Noloin paikka missä teillä on seisonut?

Hayboy

Noloin paikka/tilanne missä teillä on seisonut?

1

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14vuotiasoppimaaninnokas

Se taisi olla koulussa välitunnilla.
      Makasin kahden tytön päällä, tytöt vatsakkain ja minä seläkkäin ylimmän tytön kanssa. Sellaisessa läheisyydessä hormonit alkoivat tietenkin hyrräämään, ja minulla meni luonnollisesti tanko kankeaksi. Tilannetta ei paljoa auttanut kuvitella kääntyvänsä mahalleen, miten patonki painautuisi tytön persettä vasten ellei jopa uppoaisi siihen... Intohimoinen mietiskelyni lienee kuvaava tunnetilastani.
      Tytö eivät kuitenkaan olleet lainkaan vastaanottavaisia, vaan vaativat minua siirtymään toiselle sohvalle (jossa jo oli neljä ihmistä eli enemmän kuin meidän sohvallamme), vaikkemne olleet edes lähellä eroottista asentoa. Tietenkin kieltäydyin vaihtamasta paikkaa - enhän nyt masto pystyssä voi nousta kaiken kansan nähtäväksi- joten vetosin toisen sohvan ylikansoitukseen ja jopa oikeuksiini ihmisenä, mutta he eivät luovuttaneet. En minäkään.
      Hankala tilanne ratkesi kärjistymällä yllättävästi: alin tyttö onnistui ties miten yhtäkkiä potkaisemaan minua haarojenväliin, suoraan jäykälle kyrvälleni. Siinä metakassa kierin lattialle, jossa sitten makasin vatsallani voivottelemassa, yksi ajatus mielessäni - toivottavasti se ei huomannut.
      Muut nauroivat kaksin kerroin taipuneina, ja minä vikisin vähän liikaakin vain pitääkseni huomion kivussani, eikä kalussani. En voinut olla miettimättä, mitenköhän hyvä tuntoaisti jaksoissa on: huomaako jalka potkaisun aikana jos sen potkaisema esine on pehmeä tai kova?
      Samalla toivoin ettei hän ollut huomannut, mutta sanalla toivoin hänen huomanneen ja kiihottuneen itsekin. Äh, nyt eroottiset fantasiani alkavat karata käsistä - vaikka hän olisikin huomannut ja kiihottunut niin tuskin se mihikään olisi johtanut...
      Päivä päättyi silti suht hyvin. Vaihdoin kuin vaihdoinkin toiseen sohvaan, jossa jäin toiseen päähän kuin muiden päät. Ainut siellä ollut poika lähti, joten jäin sinne yksin kolmen tytön kanssa. Me ollaan aika hyviä kavereita (vaikka itse olisin vielä mieluummin täysin "friends with benefits") joten sitten makasin siellä pää yhden takamuksilla, naaman edessä toisen peppu ja kolmannen kankku aivan niskan takana. Sitten vähän taputtelin niitä tyttöjen kikatellessa. Melkein luulen edessäni olleen jopa kääntäneen rumpuaan tahallisesti minua päin paremmin näkyville.
      Se siitä sitten! Teki kyllä mieli painaa hänen paraatipuoltaan kupeitani vasten, muttei silloin hän olisi tuntenut kovettuneen kaluni...
      Oli nolo mutta onnistunut päivä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe