Hakusessa olisi luotettava bensa BMW. Mieluiten 3-sarjalainen. Nyt on herännyt kysymys mikä olisi luotettavin bensa moottori?
Minkä bensa bmw uskaltaa ostaa?
7
6206
Vastaukset
- ladytön
Tietysti iso litrainen on mukiin menevä!
- 3-sarja
Ehdottomasti paras 3-sarjalainen bensakoneella on Mazdan 323! 80-luvun lopun tai 90-luvun alun mallit etenkin on luotettavia.
- Anonyymi
Kysyjä ei ole hakemassa wokkipannua, eikä hankkimassa maksalaatikko å olet siis antamassa neuvojasi väärällä palstalla.
- ijbu66
semmosta bemua on kyllä vaikee löytää.
- Autoterikseen
Ei sellasta autoa oo bemari koskaan valmistanutkaan kun luotettava / kestävä.
- Bmw.e36
Mikä tahansa m43,m44,m50,m52 moottorilla oleva. Kaikki ne kestää yli 500000 km huijella menemään.
- ohiononon
moottoreilla kyllä ajelee mutta varaudu jokavuotiseen jarruremppaan ja säätöön ennen katsastusta , itse kyllästyin 9v jälkeen ja merkki vaihtui sekä jarruongelmat sen myötä , ne on niitä p ..maisia hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057