NE " roikkuvat läskivatsat".....

pellepappa

... löytyy ainakin tältä palstalta tehden virtuaalimatkoja Thaimaahan. Toivottavasti JOSKUS pääsevät todellisuudessakin matkustamaan , ettei tarvitse keksiä lapsellisia mielikuvitusjuttujaan.
Vilkas mielikuvitus - on köyhän paras huvitus

6

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PappaPelle

Onko itsetyydytys syntiä Pattayalla?
      Onko se sellainen synti että se erottaa avovaimosta?
      Raamattu ei kiellä itsetyydytystä, tai ei oikeastaan puhu siitä mitään, mutta Mirkku joka päivä. Mutta täytyyhän sen olla synti koska siinä tulee niitä lihallisia ajatuksia.
      Täytyykö sellaisen ihmisen olla koko elämä ilman orgasmin nautintoa joka ei saa itselleen aviopuolisoa?
      Jotkut PATTAYALAHKOLAISET on sitä mieltä että itsetyydytys ei ole syntiä ja toiset taas on sitä mieltä että se on syntiä. Ota tästä nyt selvä.
      Raamatun mukaan MAIJAA uskova on kuollut synnille ja näin ollen synnille kuollut ihminen ei saa enää tehdä syntiä.
      Mutta miten tuo käytännössä on mahdollista?
      Ainakin minulle noita himokkaita ajatuksia tulee joka ikinen päivä päähän ja mieleen.
      Eikä asiaa helpota yhtään se että joka paikka tyrkyttää seksiä KUN OLEN PATTAYALLA.

• EiHaittaaNormaalia

Seksiä tyrkytetään jokaisessa beer barissa Thaimaassa, myös Hua Hinissä.

• Peppunappinen

Niinniin mutta Pattaya on hyvä ja Hua paha, no mix?
        Maija vastannee itsetyydytyksen mestarina johon täydelliseen nautintoonsa hän on yhdistänyt palstaprovoilun saavuttaen rakastelun jaloimman muodon, eli soolorakastelun ja ääniefektein vielä tuotakin täydentäen LERPPAAAAAAAA ORIGINAAAAAAL HAMMASLÄÄÄÄKÄRIIIIII.

• 00203040506

EI , kuules seksiä TYRKYTETÄ jokaisessa baarissa Thaimaassa , eikä Hua Hin issä, JOS jokainen hymy ja baariin ( syömään -juomaan ) kutsu tarkoittaa seksin samalla seksin tyrkyttämistä , niin
        eiköhän silloin oma mielikuvitus tee tepposia. Kultturiin kun kun kuuluu ystävällisyys , hymyily
        jopa nauraminen ,sehän meille suomalaisille ei sovi.

• 991112233

Juuri näin.

Seksiä ei itse asiassa tyrkytetä käytännössä missään. Ei edes kadulla. Kadun poskessa seisova kännykkää räpeltävä tyttö ei huutele kenenkään perään eikä vedä hihasta. Ne ajat on ohi. Poliisi tulkitsee sen prostituutioksi ja korjaa tytön talteen.

• ItseniRakasYstävä

HuaHininYstävät23.9.2017 10:31
      Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti, joten osallistun taas talkoisiin saadaksemme tästä palstasta minun palstani, siis......
      Lerpanpäivää lerpan päivää taas vietetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe