Varattu reilu kolmekymppinen nainen olisi kiinnostunut tästä harrastuksesta, miehensä suostumuksella toki. Olen kesäisin niin kiimainen ettei mies yksinkertaisesti pysy perässä. ;) missäköhän olisi joku nettisivusto dogging-seuran hakemiseen?
Dogging Nummela
12
1309
Vastaukset
Nummelasta kanssa olen;)
- Doggari
Vantaalta voisin ajella sinnepäin jos kiinnostaa 30v varattu mies...
- UndergroundMan
Moi
Joko on löytynyt? - Jari_Natunen
minkärotuisia koiria käytätte sessioissa?
- Jokunainen2
Kiitos Kutsuni taas näistä, listalta on löytynyt seuraa jo useamman kerran, hyvä kooste 👍
- Kutsuni---
Ole hyvä vaan. Koetan pitää listaa ajantasaisena.
- reissujulli
äkkiä täältä Salosta sinne ajaa :)
- zddrrrt
Aja löylykauha perseeseen
- zddrrrt
zddrrrt kirjoitti:
Aja löylykauha perseeseen
Runkkaa sinä järjetön kaappihomo sillä löylykauhalla omaa persettäsi ja työnnä se kauha sitten kurkkuusi. Jos käy niin, että sinun päässäsi välähtää joskus järjen valo, niin lopetat tämän ääliömäisen viestien kirjoiottelun. Muussa tapauksessa mene juoksujalkaa hoitoon, sillä hoitoa sinä kurja tarvitset.
Jos tekee mielesi vastata perinteisellä tyylilläsi, niin se todistaa, että olke entistä sairaampi.
Saako tulla katselemaan jos nummelassa jossain harrastatte...olisi kiva katsella;)
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984