Tässä mietitään kesälomareissua ja huomasin että Hämeenkyrössä on Hämyvestarit johon kiinnostaisi tulla. Mutta sitä tässä kyselen, että jos tullaan sinne asuntoautolla niin mihin voisi jättää auton kun en löytänyt leirintäaluetta. Eli siis yövyttäisiin siinä mutta ajaa ei silloin varmasti pysty. Ikaalisten kylpylän pihassa on muutama matkaparkkipaikka, mutta pääseekö sieltä linja autolla festaripaikalle ja taas takaisin yöllä? Taksi olisi aika kallis.. Vai olisiko lähempänä jotain paikkaa?
Hämyvestareille
turisti17
1
332
Vastaukset
- TervetuloaTuristit
Luulis, että jonkun kaupan parkkipaikalla saa yöpyä jos ei tarvitse camping-aluetta ja parkkeeraa "peränurkkaan". Sitähän voi tiedustella kyseisistä kaupoista.
Ihan lähellä on Tokmannin parkki sekä lopetetut Siwa & Valintatalo.
Samaten koulut ovat aika lähellä Hämyvestareiden paikkaa ja niissä jonkunlaiset parkkipaikat.
Urheilukenttä on aivan vieressä ja siinä pieni parkkis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013