kateellinen ja pettynyt serkkuuni. haluan itsekin olla iloinen, rempseämpi ja sellainen joka kääntää ja kerää huomion minuun eikä siihen. hemmetti soikoon . tunnen aina jääväni kakkoseksi hänen rinnallaan. mutta minustapa tulee lähihoitaja. olen juuri saanut tiedon, että minut on hyväksytty sisään. se on jotakin se. :)
etpä tiedäkään tätä. hah hah, saatatpa ensi kerralla yllättyä ..jälleen. olet kilpailijani nykyisin. hah, ennen olin selvä kakkonen, mutta ootappa naikkonen. sun pelis tulee olemaan pelattu vielä. niin läpinäkyvä olet ja tulet ainan olemaan peluri . aitous on sinusta kyllä aika kaukana. kilpailijani.
ja samalla ei mitään kilpailua edes ole. niin paljon on muitakin jotka haluavat huomoita tältä samalta tyypiltä. että hah hah.
et ole kuin yksi meidän muiden joukossa jonkunhan sua pitää alkaa panemaan ruotuun, ja se olen päättänyt että se olen minä. kauan olin maassa, etkä mitään tukea mulle antanut ja nyt hyppelet kuin pelle siellä. en tykkää sinusta, en ole ennenkään tykännyt. enkä luultavasti koskaan opikaan tykkäämään .
jatämmöstä
eiolepakkojooseitaho
0
328
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413132
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582492Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291979- 1301647
- 751464
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761415Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641408- 891105
- 901059
- 1351037