NE " roikkuvat läskivatsat".....

pellepappa

... löytyy ainakin tältä palstalta tehden virtuaalimatkoja Thaimaahan. Toivottavasti JOSKUS pääsevät todellisuudessakin matkustamaan , ettei tarvitse keksiä lapsellisia mielikuvitusjuttujaan.
Vilkas mielikuvitus - on köyhän paras huvitus

6

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PappaPelle

Onko itsetyydytys syntiä Pattayalla?
      Onko se sellainen synti että se erottaa avovaimosta?
      Raamattu ei kiellä itsetyydytystä, tai ei oikeastaan puhu siitä mitään, mutta Mirkku joka päivä. Mutta täytyyhän sen olla synti koska siinä tulee niitä lihallisia ajatuksia.
      Täytyykö sellaisen ihmisen olla koko elämä ilman orgasmin nautintoa joka ei saa itselleen aviopuolisoa?
      Jotkut PATTAYALAHKOLAISET on sitä mieltä että itsetyydytys ei ole syntiä ja toiset taas on sitä mieltä että se on syntiä. Ota tästä nyt selvä.
      Raamatun mukaan MAIJAA uskova on kuollut synnille ja näin ollen synnille kuollut ihminen ei saa enää tehdä syntiä.
      Mutta miten tuo käytännössä on mahdollista?
      Ainakin minulle noita himokkaita ajatuksia tulee joka ikinen päivä päähän ja mieleen.
      Eikä asiaa helpota yhtään se että joka paikka tyrkyttää seksiä KUN OLEN PATTAYALLA.

• EiHaittaaNormaalia

Seksiä tyrkytetään jokaisessa beer barissa Thaimaassa, myös Hua Hinissä.

• Peppunappinen

Niinniin mutta Pattaya on hyvä ja Hua paha, no mix?
        Maija vastannee itsetyydytyksen mestarina johon täydelliseen nautintoonsa hän on yhdistänyt palstaprovoilun saavuttaen rakastelun jaloimman muodon, eli soolorakastelun ja ääniefektein vielä tuotakin täydentäen LERPPAAAAAAAA ORIGINAAAAAAL HAMMASLÄÄÄÄKÄRIIIIII.

• 00203040506

EI , kuules seksiä TYRKYTETÄ jokaisessa baarissa Thaimaassa , eikä Hua Hin issä, JOS jokainen hymy ja baariin ( syömään -juomaan ) kutsu tarkoittaa seksin samalla seksin tyrkyttämistä , niin
        eiköhän silloin oma mielikuvitus tee tepposia. Kultturiin kun kun kuuluu ystävällisyys , hymyily
        jopa nauraminen ,sehän meille suomalaisille ei sovi.

• 991112233

Juuri näin.

Seksiä ei itse asiassa tyrkytetä käytännössä missään. Ei edes kadulla. Kadun poskessa seisova kännykkää räpeltävä tyttö ei huutele kenenkään perään eikä vedä hihasta. Ne ajat on ohi. Poliisi tulkitsee sen prostituutioksi ja korjaa tytön talteen.

• ItseniRakasYstävä

HuaHininYstävät23.9.2017 10:31
      Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti, joten osallistun taas talkoisiin saadaksemme tästä palstasta minun palstani, siis......
      Lerpanpäivää lerpan päivää taas vietetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      271
      4949
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      89
      3444
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      42
      3358
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2629
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1827
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1630
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      97
      1438
    8. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      14
      1389
    9. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1035
    10. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      70
      1027
    Aihe