Mainostaa, että Osuuspankista rahan lähettäminen S-pankkiin kestää 3 päivää, vaikka tosiasiassa pankin omalla appsilla raha siirtyy heti. Eli Pikasiirto.fi kalastaa välistä turhasta.
Varokaa Pikasiirto.fi -puljua
28
6401
Vastaukset
- Re-captcha
Enkä varo. Pikasiirto on toiminut erinomaisesti jokaisella käyttökerralla. Jos ei itse osaa lukea palvelun tarjoamia tietoja ja ottaa asioista itse selvää, on asiasta turha vinkua ja ulista.
- varovainenoon
Kannattaisi varoa!
- a11a
Onko Pikasiirron systeemi vähän vai paljon sekava.
Ehkä ei kannata käyttää pikasiirtoa, jos ei ole aivan pakko.
- Re-re-captcha
Asiaa, jos asiakas on niin tyhmä, että haluaa maksaa 3 päivän ylimääräisestä odotusajasta pikasiirrolle, on muiden turha vinkua, sillä törppöjähän riittää.
- pikahuijaus.fi
Kiitos aloittajalle varoituksesta, tiedänpähän kiertää moisen tötteröfirman kauaa.
- mikäneuvoksi
Kuinka tällainen huijaus on mahdollista?
- varokaahuijausta
Kaikki on mahdollista.
- RahanSiirtäjä
Nykysin rahat siirtyvät aina alle kahdessa päivässä. Ja usein rahat ovat tilillä jo seuraavana päivänä. Koska korkotaso on käytännösä negatiivinen, pankkien kannattaa laittaa vahinko kiertämään heti!
- Isohanhi
Kokemukseni mukaan rahat siirtyvät heit ja ilman turkia välikäsiä.
- kaikkienhanhienäiti
samoja kokemuksia, ei siihen välistävetäjiä tarvita
- kysumpavaan
Miten voi hakea aiheetta maksetut kulut takaisin?
- kummastuttaa
Oi aikoja, oi välistävetoja
- KirvesPohjaa
Voi vidu, kun vieläkään ei ole saatu pankkienvälisiä rahasiirtoja reaaliaikaiseksi. Hyvää päivää, on kuitenkin jo vuosi 2018!!!!!!!!!!!!!!!
- 654
eaaliaikaiseen ei ole ryhdytty, koska asioiden selvittäminen myöhemmin olisi paljon kalliimpaa, asiakkaalle.
- 655
654 kirjoitti:
eaaliaikaiseen ei ole ryhdytty, koska asioiden selvittäminen myöhemmin olisi paljon kalliimpaa, asiakkaalle.
eaaliaikaisuuus on tätä päivää !
- Kirveelläpäähän
Pankkien välillä tilisiirrot toimii reaaliaikaisesti, jollei satu olemaan korkosidottu kultapossutili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hohhoijaaaa
Päivän-kahden päästä näkyvät vasta toisen pankin tilillä.
- Megahanhi
M ikä on kultapossutili????????????????????
- poutijainenpuuntakana
Kokemuksesta tiedän että Osuuspankilla on kaikkein hitain
järjestelmä, lähes kaikilla muilla pankeilla siirrot näkyvät heti,
vaihtakaa pankkia.
Rakennuttavatkin virolaisella ja puolalaisella työvoimalla. - hämmästeleväinen
No johan on
- kysumpavaan
Eikö harhaanjohtava markkinointi ole kiellettyä?
- huhhuhhuh
Voihan nenä
- muutvaan
Ei voi olla todellista, mitä tekee muut
- mevaan
Oletko tosissasi?
- nyttiedän
Kiitos varoituksesta
- Sorsaturva
Myyn -76 mallin . Toyota Corollan, laita viestiä tälle palstalle.
- Sorsa-apu
Siirrä Toyotasi Kamuxille, pikasiirtona tottakai.
- Sorsaauttaa
Miten paljon maksaa pikasiirto Toyotalta Kamuxille, toimiiko se myös toisin päin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471836- 951832
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si12975Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875