Kipeetä se tekee se on selvä. En ota enää harjoittelijoita mukaan. Ensimmäinen kerta tuntu kun olisi puukkoa työnnetty sisus lapuissa ja luonnollinen synnytys sattuu vähemmän kuin keinotekoiset supistukset. Yksi on luonnollista synnytystä ja helpoin oli.
0Äänestä
kulinaristimies
Katsellessani videoa söin samalla välipalaksi karjalanpiirakkaa, jossa oli päällä puolukkahilloa. Ihan hyvä pätkä.
epäilen että tuollain olemme muovautunut evoluutiota kuin naisen vatsassa ollessamme .esim oli vain tuma joka jakautu. toiset ei meinaa saada lapsia ja minä teen lapsia liukuhihnalta ja pelkään joka kerta.
0Äänestä
Nytpänähtytuo
Mitäpä tuo. Hyvässä seurassa, mukava tapahtuma olisi.
Vastaukset 20
Vanhimmat
Taidatte pyörtyä
Minä ainakin pelottaa
Aika hurjaa että tollanen tuli tiivisteiden läpi!
Kipeetä se tekee se on selvä. En ota enää harjoittelijoita mukaan. Ensimmäinen kerta tuntu kun olisi puukkoa työnnetty sisus lapuissa ja luonnollinen synnytys sattuu vähemmän kuin keinotekoiset supistukset. Yksi on luonnollista synnytystä ja helpoin oli.
Katsellessani videoa söin samalla välipalaksi karjalanpiirakkaa, jossa oli päällä puolukkahilloa. Ihan hyvä pätkä.
Sinä se otat yhtä rennosti hurjan videon aikaan
Hurja ja hurja...no jaa. On sitä pahempaakin maailmassa kuin nisäkkään luonnollinen lisääntyminen.
Sinustaja tulisi hyvä kätilö
syntymän ihme on "kaunista", näin meistä suurin osa on syntynyt!
Syntymän ihme. Noin me kaikki olemme maailmaan tulleet. Hyvä ett synnytys sujui hyvin, ei ollut ongelmia ja lapsi oli terve.
epäilen että tuollain olemme muovautunut evoluutiota kuin naisen vatsassa ollessamme .esim oli vain tuma joka jakautu.
toiset ei meinaa saada lapsia ja minä teen lapsia liukuhihnalta ja pelkään joka kerta.
Mitäpä tuo. Hyvässä seurassa, mukava tapahtuma olisi.
Olisipa valittavissa Synnytys paikka suomessa
Mikäs se olisi?
Koti😁 haluisin olla kotona ja hoitaa kotona lasta.
Eikös se ole mahdollista?
Ei minulle ole luotu mahdolliseksi
Miksi?
Hyi hitto. Kuvottaa, kohta tulee ykät näppäimille.
Noh mutta kiva että osallistunut keskusteluun.😁