Onko heitä olemassakaan.
Sillanpääläisyys
6
570
Vastaukset
- Ei_Sillanpää-
läisiä enää liene. Heitä oli Porin seudulla pienoinen joukko, jotka lähtivät seuraamaan ekssynyttä rovasti Paavo Sillanpäätä, mutta rovastin kuoltua osa lienee palannut takaisin Jumalan valtakuntaan ja osa mennyt maailmaan.
- JotainAsiastaTietävä
Suomessa sillanpääläisyys on kuoleva liike. Amerikassa liikkeellä on enemmän toimintaa. Ruotsissa aika vähän.
- ettäsileevoikäydä
- Sillanpääläisyys lopahti myös laulupuolellaki , ku sankari käräytettiin lauleskelemasta pervitiineissä holtittomassa tilassa - hajos ku korpelaliike aikoinaa ruotsissa
- oksala
Pervitiinillä tarkoitetaan metamfetamiinia eli erästä huumetta.
Lähde:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Metamfetamiini
- UskokaasVain
Näin käy esikoiset ry llekin kohta heiatä ei kuulu enään mittään varmaan hukkuvat siihen maailmanlaajoiseen eriseuraan
- hklmlm
Se on harmi koska esikoisten elämäntyyli ja arvot ovat hyvät lapsia ja vaimoja ajatellen, vaikka en itse uskossa olekaan. Mm. Alkoholittomuus, perhearvot, vaimon asema, ehkäisyä kuitenkin tehdään vaikka ei ole sallittua jne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721