Baarityttö murhattu Hua Hinissä
http://pattayaone.news/en/nude-waitress-found-murdered/
Raaka murha Hua Hinissä
8
251
Vastaukset
- Maija69Anal
Harmitta kun avaukseeni ei ole vastattu 1,5 tuntiin joten vastaan itse itselleni tapani mukaan.
Joo on ihan hirveetä ja siirrytäänpä tästä sitten laajentamaan aihetta Lerppaan ja originaaliin.
Ketä meistä Pattayan "täyspäisistä" keksii parhaan aivopierun? - OikeaaTietoa
Ei tuo Hua Hinissä tapahtunut vaan Pratchuap Khiri Khanissa, eli naapurikaupungissa. Tyttö oli kyllä Hua Hinissä töissä oli siis myyntimatkalla mutta huonosti kävi. Toivottavasti tekijä saadaan kiinni.
- 5555555
Voiko hua hinnin suunalla tapahtua tuollaista.
- Peppunappinen
Tosi hyvin Maija oivallettu nyt vitosena.
- 5555555
555555555 Thaimaalaiset kirjoittavat noin kun nauravat haa haa haa haa haa. Haa on viisi thainkielellä. jota eräs kutsuu kuvakirjoitukseksi 555555555. Chiang Maissa asuvan luulisi tietävän 5555555.
- 5555555
Se nyt sattuu olemaan mun nimimerkki.En vaihtele sitä.
Minä olen saanut sellisen kuvan ettei huassa voi tapahtua tuollaista. - ThainAviomiesOrgiat
Hua Hinissä vain hakataan vanhukset sairaalakuntoon ja pommeja räjähtelee.
- Peppunappinen
Hienoa Maija, nyt siis päätit aloittaa aviomiesOIREILUSI.
Anna nyt oikeen koko laidallinen tänään, niin saadaan siitä parhaimmisto huomiseen PATTAYAN HELMEN MAINOKSEEN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1976332Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2434253"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m523360Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää893312Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.742412Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432367- 252336
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001917