittamisyritykseksi ja saattaa tekijän vastuuseen teostaan. Näin sen pitikin mennä. suomessa valittaminen ja kaikki tämän tyyppinen on tehty liian helpoksi. Aiheettomista valituksista ja ilmiannoista pitää saada kunnon rapsut ja sakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076