SUOMALAINEN MISSI VANGITTU FILIPPIINEILLÄ!

muhoslainen

Onko se Armi Kuusela? Minun tietääkseni ei Filippiineuillä asu muita suomalaisia missejä.
Miten se Armi vanhoilla päivillään noin alkoi sekoileen, voi voi.
Olis vaan pysynyt kotonaan Muhoksella niin ei tarttis lusia 40 vuotta filippiiniläisessä vankilassa.

4

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linjatkurissa

Eiks se Armi Kuusela oo jo 100 vuotias. Siihen lisää 40 vuotta, niin onhan missillä ikää:)
      Mut filippiiniläisen vankilan ruuilla pysyy varmasti missin mitoissa, mahtaako saada muuta kun pari ruokalusikallista riisiä ja yhden hörpyn vettä. Hoikkasena pysyy, ehkä voittaat vielä jonkun seniorimissin tittelin.

• saratänne

Armi Kuuselasta en tiedä, mutta ei kai se vaan ole SARA SIEPINEN?
      SiepInen on vuosikausia roikkunut turhana julkimona julkisuudessa ja hänellä on mielestäni todella huono julkisuuskuva. Vai onko?

Hän ei kumminkaan ole samanlainen salarakas, nakumalli ja silikonibimbo kuin Martina?
      Paitsi että hänellä ollut varattuja miehiä jotka eivät häntä huolineet, joista hän itse kertonut blogissaan.
      Sara ei ole samanlainen rikollinen kuin Martina, paisti että hän on yrittänyt huonolla menestyksellä salakuljettaa vaateita suomeen.
      Sara on todistetusti juossut lätkäpelaajien perässä ja omaksunut turhien julkisten hömpötyksiä ja itsekeskeisyyttä.. Sekä monia muitakin juttuja, joita olemme vuosia voineet lukea mediasta ja hänen blogistaan.
      Mistä siis Saran huono julkinen kuva johtuu?? Johtuuko se siitä, että onko hän se missi, joka on vangittu Filippiineillä huumeratsian yhteydessä?
      Minä en tiedä asiasta mitään, SIKSI kysyn teiltä asiantuntijoilta.
      RAKASTAN Sara Siepistä, siks ivaadin, että Suomen Kosulinvirasto tuo hänet HETI takaisin Suomeen!

• sorinpupilainen

Mä rakastan Viivi Pumppasta kun se aina niin pumputtaa. Eikä varmana oo pidätetty Filippiineillä, kun näin sen eilen Tampereella.

• kysympä

Tää on ihan hirveetä, onks Sara Siepi elikkä Viivi Pumpanen vankittu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6849
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3986
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1938
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1876
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      191
      1438
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1436
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1081
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      974
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe