Veljet ja siskot, aikamme on nyt totisesti koittanut! RÖYHKEÄ vihollisemme on haastanut meidät taisteluun elämästä ja kuolemasta, pyrkien keinoja kaihtamatta palauttamaan rasismin ja fasismin takaisin maailman entistä voimakkaampina! Veljet ja siskot, suvaitsevaisuuden muurit horjuvat jo, ja on aika paljastaa aseemme ja voimamme koko laajuudessaan! Rasismi ja fasismi on kitkettävä JUURINEEN maasta! Nyt on aika veljet, siskot ja KAIKKI liittolaisemme LOPULLISEEN TAISTELUUN näitä rasistisia häiriköitä vastaan! He ovat totisesti jo esittäneet haasteensa, ja nyt on meidän vuoromme esittää omamme:
http://www.woodtv.com/Global/story.asp?S=2877050&nav=0R
Taistelukutsu!
6
386
Vastaukset
- kutsu taisteluun!
Minäkin kutsun kaikki taisteluun ihmisten tasa-arvon puolesta. Naisille samat oikeudet kuin miehille. Uskonnonvapaus kaikkiin maihin. Vapaa yhteiskunta kaikkiin maihin diktaruurin sijaan.
- AMF/KDP
teidän kannattaa pitää yhteiset fantasiakutsut.
Kutsutte sinne kaikki yhtä pöljät,feministit,lesbot,homot,ja kaikki muutkin jotka eivät ole tältä planeetalta tai ovat kaapissa kasvaneet.
Kutsutte kaiken maailman kirkkojen edustajat jotka sitten toimittavat viihteellistä liturgiaa teille ohjelmana ja sadoin eri kielin.
Pyydätte mukaan koko demari johdon,niin he lupaavat tehdä kaikkensa että yhteiskunta tukee ja maksaa teidän fantasianne, ja niistä johtuvat kulut.
Kutsutte mukaan vihreän Osmon ,jonka kaljuun voi piirtää maapallon ja sitten leikkiä aasin häntää ja katsoa mihin kohtaan kohtaan kaljua mikin maa on piirretty.Ja tietysti Rosa tyttö jonka huulessa savuava,ja roikkuva tajuntaa laajentava kääryle antaan voimia matkustaa tuolla fantasia pilven kyydissä. AMF/KDP kirjoitti:
teidän kannattaa pitää yhteiset fantasiakutsut.
Kutsutte sinne kaikki yhtä pöljät,feministit,lesbot,homot,ja kaikki muutkin jotka eivät ole tältä planeetalta tai ovat kaapissa kasvaneet.
Kutsutte kaiken maailman kirkkojen edustajat jotka sitten toimittavat viihteellistä liturgiaa teille ohjelmana ja sadoin eri kielin.
Pyydätte mukaan koko demari johdon,niin he lupaavat tehdä kaikkensa että yhteiskunta tukee ja maksaa teidän fantasianne, ja niistä johtuvat kulut.
Kutsutte mukaan vihreän Osmon ,jonka kaljuun voi piirtää maapallon ja sitten leikkiä aasin häntää ja katsoa mihin kohtaan kohtaan kaljua mikin maa on piirretty.Ja tietysti Rosa tyttö jonka huulessa savuava,ja roikkuva tajuntaa laajentava kääryle antaan voimia matkustaa tuolla fantasia pilven kyydissä.Rosa M tyttö menee USAhan, ostaa paljon ampuma-aseita. Osmo lyö nakkikioskilla nyrkillä turpiin, ÖrkkiErkki aloittaa läskipainit Amerikassa, Lipponen ampuu juovuksissa Päiviään, mutta ei osu. Ei muista oikeudessa mistä ase ja panokset tulivat, tahi tulivat yllättäen ja tilaamatta.
Halonen karkotetaan USAsta, koska sekaantunut epämääräisiin demareihin...
Kyllä osataan nähdä tulevaisuuteen!
Taisteluun Toverit, puolesta ihmisoikeuksien. Vanhanen antaa Sotaveteraaneille lisää rahaa ja eduskunnassa on vain yksi Rehellinen kansanedustaja. Heli Paasio laittaa eduskunnan oville kellokortit. Harkimo kantaa missit ja muut häiriköt ulos....
Vieläkö?- AMF/KDP
VempelKolli kirjoitti:
Rosa M tyttö menee USAhan, ostaa paljon ampuma-aseita. Osmo lyö nakkikioskilla nyrkillä turpiin, ÖrkkiErkki aloittaa läskipainit Amerikassa, Lipponen ampuu juovuksissa Päiviään, mutta ei osu. Ei muista oikeudessa mistä ase ja panokset tulivat, tahi tulivat yllättäen ja tilaamatta.
Halonen karkotetaan USAsta, koska sekaantunut epämääräisiin demareihin...
Kyllä osataan nähdä tulevaisuuteen!
Taisteluun Toverit, puolesta ihmisoikeuksien. Vanhanen antaa Sotaveteraaneille lisää rahaa ja eduskunnassa on vain yksi Rehellinen kansanedustaja. Heli Paasio laittaa eduskunnan oville kellokortit. Harkimo kantaa missit ja muut häiriköt ulos....
Vieläkö?Ja niin kemijoen ainut Vempeldemari sotkeentui tohveleihinsa.
Kurusta toiseen juoksee lippu kainalossa ,vaan ei tiedä miksi.
- Sinkomies
Ainoaan taisteluun, mihin olen valmis on kielisota vähemmistökielen diktatuurin edustajien, ruotsinkielisiämme vastaan. Toivottavasti sitä ei tarvitse käydä vain "räkäpäillä".
- max
KUSIPÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504