Mitä valmennuskurssia suosittelette?

cnt55

Hain tänä vuonna ekaa kertaa ja ilman kurssia. En päässyt, joten mietin että ensi vuonna voisin ottaa lukemisen rinnalle myös jonkun valmennuskurssin. Mitä kurssia ja järjestäjää suosittelisitte??

17

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lökc

      Riippuu millä paikkakunnalla olet, mutta yleensä ainejärjestöjen kurssit ovat olleet hyviä ainakin turkuun ja lappiin.

    • 35pistettä

      Itse pääsin nyt stadiin ensimmäisellä hakukerralla ja suosittelen Valmennuskeskuksen VIP/Super -kurssia. Kurssi on kyllä kallis, mutta minun mielestäni oli koko rahan arvoinen, tutoreille iso peukku!

      • voittokeskus

        komppaan kanssa valmennuskeskusta!


    • pykälääsuosittelen

      Jos haet Helsinkiin, niin suosittelen ehdottomasti ainejärjestön eli Pykälän valmennuskursseja! :) Usein Pykälän kurssit ovat kaupallisten järjestäjien kursseja paljon edullisempia ja opetus on oikeasti todella laadukasta. Olin itse tänä keväänä pienryhmäkurssilla ja pääsin sisään ekalla kerralla! :D

    • Beltsi_

      Olen muutaman kerran ollu Turussa lexkursseilla, ja koen että niistä on hyvä tuki pääsykokeisiin, eri kurssivaihtoehdoista voi valita itselle sopivan!

      • einiinhyvä

        Mitä on pääteltävä siitä, että kurssista on useamman kerran ollut hyvä tuki pääsykokeissa? Hakija tavallista kovapäisempi?

        Hyvältä kurssilta päästään opiskelemaan kerralla!


      • päättäväisyydellä

        Ja hyvä hakija pääsee sisään ilman kurssia silkalla järjellä, päättäväisyydellä ja kovalla työllä.


      • päättäväisyydellä kirjoitti:

        Ja hyvä hakija pääsee sisään ilman kurssia silkalla järjellä, päättäväisyydellä ja kovalla työllä.

        Minun pitää opiskella peruskoulusta yhtä rankalla kuin ylioppilas. Sivut kääntelystä hinkkauttuu yhteen virssikirjan ohuiksi.

        On alkanut pännimään kun ei saa tukea opiskeluun.


    • pystytsiihenilmankurssia

      Oikiksen valmennuskurssien merkitystä sisäänpääsylle liioitellaan aika paljon...en koe itseäni mitenkään erityisen lahjakkaaksi, mutta pääsin nipin napin ekalla Helsinkiin ilman kurssia. Kaikki on kiinni vain ja ainoastaan kirjojen riittävästä pänttäämisestä. Koe on käytännössä pitkälti muistikoe, etenkin monivalintojen osalta. Onnea ensi vuoden hakuun! :)

      • 35pistettä

        Ainakin itsellä suurin hyöty valmennuskurssissa oli se, että sain kurssipäivinä luettua 2,5h enemmän kuin kurssittomina päivinä. Joka päiväisen 8 tunnin lukemisen jälkeen en itse olisi jaksanut lukemalla lukea tuota noin 2.5h lisää.
        Kurssi myös auttoi hahmottamaan ja ymmärtämään niitä asioita, jotka olivat vielä harmaanpeitossa. Ei tarvinnut itse käyttää liikaa aikaa asioiden pohtimiseen, kun ammattitaitoinen opettaja osasi purkaa asiat hyvin kysyttäessä.
        Myöskään ei kannata unohtaa kurssitovereiden vertaistukea, joka loppujen lopuksi oli todella tärkeä. Mukavampi se on opiskella hyvässä seurassa.


    • avoimenheiluja

      Pari kurssia avoimessa yliopistossa on paras valmennuskurssi. Siellä saa myös selville, nappaako oikeustieteen opiskelu lainkaan.

    • Pettynythakija

      Itse olen kokenut että jos on motivaatio ja itsekuri kohdallaan niin mitään kursseja ei tarvi. Raakaa lukemisesta se sisäänpääsy vaatii ja tehtävien tekoa ja asioiden toistamista. Saman asian saa tilaamalla materiaalipaketin jossa tiivistelmät ja tehtäviä. Ensimmäistä kertaa hakevalla kurssi voi avata silmiä miten paljon työtä pääsy vaatii. Seuraavina vuosina en lähtisi enää rahojani moiseen tuhlaamaan.
      Itse olen käynyt artiklan kurssin ja rahoille ei kyllä saanut vastinetta. Surkea laatu ja omia virheitä vain puolusteltiin. Moni muukin koko asian samoin. Petyin ja kehotan muita valitsemaan rahoille paremman sijoituksen!

    • Ei minulla ole tuollaiseen varaa mihinkää kontoutukseen hakea ja takkuinen heti opiskelun tavan kanssa.

      Mutta ukkoseni melkein pääsi sisälle yliopistoon.

      Voin vinkata niin kuin ukolleni lukemista on enemmän kuin se yksi kirja koska asiaa pitää käsitellä laajemmin eri lähteistä. Muistiinpanojen tekeminen on tehokas avainsanat lauseessa muistaa avamaan tekstiä ja luettava mielummin monisanaisemmat jossa käsitellään tarkemmin kuin pelkästää tiivistelmää.


      Tämä vinkki sopii parhaiten niille joilla on hyvä nimimuisti,mistä rakentaa avainsamasta kokonaisuuksia.

    • erkkimiäs

      valtakunta, voisitko kirjoittaa selvää suomea

    • Maletsi

      Itselläni ainakin valmennuskurssi oli todella tärkeä osa valmistautumista. Kun on vähän maksanut haaveistaan, niin tekee töitäkin ihan eri tavalla :D Toki kannattaa miettiä mikä kurssi itselleen paras.

      Laakisvalmennus.fi tarjoaa ilmaisen tutustumisvalmennuksen ja sen avulla löytää helposti itselleen oikean kurssin. Itse olin tyytyväinen kurssiini. Sopivan kokoinen ryhmä, innokkaat opettajat ja tehokkaat opetusmetodit.

      Tää sama firma tarjoaa myös harjoituskokeita kotiin tilattavaks eli jos asut hesan ulkopuolella, niin onnistuu kotiintoimitus

      • ei_hyötyä

        mikä hyöty lääkiksen kurssista on oikeustieteen hakijalle? o_O


      • oikkari

        Moikka vaan sinne lääkisvalmennuksen tiimille, nyt kyllä eksyitte väärään paikkaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe