Nyt tarvittas apua siihen, että sopiiko 626 sport salooniin vm1989 tavallisen 626 tuulilasit????
Tuulilasi mazdaan
5
159
Vastaukset
- klasiton
Lasi kauppias mahtaa tietää, jos ei netistä löydy vertailu kelpoista dataa!
- genuine.choice
Mazdan merkkiliikkeestä löytyy apu, saatat saada alkuperäisen vanhanaikaisen kestävän lyijylasin tilattua, jos on saatavissa. Tarvikkeenakin varmasti.
- RMB54
Olin töissä Mazda-liikkeessä tuolloin. Muistaakseni Sport Saloon mallin A-pilari on enempi kallellaan taakse kuin sedanin, koska autosta tehtiin sporttisempi. Lasi on siis muutama sentti korkeampi kuin sedanissa.
- Vedämutkasuoraksi
Kyllä sulla nyt on muuten ihan s*atanan pähee peli alla! Mahdat olla ylpeä autostasi!?
- kljklfkldflkdks
80-luvun komeasta juppiautosta kannattaakin olla ylpeä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745