Varattu reilu kolmekymppinen nainen olisi kiinnostunut tästä harrastuksesta, miehensä suostumuksella toki. Olen kesäisin niin kiimainen ettei mies yksinkertaisesti pysy perässä. ;) missäköhän olisi joku nettisivusto dogging-seuran hakemiseen?
Dogging Nummela
12
1308
Vastaukset
Nummelasta kanssa olen;)
- Doggari
Vantaalta voisin ajella sinnepäin jos kiinnostaa 30v varattu mies...
- UndergroundMan
Moi
Joko on löytynyt? - Jari_Natunen
minkärotuisia koiria käytätte sessioissa?
- Jokunainen2
Kiitos Kutsuni taas näistä, listalta on löytynyt seuraa jo useamman kerran, hyvä kooste 👍
- Kutsuni---
Ole hyvä vaan. Koetan pitää listaa ajantasaisena.
- reissujulli
äkkiä täältä Salosta sinne ajaa :)
- zddrrrt
Aja löylykauha perseeseen
- zddrrrt
zddrrrt kirjoitti:
Aja löylykauha perseeseen
Runkkaa sinä järjetön kaappihomo sillä löylykauhalla omaa persettäsi ja työnnä se kauha sitten kurkkuusi. Jos käy niin, että sinun päässäsi välähtää joskus järjen valo, niin lopetat tämän ääliömäisen viestien kirjoiottelun. Muussa tapauksessa mene juoksujalkaa hoitoon, sillä hoitoa sinä kurja tarvitset.
Jos tekee mielesi vastata perinteisellä tyylilläsi, niin se todistaa, että olke entistä sairaampi.
Saako tulla katselemaan jos nummelassa jossain harrastatte...olisi kiva katsella;)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399