bonusway bonukset huijausta??

bonuswayy

Muka maksavat bonuksia. Rahat pois tyhmiltä keräys se on.

29

3144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIVANTURHaaa

      Turha sivusto bonusway

    • Huijattuolo

      Aloin käyttämään Bonuswaytä, kun he alkoivat myöntämään pinssejä maaliskuusta 2017. Yhdestäkään ostoksista ei ole tullut takaisin mitään. Pins asiakaspalvelu levittelee käsiään. 4 kk kulunut ensimmäisestä ostoksista. Rahat lienevät kulkeutuneen toimarin bemariin.....

      • bonuswaynkayttaja23

        Ihan luotettava palvelu on kyseessä, jokus voi maksu tosin kestää hetken.

        Jos joku ei ole vielä kokeillut palvelua.
        Niin uudet käyttäjät saavat 10€ liittymisbonuksen: https://www.bonusway.fi/?r=2840363


    • Bonuswayonturha

      Bonusway kerää rahat yrityksiltä ja jättää usein maksamatta ellei itse älyä kinuta saataviaan. Siltikin osa jää saamatta kun vetoavat sekaviin sääntöihin.

      Bonusta lomamatkoista yms. Kuitenkaan etua ei saa tulla kuin itselle. Eli perheen lomamatkaa ei saa käyttöohjeiden mukaan bonusten piiriin. Kiva yllätys kun mitään ei tulekaan.

    • Bonuswayhuijaa

      Eivät maksaneet mitä piti.
      Lukekaa käyttöehdot - niiden jälkeen ei oikein mistään tarvitse maksaakaan.

      Edut pitää olla henkilökohtaisiin ostoksiin (ei perheelle). Lisäksi jos etua hyödyntää enemmän, niin se on jo väärinkäyttöä. En ymmärrä. Luultavasti keräävät rahat myyjiltä ja tarkoitus rahastaa. Luulen että omistajat ovat kohta myymässä tappiota tekevää yritystä. Startup -yritys joka on nimen omaan yritys.

      • Pilvipää

        Heka ota henkee


    • matkoilla

      Kaikki bonukset ovat kirjautuneet, parista on pitänyt kysyä ja rahaa olen saanut tililleni useamman sataa euroa lennoista ja hotelleista. Sekin on mukavaa, ettei bonuswayn kautta meneminen estä esimerkiksi hotels.com kirjautumista ja joka 10. yö ilmaiseksi

    • eiviitttttttu

      tyhmiltä rahat pois palvelu!

    • paskaaaaaaatouhuuu

      Bonuksia??? Niin saat muka "bonuksia" kun olet eka maksanut kovaa ylihintaa.

    • Munapääkikki

      bönuswääyy

    • bonusway12

      Summathan on pieniä, mutta paljon tilailevana bonuksia kertyy kuitenkin mukavasti, Toimiva palvelu ja voin suositella.

      • pellavapääpertti

        Onko omakohtaisia kokemuksia?


    • huijarion

      Toiset saa ja toiset ei. Kieltäytyvät maksamasta bonuksia kun niitä tosissaan alkaa keräämään.
      Säännöissä on mm. ehtoja että tuotteet pitää olla hankittuna itselle, lentoliput kahdelle, vaatteet lapsille yms. joten ei paljoa jää jäljelle. Epäilen että itse ovat bonuksensa saaneet mutta eivät vain maksa eteenpäin vedoten sääntöihin.

    • Minista_on_huijausta

      kun katson hintaa toisella selaimella perheen toiselta koneelta
      ja
      sitten toisella kirjautuneena bonusway sivujen kautta näen eri hinnat.

      Lisäksi usein on muuala heti psljon halvemmat hinnat kuin siinä johon voi bonuswayn kautta kirjautua.

      Mieluummin otan suurimman edun heti

    • PetettyEntinenAsiakas

      Sivuilla on nykyään myös vakoiluohjelma!
      Luottamus on viety!!!

