Föli ei tuu Maskuun

Noföli

Emme tule saamaan Föliä ainakaan muutamaan vuoteen joten edelleen joutuu maksamaan sen 8 euroa jos haluaa bussilla Turkuun mennä.

16

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseironiaa

      No mutta eihän se haitta kun ei kerran Nousiaisiinkaan tule niin ollaan tässä asiassa tasoissa, mutta aatelkaas jos Noustehen olis föli tullut niin olis voinu alkaa lätisemään.

    • Taajuusvaltuusto

      Syyksi väitetään että Maskun seutu ei ole kannattava ja täältä ei olisi Turussa käviöitä.

      • Propagandajuliste

        Pelkkää valehtelua tollanen syy on. Todellisuusessa Maskun kunta ei ole valmis maksamaan THL maksua.


    • Halpaahyvällärahalla

      Maskusta pääsee Mynämäkeen 4 eurolla.

      • No-mutta

        Miksiköhän Maskusta mentäisiin Mynämäkeen jossa ei palveluita juuri enempää ole kuin täälläkään.


      • Mynikseen

        Mynämäessä on palvelut todellakin paljon parempia kuin siellä Maskussa. Eihän teillä siellä Maskussa ole edes leipomoa saati toria.


    • jätejonttu

      ei tuu föli, eikä kukaan muukaan täyspäinen.

    • Taksilla_pääsee

      Ei tarvii mitään Fölii kun on taksi jolla pääsee ihan Turkuun asti.

    • ZoomZoomZoom

      Ihan onneton paikka tämä Masku! Miten minä kortiton pääsen nyt töihin? Pakko on sitten muuttaa. On ainakin viimeinen hyvä syy poistua täältä.

    • tammialhon_tuuhein_tukka

      Möisin perheen kakkosauton ja kulkisin itse turkuun fölillä, vaimon kulkiessa ykkösautolla. Säästyisi tonnikaupalla vuositasolla rahaa bensoista, veroista huolloista ja vakuutuksista. Mutta eipä ihan vielä kannata ilman föliä... Ja koska tuskin ole ainoa näin miettivä niin kyllä täällä asiakkaita piisaa. Ei varmaan nykytaksoilla asiakkaita näykään kyydissä, äly hoi.

    • Sini_Sukka

      Föliä ei tule, kun Fölikunnat ei halua laajentua. Surkea tilanne, Maksu kyllä liittyy ihan heti, kun huolitaan.

      • rahaalikoonvaan

        Maksustahan juuri on kyse. Jo nyt syrjäkyliä vedetään perässä. Kunnan pitää vaan itse maksaa myös.


    • AutotonAutoton

      Minä käyttäisin kyllä föliä jokaisena arkipäivänä ihan mielellään. On ihme että muihin kuntiin ja jopa kauemmaksi menee mutta Masku? Vaivaset 16km Turkuun ja tämä kylä on tippunut pois kaikesta? Mikä on oikea syy?

      • rahaalikoonvaan

        Kunta ei halua maksaa osuuttaan Fölin kustannuksista.


    • Anonyymi

      Maskussa hoidetaan kaikki asiat todella huonosti!

      • Anonyymi

        Pitäisi kuunnella enemmän kuntalaisia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe