Eikö olekin ollut komea yön alkuperäinen kitaristi Jani Viitanen nuorempana?
Katso esim.
https://www.youtube.com/watch?v=-8VuLbSFsWs
https://www.youtube.com/watch?v=enZp7HAOx9M
Jotenkin niin salaperäisen ja vähän sulkeutuneen oloinen. Porilainen parhaimmillaan.
Yön Jani Viitanen
10
1562
Vastaukset 10
- ihana12342
Suorahiuksinen siis, toisella videolla puolipitkät ja toisessa pitkät hiukset.
- WhoIsAmeliaPond
Olihan se :) sillä on siskokin mutta nimeä en tiedä.
- pärkeleenrämpyttäjä
Lopeta itsesi mainostaminen ja kehuminen
- Relaa
Käykö katteeks!
- Tuorekuvaesiin
On hän varmaan vieläkin komea.
Mies parhaassa iässä. - PelleilyäNössöä
Valjakkala oli paljon kovempi jäbä.
- kasvajoaikuiseksi
On sulla idoli.
Paremminkin hän on raukkamainen murhaaja ja muutenkin rikollinen.
- Hassankhadem
Porissa vaikuttaa nykyään vain Niskasen Tero yhtä komeana..
- Anonyymi00010UUSI
Kaikella kunnioituksella, Paukun keikalla näytti kovin vanhalta. Vaikka kaikkihan me vanhetaan, aiempaan verrattuna..olisko joku sairaus? Hyvin kyllä soitti
- Anonyymi00011UUSI
Paukku haukkas jo nurmikkoa, jos siitä naisesta on kyse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39615- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554