    • PetettyEntinenAsiakas

      Näyttää hyrrältä, skannaa konettasi!!! VARO!!!

    • kukiuui

      Kuluttasuojaan pitänee tehdä ilmoitus kun rahoja ei kuulu? Ovatko muut jo tehneet?

    • heka1989

      Olen käyttänyt joihinkin ostoksiin. Boonukset ovat tulleet, joskin vaihtelevalla viiveellä. Maksavat siis bonarit sitten kun se varsinainen nettikauppa on maksanut komissiot bonuswaylle. Ymmärrettävää sinänsä, pitäisi olla iso kassa käyttövaraa jos haluais maksaa ihmisille heti.

    • toiveikas100

      kuukausi mennyt eikä mitään ole tullut, huijausta koko homma

    • Arnokarno

      Kaksi kuukautta ja viikko mennyt ostatapahtumasta eikä mitään bonusta ole tullut.
      Ikävä kyllä huijaukselta vaikuttaa koko Bonusway.

    • Täysinsusipalvelu

      Olen itse odottanut Huhtikuusta saakka bonuksia eli yhteensä noin 5kk ja yhä edelleen bonukset makaavat arvioitanvana eikä ole tilitetty.
      Olen myös kysellyt asiakaspalvelusta että miksi rahoja ei vieläkään ole tilitetty niin aina vain sanotaan että pitää odottaa vielä.
      Sanoisin että tämä palvelu on täysin susi eikä kannata sekaantua.

    • eivoikauaajatkua

      Yrittävät millä verukkeella milloinkin jättää hyvitykset maksamatta. En ole enää heidän asiakas. Kaikki ol liian vaikeaa. Mielenkiinnolla odotan viime vuoden 2018 tulosta ja sitä miten heillä on mennyt. Ovat tehneet jo vuodesta 2014 asti tappiota. Vuonna 2017 tappio oli 1,7Meur, joten kauankohan toiminta voi jatkua. Taitavat vain omistajat kerätä rahat itselleen ja homma loppuu sitten kun rahat eivät enää riitä.

    • vähänLukenut

      Totta, minustakin huijausta.
      Ja aikoinaan katselin tuotteita ja hintoja eri tietokoneelta ja kirjautumatta, oli mielestävi halvempaa, kuin sitten kirjautuneena. Eli hinta nousi ja siitä noususta sai osan palautuksena.

      Kokeilkaa hintoja eri koneella, eri internetyhteydellä, ettei ole sama wlan yhteys.

    • Osto-Ukko
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista kyllä, kun juuri sen bonuksen arviointi, joka ylittäisi sen kynnyksen että rahaa saisi takaisin päin - kestää yli 2 kuukautta. Eikä mitään tapahdu.

      Kaikki aiemmat bonukset ovat arvoitu viikon sisällä. Myös siitä samasta verkkokaupasta tehdyt, josta kiinni on viimeisin bonus, joka ylittäisi kynnyksen saada rahaa takaisin. Silti vedotaan ko. yrityksen maksuun.

      Tosi mielenkiintoista. Pitänee itse koittaa kehittää vastaava palvelu ja vedota epämääräisiin asioihin siinä vaiheessa, kun palveluni käyttäjille pitäisi maksaa jotain.

      Mielenkiintoista on myös, kuinka vähänkin tässä ketjussa olevat Bonuswaytä puolustavat kommentit ovat niin törkeän nolon läpinäkyvästi ihmisiltä, joilla kytköksiä yritykseen. Mafiaway more like.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole kaikkia verkkokauppoja mukana tuolla esim. Kärkkäinen

      No ilmeisesti sinne tulee kauppoja jatkuvasti mukaan.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kauppoja tulee ja välillä lähtee pois, eipä tuolla ihmeemmin tienaa. Onneksin esim fiksuruualta ja matsmartilta saa bonusta.

      Fiksulta lisäksi 5e alennusta http://bit.ly/Fiksuruoka5e

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe