Kauanko teillä on kestänyt matkahuollon kautta lähi-paketin tulo? Ois melko tärkee paketti tulossa ja pitäs vielä tän viikon aikana saada...
Vastaukset 4
- QQQQQwwwwww
Pari päivää, voi jopa tulla nopeamminkin.
- hjnbvg
Normaalisti seuraavana työpäivänä. Tarkoittaa sitä aikaa, mikä on mennyt siitä, kun Matkahuolto on todella vastaanottanut paketin. Joskus myyjä on lähettänyt seurantanumeron jo päiviä ennen kuin on lähettänyt paketin. Tällöin on siis kysymys vain ennakkkotiedosta tulevasta paketista. Asun pääkaupunkiseudulla ja tilaukseni ovat tulleet tulleet Etelä- tai Keski-Suomesta.
- tänäänperillä
10 vrk eli 8 arkipäivää. Pelkkä matkaanlähtö ärrältä kesti 2 vrk. lastaus kesti välietapissa 5 vrk.
- gfjhty
Olen tilannut samoista firmoista sekä postipakettina että Matkahuollon lähipakettina. Ovat tulleet käytännössä yhtä nopeasti. Tarkoittaa siis siitä, kun Posti tai Matkahuolto on saanut paketin haltuunsa. Välillä firmat voivat lähettää seurantanumeron päiväkaupalla ennen kuin laittavat paketin liikkeelle. Tällöin siis pakettia ei todellisuudessa ole vielä lähetetty.
Asun Helsingissä ja tilauksia on tullut tehtyä eri puolella Suomea sijaitsevista firmoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434