Baarityttö murhattu Hua Hinissä
http://pattayaone.news/en/nude-waitress-found-murdered/
Raaka murha Hua Hinissä
8
181
Vastaukset
- Maija69Anal
Harmitta kun avaukseeni ei ole vastattu 1,5 tuntiin joten vastaan itse itselleni tapani mukaan.
Joo on ihan hirveetä ja siirrytäänpä tästä sitten laajentamaan aihetta Lerppaan ja originaaliin.
Ketä meistä Pattayan "täyspäisistä" keksii parhaan aivopierun? - OikeaaTietoa
Ei tuo Hua Hinissä tapahtunut vaan Pratchuap Khiri Khanissa, eli naapurikaupungissa. Tyttö oli kyllä Hua Hinissä töissä oli siis myyntimatkalla mutta huonosti kävi. Toivottavasti tekijä saadaan kiinni.
- 5555555
Voiko hua hinnin suunalla tapahtua tuollaista.
- Peppunappinen
Tosi hyvin Maija oivallettu nyt vitosena.
- 5555555
555555555 Thaimaalaiset kirjoittavat noin kun nauravat haa haa haa haa haa. Haa on viisi thainkielellä. jota eräs kutsuu kuvakirjoitukseksi 555555555. Chiang Maissa asuvan luulisi tietävän 5555555.
- 5555555
Se nyt sattuu olemaan mun nimimerkki.En vaihtele sitä.
Minä olen saanut sellisen kuvan ettei huassa voi tapahtua tuollaista. - ThainAviomiesOrgiat
Hua Hinissä vain hakataan vanhukset sairaalakuntoon ja pommeja räjähtelee.
- Peppunappinen
Hienoa Maija, nyt siis päätit aloittaa aviomiesOIREILUSI.
Anna nyt oikeen koko laidallinen tänään, niin saadaan siitä parhaimmisto huomiseen PATTAYAN HELMEN MAINOKSEEN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875