???
KM seuroista - risuja & ruusuja
8
2214
Vastaukset
- Perttu
No eikö löydy yhtään järkevää mielipidettä? Paskaa näytetään kyllä puhuvan vaikka kuinka...Heh!
- Erkko
Combat Academyn toiminta on erittäin hyvää, Krav maga ,jota siellä harjoitellaan on realistista ja järjkevää ja vuoroja löytyy kivasti, olen treenannut muillakin saleilla eri liitossa, mutta mielestäni touhu on ollut vähän semmoista villimpää ja välinpitämättömämpää, mutta tämä on tietenkin seurakohtaista ja esim. Järvenpään kehäkarhujen toiminta on myöskin erittäin Hyvää ja kannustavaa.
- vallu
kontrolli lehdessä arvosteltiin prime fightersin
krav maga treenit. Hyvin näyttivät pärjäävän.. - Perusinsinööri
Käyn itse Vantaan Kampailukeskuksella treenaamassa ja ollut tyytyväinen sen toimintaan ja ohjaajiin. Ilmapiiri salilla on hyvä ja treenit parempia kun muissa paikoissa jossa olen ollut.
- Pirkkalainen
Olen saanut erittäin hyvää opetusta ammattitaitoisilta kouluttajilta Valkeakosken Heraclesissa ja Tampereen Krav Magassa Atleticolla. Molemmissa selkeästi itsepuolustuspainotteisuus harjoittelussa ja ammattitaitoiset kouluttajat. Lisäksi kouluttajilla on kokemusta reaalimaailmasta, ts. ovat vääntäneet muutakin kuin tahkoa.
- Aloittaja
Kumpaa suosittelisit? Asustelen siten, että matka molempiin on miltei sama. Mistä löydän tietoa parhaiten näiden seurojen toiminnasta.
- Pirkkalainen
Aloittaja kirjoitti:
Kumpaa suosittelisit? Asustelen siten, että matka molempiin on miltei sama. Mistä löydän tietoa parhaiten näiden seurojen toiminnasta.
Siinä tapauksessa tule Valkeakoskelle!
Tampereella on paremmat fasiliteetit, höyrysaunat ym. Taas Valkeakoskella on suomen parhaat opettajat, vaikka Tampereellakin on hyviä, niin...
Tsekkaa:
http://www.heracles-finland.com/heraclesvlk.htm
www.kravmagatampere.com
- Wagner
Ainakin Kuopion kamppailuseurassa on todella mahtavat valmentajat. Silloin kun on vitsin aika niin vitsiä kerrotaan ja sitten kun väännetään niin sitten väännetään. Ei kai se sen ihmeellisempää tarvi olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289