Onko Salon seudulla tervettä ja luotettavaa suihinottajaa?
IMIJÄÄ SALON SEUDULLA?
7
134
Vastaukset
- imuri34
Turusta löytyis imijää XXX Paradisesta. Sieltä saa hoidon kun työntää reikään kullinsa. xxxparadise.net löytyy kuvia paikasta ja sinne voi lähettää ilmoituksenkin, että minkälaista seuraa haluaisi tavata. se sijaitsee siinä linja-autoaseman lähellä Läntisellä pitkäkadulla.
- bim02al
Muakin saisi imeä. Minne voisin tulla?
Tänään ois 48v hyvä imuri jos viel tarvetta
[email protected] laita viestii
- nissani02
Tänään Paimion 110 tien levarille?
- kridelehtola
mä asun salossa tuu imee mua
- setä02
Mäkin haluaisin ottaa suihin loppuun asti...on sulla sitten iso tai pieni kalu.
Paimion levarilla tulee joskus käytyä imemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719667- 766670
- 286316
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996095Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435949Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015831- 635255
- 454970
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604300- 503920