Mikä vanha lasten elokuva kyseessä?

ElokuvanMetsästäjä

Tietääkö kukaan sellasta vanhaa leffaa missä oli kuningaskunta, prinsessa jonka nimi oli Gisela, sitten metsässä asu joku velho jolla oli pelikaani joka toi rakkausjuomaa kuninkaalle joka laitto johonkin luumukiisseliin sitä, mutta se prinssi joi sitä joka lauleli sitten että "Giselaaaa giselaaaa!".

Ja hovinarri lauleli laulua "Mä hovinarri oon, narri, se olen minä."

Lisäksi siinä oli lohikäärme jonka sen prinssi piti tappaa.

Jos joku näillä vihjeillä tietäis mikä leffa kyseessä niin olisin kiitollinen!

4

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedoton87

Tietääkö kukaan missä lasten elokuvassa oli opettaja joka halusi tuhota kesän ettei lapsilla olisi kesälomaa muistaakseni nuorempana vhs kasetilta katsoin kyseisen puirretyn ja kiinnostaisi tietää sen nimi

• GiselaMay

Elokuvan nimi on Suomen hallitus vuonna 2017. Ohjaus: Juha Sipilä. Tuotanto: Suomen veronmaksajien rahoilla. Palkinnot: Pohjois-Korean Kim-instituutin imperialismin vastaisen Lenin setä asuu Venäjällä-kunniamerkki ja Mao-Tse-Tung kusee vastatuuleen kymmenen metriä-säätiön erikoismaininta.

• Lancelot

Prinssi lancelot ja lohikäärme!

• Anonyymi

Etsin samaa elokuvaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe