EKP on viemässä johdannaiskaupan kontrollin pois Englannin keskuspankilta. Jo tähän saakka suuri osa finassitoimijoista on lähtenyt Lontoosta, enimmäkseen Frankfurtiin.
http://www.hs.fi/talous/art-2000005266689.html
Brexitin seurauksia
4
187
Vastaukset
- Pekko_Pakana
Lontoo kyllä kärsii finanssipuolella brexitistä melkoisen tappion. Eroneuvotteluissakin näytetään olevan pahasti napit vastakkain jo ensimmäisessä asiassa, EU-kansalaisten tulevasta asemasta Britanniassa.
- Huonostimenee
Saati sitten brittien asemasta EU-maissa. Espanjassa ja Ranskassa asuun yhteensä muutaman satatuhatta brittiä. He ovat tulevia väliinputoajia.
- Terkkuja_Rysselistä
Neuvottelut tietysti tulevat etenemään monella rintamalla, ja lista on pitkä kuin nälkävuosi. EU on ottanut alusta alkaen kovan linjan ja pyrkii rajaamaan rinnakkaisten neuvottelujen määrän minimiin, ettei syntyisi ns. kriittisiä polkuja ja lehmänkauppatilanteita ("anna tässä periksi, niin minä annan tuossa").
Ilmeisesti kansalaisuuskysymys halutaan viedä ensiksi loppuun, ennen kuin muihin asioihn edes päästään . Ainakin energia- ja tietotekniikkasektorin neuvottelujen alkua on lykätty.
Eipä oo britellä heleppoo, eipä oo.
- Ökönömisti
"Brexit-neuvottelut ovat yhtä sirkusta, kun kukaan Britanniassa ei näytä tietävän, mitä pitäisi tehdä. EU:n pääneuvottelija Michel Barnier ehti jo puuskahtaa, että brittien on nyt selvitettävä itselleen perusasiat ja ryhdyttävä toimeen, sillä hän ei voi neuvotella itsensä kanssa."
- Maria Pettersson
Kannattaa lukea koko juttu tuolta, kun itse ei juuri olla sen viissaampia:
http://www.vihrealanka.fi/blogi-eu-kolumni/uhka-on-se-ettei-kukaan-ymmärrä-mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205034
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22212Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961192
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719