Ilmoitelkaahan kun pääkaupunkiseudun kouluihin on sisäänpäässeitä! Itse hain sosionomiksi kaikkiin noihin kolmeen😊
Diak, metropolia, laurea sisäänpäässeet!
18
868
Vastaukset
- Pirkke
Diakiin pääsin :) muita sinne tulijoita?
- Hihheiii
Muita tulossa laureaan otaniemeen?
- TosiOnnellinen
Täällä, täällä!
- jeeopiskelemaaan
minä oon tulossa Otaniemeen terveydenhoitajaksi :)
- Terkkari1
Mä oon kans terveydenhoitajaksi tulossa Laureaan. Tosin oon varasijalla 7. nyt metropoliaan...saa nähä miten jono liikkuu:)
- TulevaTerkkari
Täällä myös tuleva terkkari opiskelija Laureaan!
- Tulevaterkkari
Jee minä kanssa Otaniemeen terkkariksi! :)
- jejejee
Kukaan tulossa metropoliaan sh linjalle?
- Huohhh
Kovaa vauhtia ollaan tulossa varasijalta 2😂
- Novoiräkä
Täällä varasija 1... 😬
- Huohhh
Hei onneks olkoon koulupaikasta Novoiräkä!! Mulla oli aamulla pudonnu 1 varasijalle(:
- Novoiräkä
Huohhh kirjoitti:
Hei onneks olkoon koulupaikasta Novoiräkä!! Mulla oli aamulla pudonnu 1 varasijalle(:
No älä onnittele! Odotan siis Laurean paikkaa.. tuosta tulkitsi kyllä että oon sun edellä metropoliaan.
- Huohhh
Ahaa okei, joo ymmärsin tosiaan et oot mun edellä jonossa. Toivottavasti kuitenkin päässet kouluun! Jännitän itekin edelleen 1. sijalla:D
- Novoiräkä
Vielä me päästään!
- Malttamatonnn
Mä nyt varasijalla 2 metropolia sh ja revin kohta pelihousuni jos se tähän tyssää!
- Huohhh
Mä en ees pystyis käsitellä sitä vitutusta, jos jäisin 1 varasijalle nuolee näppejäni😂😂 ois parempi päästä sisään!
- SapeMies
Hei eipäs unohdeta Arcadaa ;) Yksi tuleva nursing hoitsu täällä!
- Novoiräkä
Laurea Lohja! Täältä tullaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839