viitsittekö olla pienirintaisten kanssa?

heroldferry

itse en enää viitsi,jotenkin niin turhauttavaa ku isorintaiset naiset menee siinä sitten niinsanotusti ohi suun.Seurustelusuhteeseen siis ilman muuta vain isorintaisten kanssa.

10

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muahahhahho

Häxän top-mies tykkää naida Häxän väljää persettä, vaikka häxällä on vain b-kupin manboobsit.

• jgdstteww

Kyllä muijalla isot tissit pitää olla,tyhmiä täällä kyselet???

• juhannuskoppelo

DD-kupin tissit ny vähintään pitää olla,sitä pienemmät ei kelpaa.

• MitatKohdilleen

Sellaiset ison omenan kokoiset ja muotoiset ja kovat kihoittuneene kelpaisi rinnoiksi hyvin parittelu kumppanille.

Mutta perse ja naama ratkaisee 90% ja rinnoista ei niin väliä. Jos on ruma naama ja löysä perse ei hyvät rinnat pelasta tilannetta :/

• Erkki__eno

Pienet on kaikkein herkuimmat!

• Ei rintojen koolla ole niin väliä mutta peffa pitää olla mielummin iso kuin pieni

• Haloonimimerkki

Onnea vaan tulevalle suhteelle vain isorintaisen kanssa vaikka kuinka v-mäinen olisikin. Omistan itse 85 E kupin mutta ottaa pannuun tuollaiset (teinipojat?) jotka tänne kirjoittaa. Sitten kun tapaat pienirintaisen, ihanan naisen/tytön niin sanot "juu, ei kiitti, sulla on liian pienet rinnat" ja jälkeenpäin sitten mietit että "voi hel**ti, sehän oli tosi ihana nainen/tyttö"…Aikuistu.

• Tifjbf

Kaikki tissit on yhtä ihania oli sitten isot tai pienet, kunhan on tissit.

• aimopamaus

Kyllä pienetkin rinnat on ihan kivat. Ja joskus ammoisina aikoina tyttöystävä kysyi että pidänkö hänen kärpäslätkistä.

• tosiononon

Kyllä pienet ja sievät ovat ehdottomasti kauneimmat! Voisin melkein sanoa, että mitä pienemmät sitä paremmat. Näin se vain on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      50
      3748
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3615
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3405
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      80
      3215
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2999
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2488
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2325
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      102
      2207
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2019
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2009
    Aihe