Sateinen juhannuspäivä Iniön satamassa ja Elisan nopeus 1,2.......
Tiedän että Dna toimii siellä areena ja muut ...
Onko elisa huonompi saaristomerellä kuin dna?
kuuluvuus elisa Iniö
7
463
Vastaukset
- MitaanTietamaton
Mitenköhän operaattorit mitoittavat saariston verkon kapasiteetin? Elo- ja toukokuun välisen ajan mukaan vai Juhannukseksi sattuvan sadepäivän?
- Ari_Surf
Jotenkin tuntuu kans, että Elisan kuuluvuus on heikentynyt koko Turun saariston alueella. Täytyyköhän tässä alkaa pohtia operaattorin vaihtoa...
- Metelino
Viime kesäksi vaihdoin Elisaan kun tuli hyvä tarjous ja kaverikin suositteli. Elokuussa sitten vaihdoin nöyränä takaisin Soneraan. Koko kesä meni niin että sain ruinata vaimolta kapulaa Soneran liittymällä lainaan aina kun piti vähänkin surffata. Elisan data ei yksinkertaisesti toiminut isossa osassa Saaristomerta, Ahvenanmaalla oli sitten roaming jossain Ålcomin verkossa joka ei toiminut senkään vertaa. DNA:sta ei kokemuksia.
- icanwatch
Tossa näkee tietyn operaattorin mastoja eri paikolla.https://www.cellmapper.net/map
- lihamylly2
Kuvittelin että Saunalahti käyttää Elisan verkkoa, mutta siltä ei vaikuta. Ei ihme että Saunalahti toimi huonosti ja päädyimme DNA:lle.Hyvin pelaa.
- olkitu
Saunalahti on osa Elisaa ja käyttää Elisan tunnusta 24405, vanha tunnus 24421 on osittain käytössä vielä mutta tosiaan Saunalahti käyttää Elisan verkkoa.
olkitu kirjoitti:
Saunalahti on osa Elisaa ja käyttää Elisan tunnusta 24405, vanha tunnus 24421 on osittain käytössä vielä mutta tosiaan Saunalahti käyttää Elisan verkkoa.
Yritin katsoa sekä Elisan että Saunalahden verkkoja Sipoossa, mielestäni Saunalahdella oli selvästi vähemmän lähettimiä.Teen tietenkin jotakin väärin, voisitko jeesata ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329